General Mobile GM5 Plus 32 GB / wit, zilver / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de General Mobile GM5 Plus 32 GB / wit, zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

graspol61 09-12-2017

Zeer goed scherm redelijk snel en stevig :)

Half jaar geleden heb ik revieuw geschreven toen was ik enthousiast .
Nu ben ik nog meer te vreden over General Mobile .
Werkt vlot en steeds de nieuwste android versie en update :)
Werkt vlot doet alles snel en met een mooi scherm .

Aanrader en zeker voor die prijs .....

Pluspunten

• vlotte bewerking
  • Mooi groot scherm
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Accu is toch redelijk snel leeg

serlynneke 04-09-2017

Ik kocht deze telefoon in februari 2017. Na enkele weken kreeg ik het probleem dat er soms een letter op mijn toetsenbord het niet deed. Dit gebeurde steeds vaker. Het volgende probleem is dat ik soms wel een toetsenbord had, maar dat deze zwart was. Ik kon wel letters typen, maar omdat het toetsenbord er wel was, maar alleen een zwart scherm was, zag ik de letters niet.

Na 4 maanden met het toestel terug naar Mediamarkt.
De filmpjes die ik gemaakt had van de fouten en het toestel werden opgestuurd. drie weken later kreeg ik een splinternieuw apparaat.

Nu precies 4 weken verder, typ ik een bericht en weer doet ook bij dit apparaat een toets het niet. Nu een week verder en kan ik de letter r niet mee typen. Aan en uitzetten helpt, maar kom op zeg, hij is nu pas een maand oud. Vandaag is hij weer door Mediamarkt opgestuurd.

Meer gebruikers die deze fout ervaren?

KSnAu 11-05-2017

De GM 5 Plus d.....minder bekend...maar een échte aanrader!

Mijn man kocht deze smartphone een jaar geleden en is zeer tevreden.
Ik hoefde dan ook niet lang na te denken over de keuze van mijn nieuwe smartphone.
Sinds vorige week ben ik ook in het bezit van een General Mobile 5 Plus d
en zeer tevreden.

Pluspunten

• Veel kwaliteit voor een prima prijs
  • Handzaam in gebruik
  • Weinig of geen onnodige apps
  • Mooie foto's

Minpunten

• Groter dan de gemiddelde smartphone

CV 18-04-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Mooi groot scherm, weinig 'verplichte' apps die je bij bekendere merken wel hebt. Vrij onbekend merk generaal mobile maar heb hem nu 3 maanden en ben zeer tevreden. Snel toestel steeds nieuwste updates gegarandeerd. Een bijpassend hoesje vinden is wel even een uitdaging.

Pluspunten

• Weinig verplichte voor geïnstalleerde apps
  • Mooi duidelijk scherm

Minpunten

• Past niet in standaard hoesjes

Gijs 24-01-2017

Wat een prima smartphone!

Op verzoek van Kieskeurig een review na een halfjaar gebruik. Ik kan eigenlijk geen echt min puntje ontdekken. Groot scherm. Met snellader. Begrijp niet dat je hem nog zo weinig ziet.

Pluspunten

• Android updates, nu Nougat = 7.0
  • Solide
  • Groot werkgeheugen
  • Een dag volledig accu gebruik

Minpunten

• gebruiksaanwijzing

Gijs 29-09-2016

Altijd de nieuwste Android versie

Een onbekend merk, maar misschien daarom juist de moeite waar. Ze moeten extra hun best doen ten opzichte van de gevestigde orde. Zo werd beloofd dat je de Android updates gedurende twee jaar gratis krijgt. Toen ik de smartphone kocht had hij versie 6.0. Gisteren een bericht gekregen dat de download voor versie 7.0 (Nougat) klaarstond. En ja hoor. Prima dus. Verder groot scherm, snelle processor en groot intern geheugen. Werd geleverd met extra pantserglas bescherming. Geen seconde spijt gehad van deze aankoop.

Pluspunten

• Android updates
  • snel werking

Minpunten

• summiere handleiding