Samsung Galaxy J7 (2016) 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J7 (2016) 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

G.Doeve 25-11-2017

Teleurgesteld.

Na enkele uren had ik al spijt van de aankoop. Vanaf android 6 is het mogelijk apps te installeren op je SD kaart. Samsung vindt het echter leuk deze functie te blokkeren. Daardoor loopt je geheugen natuurlijk sneller vol en ben je geneigd om in de toekomst sneller een nieuwe gsm aan te schaffen met meer geheugen.
Verder maakte Samsung gebruik van het programma kies om makkelijk gegevens van je gsm naar je computer te programmeren. Dat ging zelfs via de wifi! Echter al snel bleek dat kies niet meer geaccepteerd werd door mijn nieuwe gsm. Ik moet mijn nu behelpen met het samsungprogramma Smart Switch. Een soort Dos-programma uit het verleden wat alleen een backup kan maken van mijn telefoon waarbij je totaal niet weet waar deze gegevens terecht komen op de harde schijf van je pc.
Ik zou zelf geen Samsung Galaxy J7 meer kopen

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Redelijke batterijduur

Minpunten

• Blokkeren van androidmogelijkheden
  • Slechte sofwareondersteuning

W.VD 21-09-2017

Topper voor deze prijsklasse

Super telefoon met groot scherm...snelle processor...handige buiten functie, zodat je buiten ook gewoon normaal op je scherm kunt kijken...batterij gaat lekker lang mee en laad snel op...topper, wil je geen €700-800 betalen voor je telefoon dan is dit de beste keuze...erg blij mee!!!

Pluspunten

• Batterij
  • Groot scherm
  • Buitenfunctie
  • Snel

Minpunten

• Tot nu to niet gevonden

Ronal Morales 01-08-2017

Te groot voor de hand fijn voor de ogen

Een goede smartphone voor een redelijke prijs wil je een niet te dure telefoon met een fijn groot scherm is dit de juiste het is geen S8 maar goed genoeg voor een niet veel eisend persoon.

Pluspunten

• groot scherm
  • snel ingesteld

Minpunten

• grote telefoon
  • slechte wifispot

Matthijs 05-06-2017

Scherm gaat snel kapot

We zochten naar een stevig toestel, Daar voldoet dit toestel dus zeker niet aan. Voorzien van hoesje en plastic screenprotector, 1 keer laten vallen, Scherm aan diggelen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede accu

Minpunten

• gevoelig scherm

George M 02-06-2017

Geen SIm1/SIM2 optie

Bij de J1 prime duos had je als je naar beneden veegt dat je heel makkelijk sim 1 en sim 2 kon selecteren. Ik vind het heel jammer dat die optie weg is.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Toets vriendelijk

Minpunten

• Sim opties

Dennis 22-12-2016

Groot scherm, lange accuduur

Na het nodige te hebben gelezen over de diverse mogelijkheden, hebben onze zoons uiteindelijk beiden gekozen voor een Samsung Galaxy J7 (2016). Het toestel heeft een groot scherm. Installatie gaat snel en gemakkelijk. De accuduur is uitstekend, telefoon hoeft bij toch wel zeer regelmatig gebruik slechts eens per 3 dagen opgeladen te worden.

Pluspunten

• Accuduur uitstekend
  • Groot scherm
  • In gebruikname snel

Minpunten

• past niet in broekzak