Motorola G4 Play 16 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola G4 Play 16 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JvdB 01-12-2017

groot scherm

prijs verhouding en in gebruik heel goed.
Ik heb deze een half jaar.
Ik ben er heel goed tevreden over

Pluspunten

• prijs en kwaliteit
  • voor mij grote is heel fijn beter leesbaar

Wivi 21-06-2017

Goede koop

Nu enkele weken in gebruik. Wat meteen opvalt is dat de batterij 3 tot 4 dagen mee gaat met voor mij normaal gebruik. Het toestel heeft mogelijk niet alle gadgets, die een jeugdig persoon die graag wil, maar waarvoor hij dient is alles ruim voldoende tegen een zeer (relatief gezien) reële prijs. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Stand-boy-tijd
  • Mogelijkheden genoeg

Jan Terpstra 09-03-2017

Goed scherp scherm en snelle verwerkinh

Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Duidelijk scherm en voldoende apps beschikbaar. Snelle werking van het geheugen. Niet

Pluspunten

• Goed scherm
  • Snelle geheugen chip
  • Goede en duidelijke software

Minpunten

• Kan ik nu niet geven

A.K. 16-12-2016

Scherp geprijsde telefoon met goede accuduur

Fijne telefoon met goede specificaties in deze prijsklasse. Vooral de goede accuduur heeft mij laten beslissen om deze telefoon te kopen en de beloften worden waargemaakt. Verder staan er geen overbodige programma's op wat het geheel overzichtelijk houd en het scheelt natuurlijk ook geheugen.

Bij minpunten heb ik 'groot' neergezet omdat ik liever een kleinere telefoon zou hebben, alleen is de keuze dan veel beperkter en koop je geen toestel met zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding. Persoonlijk heb ik liever een 4,3 of 4,5 inch telefoon maar daar kan dit toestel niks aan doen.

Er zijn uiteraard telefoons te koop met betere specificaties en ongetwijfeld ook betere prestaties, maar in deze prijsklasse en voor deze prijs denk ik dat dit één van de betere keuzes is.

Pluspunten

• Geen overbodige programma's
  • Goede accuduur
  • Prijs

Minpunten

• Grootte

Anton 17-11-2016

Motorola G4 Play: de beste Smartphone in zijn klasse

Omdat ik met mijn vorige Motorola G3 goede ervaringen had weer een Motorola G gekocht, de G4 Play. Dit de beste smartphone die er in deze prijsklasse te koop is. Het is een goed stevig toestel zonder nodeloze software, dat steeds geupdate wordt naar de nieuwste Android versie. Het heeft een mooi duidelijk beeldscherm en maakt mooie foto's. Met een (uitbreidbaar) intern geheugen van 16 GB biedt het voldoende opslagmogelijkheden voor de meeste apps, foto's etc . Ik ben helemaal tevreden met dit toestel en kan er weer een hele tijd mee vooruit.

Pluspunten

• Stevig
  • Geen onnodige software
  • 16 GB intern geheugen
  • fotokwaliteit
  • tijdige updates van de besturingssoftware

nicky 20-10-2016

Goede GSM

Geschreven voor: Motorola G4 Play 16 GB / wit

Goede gsm voor deze prijsklasse!
Een echte aanrader.
Duidelijk scherm, dual sim, goed geheugen, plaats voor sd kaart.
Goede batterij duur.
Ideaal als werk en prive gsm

Pluspunten

• dual sim
  • batterij duur

MP 26-09-2016

Beste budget smartphone van dit moment

In mijn ogen de ultieme budget smartphone onder de 200 euro van dit moment. Erg rap door aanwezigheid van stock Android. Dit betekent geen meegeleverde bloatware door fabrikant. Is daarnaast erg gebruiksvriendelijk en de accu is vervangbaar.

Pluspunten

• Stock android
  • Mooi HD scherm
  • Lage prijs

Minpunten

• Geen nfc