Acer Liquid Zest Plus blauw / 16 GB - Reviews

Os
Android OS
Opslag
16 GB opslag

Beoordeling op basis van 1 review

peterheinspictures 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede accuduur, mooie foto's , en TomTom en goede prijs

Top toestel , accu is na 2 dagen gebruik nog niet leeg , stond op 21%. Mooie 13 Mp camera , maakt scherpe foto's ook bij TL verlichting 's avonds. Weinig ruis. Is super snel , nieuwsta adroid 6.01 Marsmallow. Bediening is zeer intuititief. Ik had eerst Apple maar die vond ik te duur toen ik aan een nieuw toestel toe was. En omdat ik al goede ervaring heb met ACER laptops was de keuze snel gemaakt. Ook de TOMTOM navigatie doet het prima , alleen de tekst bij een afslag is wat summier. Maar wel lekker dat ie geen data gebruikt. Prima scherm qua kleur en scherpte ondanks dat ie qua specificaties wat achterblijft bij de concurrentie. Maar daar tegenover staat de supergunstige prijs. Ik ben echt laaiend enthousiast over dit toestel. De bijgeleverde apps die ik toch niet gebruik zoals spelletjes waren makkelijk te verwijderen. Dat is bij andere merken wel anders. Alles makkelijk te installeren , ik heb er nog een 16Gb extra sd-kaartje in gedaan. Voeld degelijk aan , snelheid is goed , bereik is prima. Ik ben blij met deze aankoop.

Pluspunten

• 5000mah accu ( 2dagen)
  • 13 mp mooie camera, weinig ruis
  • Navigatie op gps, geen data verbruik

Minpunten

• tekst bij een afslag is summier in de tomtom