Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit - Reviews

Opslag
8 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit op Kieskeurig.nl.

7,3

Thomas 13-09-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

Dit was een vrij grote upgrade van mijn oude Samsung Galaxy Fame. Een paar dingen die mij ''opvielen'': Het beeldscherm is echt groot. Voor mensen die een kleine telefoon gewend zijn, die je gemakkelijk in je handpalm kan houden, adviseer ik een paar dagen/weken om gewend te raken aan het grote beeldscherm. Je zult meer dan eens je hand moeten buigen om linksbovenin je beeldscherm te komen (als je de telefoon in je rechterhand houdt, en je je linkerhand niet gebruikt). De schermresolutie is geweldig. Ik kan films en YouTube-video's gewoon mooi bekijken, alsof ze op een gemiddeld laptopbeeldscherm afgespeeld worden. De ''buiten''-functie van schermhelderheid is ook heel nuttig, voor als het echt heel licht is buiten. De batterijduur is (voor mij) heel lang. Als je om 7 uur opstaat, en je telefoon vrij intensief gebruikt (Chrome open, verscheidende apps op de achtergrond, niet minimale schermhelderheid etc.) dan staat 'ie op 0% rond 23:00. Een vrij groot nadeel voor mensen die al een vrij nieuwe smartphone hebben is wel het feit dat er geen LED indication light op zit (LED-lichtje linksboven, om aan te geven of er nieuwe berichten zijn, de telefoon oplaadt/al vol is, etc.) Dit kan wel opgelost worden door een scherm LED app te downloaden, maar dit gaat ten koste van batterijtijd. Ook zijn er apps die heel af en toe crashen. Voor mij was dit 9GAG, maar het zou ook alle scroll-socialmedia kunnen zijn.

Overall: Een prima telefoon, maar niet perfect. Wel zeker het geld waard.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Groot scherm
  • Snel
  • Licht model
  • Hoge resolutie

Minpunten

• Crasht soms
  • Geen LED-indicator

Mart van der Kallen 16-07-2016

Dat is een meevaller.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

Na jaren een LG te hebben gebruikt, meer dan 7 jaar oud is het even wennen aan de vernieuwingen die mogelijk zijn met deze Samsung J3. Het oude apparaat voldeed prima maar wat is tegenwoordig nog alleen maar bellen, met alle nieuwe mogelijkheden die te gebruiken zijn. De vooruitgang is niet meer te stoppen, dus met dit apparaat kan je weer een tijdje mee doen.

Corline 13-09-2016

Fijn mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

Ondanks dat het scherm best groot is (5 inch dat ik) en je je mobiel zonder bescherming dus echt niet moet laten vallen, is het wel echt een fijn mobiel. het geheugen is voor mij groot genoeg en anders kan er altijd een SD-kaart in. Ook werkt de batterij prima en hoef je hem niet constant aan de oplader te leggen. Het geluid doet het prima en ook de camera is uitstekend!
Dus het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Batterij werkt goed!
  • Genoeg geheugen
  • uitstekende camera!

Minpunten

• Wel een groot scherm

vheerden 04-10-2018

redelijk produkt

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

de samsung is een redelijk goed toestel het is alleen erg jammer dat samsung geen update meer heeft voor dit toestel , daarom voor mij nooit meer een samsung

Pluspunten

Minpunten

• softwere

michel 19-03-2018

LEUKE TELEFOON VOOR NORMAAL GEBRUIK

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / goud / (dualsim)

het is een leuke telefoon voor normaal gebruik, zo als, facebook, whatsapp, bellen, browser en diverse apps.
gamen doe ik persoonlijk niet, daar kan ik niets over vertellen.

BEWERKEN

Pluspunten

• batterij
  • geheugen
  • snelheid

Jacky 08-02-2018

goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

Goede prijs kwaliteit verhouding, alleen na 2 jaar is de opslagruimte echt te klein voor de moderne apps

Pluspunten

• goede camera
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• opslagruimte

vheerden 12-12-2017

mooi toestel alleen is de update van samsung slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / zwart

ik vindt het een goed toestel , alleen koop ik hierna nooit meer iets van samsung omdat zij schandalig slecht omgaan met de softwere update en dat dit na twee jaar niet meer ondersteunt wordt.

Minpunten

• slechte update
  • softwere

-geen naam- 20-05-2017

hij is niet de beste

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / goud / (dualsim)

deze telefoon kan soms heel langzaam zijn zelfs als je niks hebt openstaan. Ook heeft hij veel moeite om met WiFi te verbinden soms moet ik hem wel 5x opnieuw opstarten voor ik verbonden ben. Ook als je je wachtwoord bent vergeten ben je het haasje. Ik heb dit probleem gehad en toen moetst heel mijn telefoon terug naar fabriek´s instellingen ik was alles want op mijn telefoon stond kwijt.

Pluspunten

• light gewicht

Minpunten

• geen goede WiFi verbinding
  • geen wachtwoord vergeten knop

Gerhard 07-02-2017

een verademing

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit

Dit toestel is juist ook voor ouderen prima te bedienen. Ikzelf ben 75 jaar en heb er geen enkele moeite mee.

Henk-Jan 18-12-2016

Lichte en handige smartphone zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit

Doordat er minder onzin op zit gaat de accu lekker lang mee. Vormgeving is zeer mooi. Beveel wel een hoesje en screen protector aan. Dan blijft hij langer onbeschadigd.

Ruud 09-10-2016

Goed en goedkoop zonder poespas.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit

Dit is een heel goede telefoon voor een lage prijs. Niet duur en toch zit alles er op. Foto's op je Windows pc overnemen is heel eenvoudig. Ook Whatsapp werkt probleemloos. Kortom, een aanrader zonder dat het zo duidelijk zichtbaar is.

Kim Brehm 22-03-2016

top telefoontje

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2016) 8 GB / wit

Heel fijn compact telefoontje snel mooi beeld mooie fotos aanrader alleen kan iemand mij vertellen waar ik een hoesje kan kopen