Apple iPhone 7 256 GB / zilver

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 7 256 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Thea 10-12-2020

Ik word steeds gedwongen van alles te downloaden of te doen.

Geschreven voor: Wiko Signs

Aanvankelijk ging het goed. Mijn hoofddoel van een telefoon is slechts een goede telefoon!
Ik download niets of meld me nergens aan.
Ik gebruik dit toestel nu vanaf september 2019 en het is niet meer gewoon te gebruiken.
Ik krijg allerlei commando's die ik niet begrijp of niet wil downloaden van Apple. Ik wil geen Apple pay of fotoalbums of....
Dan vraag ik hulp om weer een "normaal" te gebruiken toestel te hebben en ben ik blij als het lukt en na 2 dagen plof moet ik weer dit of dat doen. Als ik het niet doe blijft bellen en sms lezen onbereikbaar! Ik vind het een vreselijk ding.
Ik heb helemaal geen regie over dit toestel.

Wim 02-02-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Wiko Signs

Had er al 1 via mijn werk en had daar zeer goede ervaringen mee. Nu prive 1 gekocht. Mooi apparaat, mooi van afmetingen en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • lekker in de hand

Minpunten

• geen

Hino 21-02-2018

Waardeloos besturingsysteem

Geschreven voor: Wiko Signs

Meest waardeloze iPhone dienik tot nu heb gehad is deze iPhone 7. Heel vaak hapert het besturingssysteem van deze tel, apps die vast lopen, toetsenbord die niet te zien is, bereik op sommige plekken heeft hij niet terwijl collega’s met een Samsung wel volledige bereik heeft van het zelfde abonnee ...

Conclusie, iPhone 7 is waardeloos en vanaf volgend jaar stap ik wel over! Ik ben begonnen bij iPhone 3G en eindigt op iPhone 7, niks nieuws aan deze phones. Alles wat uitgebracht is had Samsung paar geleden en nog betaal je tig euro’s om de naam Apple!

Pluspunten

Minpunten

• Bestuuringsysteem
  • Haperende toetsenbord
  • Geen bereik
  • Vastlopende apps

R. Westerveld 31-07-2017

apple iphone 7, je kan er niet mee bellen

Geschreven voor: Wiko Signs

Ik heb in april mijn abonnement verlengd van de iPhone 6 naar de 7. Meteen hoorde ik klachten over het bellen, dat mensen mij niet kunnen verstaan. De KPN winkel heeft mij in tegenstelling tot apple goed geholpen. Inmiddels is het nu juli en heb ik in 3 maanden tijd 5x een nieuwe iPhone 7 gekregen allemaal met dezelfde klachten.. Ik heb alles van apple, macbook, iPad, boeken (steve jobs), iPod en zelfs de apple watch speciaal gekocht voor de iPhone 7. Het is één groot drama met de iPhone 7 en apple doet er niets aan !!! Uit nood ga ik nu de iPhone 7 en apple watch na 3 maanden al weer verkopen, omdat apple weigert mee te denken en de klachten te erkennen. Na 10 jaar liefde voor Apple, stap ik per direct over naar samsung.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • systeem werkt fijn

Minpunten

• je kan er niet mee bellen
  • apple weigert hulp

Leroy 05-05-2017

Prachtding

Geschreven voor: Wiko Signs

Ik ben afgelopen januari overgestapt van de Samsung Galaxy S5 naar de iPhone 7. Ik ben eerder altijd een groot fan geweest van Samsung en haar producten, maar de Galaxy S5 viel mij zwaar tegen en daardoor ben ik mijn horizon gaan verbreden. Ik besloot de iPhone een kans te geven en het is de beste keuze geweest voor mij. Niet alleen een waanzinnig design, maar ook het besturingssysteem, geluidskwaliteit en de camera zijn van hoge kwaliteit.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Camera
  • Beeldscherm

Minpunten

• Slechts één aansluiting voor oordopjes en opladen

Sonja 15-01-2017

Grote letters

Geschreven voor: Wiko Signs

Prima toestel. Ik, als 50+ vind het ideaal dat de groote van de letters aangepast kan worden en de display is ook groter, heel prettig. Ben van een iphone4 naar een iphone7 gegaan en het toestel spreekt voor zich, kan er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• Aanpassing tekstgroote

Mark 14-01-2017

Perfecte smartphone

Geschreven voor: Wiko Signs

Ideale smartphone met gebruiksvriendelijke software. Beste iPhone tot nu toe, maar mist nog wel wat bijzondere functies. Formaat is perfect, had eerst een 5,5 inch iPhone, maar dat was erg onhandig. Deze telefoon is erg snel dankzij de nieuwe processor die onwijs goed is! Ook de camera is verbeterd en erg goed voor een mobiele telefoon, waardoor je scherpe foto's kan maken. Ook ben ik onder de indruk van de nieuwe stereospeakers! Erg helder met een goede bass.

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Snelheid (processor)
  • Beeldscherm en formaat
  • Waterdicht

Minpunten

• Prijzig

Ronald 13-01-2017

Goede accuduur, zeer snel

Geweldige telefoon. Zeer snel, voelt degelijk aan, goede accuduur. Camera is van goede kwaliteit. Deze telefoon vervangt mijn oude IPhone 5 en is in alle opzichten een heel stuk beter.

Pluspunten

• Snel
  • Degelijk
  • Waterdicht
  • Schokbestendig

Minpunten

• Prijs

Melanie 10-01-2017

Fijne en goede telefoon van Apple weer!

Geschreven voor: KPN Apple iPhone 7

Mooi vormgegeven telefoon, werkt snel en de batterijduur is beter t.o.v de oudere iPhones en ook qua kracht is het er op vooruit gegaan net zoals de camera ook weer. Ik vind de iPhones het fijnste om mee te werken en deze telefoon maakt het weer meer dan waard; een topper! Lekker veel geheugen nu aangeschaft, dus kan voorlopig weer vooruit!

Pluspunten

• verbeterde batterijduur
  • snel
  • makkelijk
  • camera
  • waterbestendig

Minpunten

• duur

... 05-01-2017

Goede upgrade

Goede upgrade van iphone 6. Net iets sneller, smoother en beter. De camera is de grootste vooruitgang.

Pluspunten

• Betere camera
  • Kras proof / water resistant
  • Beter geluid

Minpunten

• Apple is woth it maar is en blijft duur

Anke 29-12-2016

Aanrader Iphone 7 (jet-black) 128 GB

Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn mooie IPhone 7. Ik heb hem nog maar een aantal dagen, maar al intensief gebruikt. De gitzwart glanzende kleur geeft het een chic uiterlijk. Het is alweer mijn 3e IPhone na de 4S en de 5S (16 GB). De 5S had ik alweer 3 jaar en was ik erg tevreden over. Met name het gebruiksgemak van de Iphone en de fotokwaliteit spraken mij erg aan. Ik gebruik mijn mobiel erg intensief dus op een gegeven moment liep mijn telefoon vol en werd de accu minder, plus minimale waterschade waren voor mij de reden om over te stappen naar de nw IPhone 7:-). Enorm blij mee, telefoon is tov mijn vorige een stuk sneller, enorm veel capaciteit over (wat een pré is), scherm is iets groter. Bij IPhone kun je geen geheugen bijkopen vandaar dat ik het geheugen een stuk heb uitgebreid, mede omdat ik hem minstens 3 jaar wil gebruiken. Daarnaast merk je dat de foto- en opnamekwaliteit en functies enorm zijn toegenomen tov 5S. Daarnaast is de telefoon weer helemaal up-to-date en voor mij als leek enorm makkelijk in gebruik te nemen. Fijn ook dat via I-cloud de overzetting van je gegevens en contacten makkelijk en automatisch gebeurd. De accuduur is merkbaar langer, kan er op werkdagen 2 dagen mee vooruit. Kortom een aanrader voor de IPhone liefhebber of iemand die graag een makkelijk te gebruiken telefoon wenst met diverse mogelijkheden!!!

Pluspunten

• Accuduur
  • Foto- en videokwaliteit
  • Gebruiksgemak en verkrijgbaar met 128 en 256 GB
  • Mooi vormgegeven
  • Spatwaterdicht (schijnt, nog niet getest)

Minpunten

• Prijs (maar wel in verhouding met de kwaliteit)

aDonkey 20-11-2016

Gewoon heel erg goed

Geschreven voor: Wiko Signs

De beste iPhone en in mijn ogen tevens de beste smartphone! Zullen de fans van Android her niet mee eens zijn ;-) Want ondanks dat andere merken ook prima telefoons kunnen bouwen is er geen ander die in de buurt komt om alles perfect samen te laten werken. Apple is dan ook de enige die software als hardware perfect op elkaar aan kan laten sluiten. En dat merk je! De vele updates die ook voor oudere toestellen blijven komen geven is perfect.
Mijn allergie voor data-slurper g00gle helpt zeker mijn keuze bepalen. Bij Apple koop je een product, bij Android ben je het product.
De iPhone 7 is een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Snel, snel, snel
  • Scherm (kleurweergave)
  • Camera (stabilisatie)
  • Waterdicht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verdwijnen minijack

Henk 30-10-2016

De beste

Geschreven voor: Wiko Signs

Ja wat moet je nog meer zeggen 1x een apple altijd een apple.
Dit mijn 4e iPhone , ook deze telefoon is wederom weer een verbetering ton de 6s.
Ook al is de vorm bijna hetzelfde ik ben toch tevreden, betere geluid kwaliteit, betere batterij 2dgn, beter scherm. De homeknop is ook een stuk verbeterd.

Pluspunten

• batterij
  • kleur helemaal zwart
  • Geluid
  • Scherm

Minpunten

• geen spectaculaire veranderingen tov de iPhone 6s

Postma 29-10-2016

Super apparaat, zoals gewend van Apple!

Geweldig apparaat, ziet er mooi uit en werkt super! Door de nieuwe A10 processor weer een stuk sneller en kunt er ook jaren mee doen, qua updates ook!
Camera voor en achter ook beter dan de vorige versies, betere en mooiere foto's. Ook Facetimen ziet er stukken beter uit.
De Home knop zonder 'klik' is ook echt een goede verbetering. Vorige telefoon was hierdoor niet meer fatsoenlijk bruikbaar, en de Touch ID maakt het helemaal af. Super handig om overal voor in te loggen (Bank app, App Store etc.)
Kortom, echt een super ding!
Met de stereo speakers die nu erin zitten hoor je degelijk verschil en een filmpje o.i.d. Kijken met goed geluid is wel heel fijn.
En ook in meerdere kleuren, zodat je altijd wel een telefoon hebt die helemaal naar eigen smaak is

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Super camera's
  • Nieuwe home button
  • Kleur uitkiezen naar eigen smaak
  • IOS 10!

weterings 04-10-2016

geen revolutie wel weer een fijne telefoon

altijd fan van iphone geweest omdat het bij mij altijd werkt en betrouwbaar is, hiervoor een iphone 6 gehad maar ik merk weinig verschil, batterijduur iets langer en een is fractie sneller, de foto's zien er beter uit, de homeknop is wennen, je zit zo in de stembediening, verder een degelijk toestel
het is dat mijn zoon graag mijn iphone 6 wilde anders had ik geen reden om de 7 te kopen

Pluspunten

• degelijk
  • waterdicht
  • perfect icm hoortoestellen met blue thooth

Minpunten

• homeknop wennen