Alcatel PIXI 4 (5) zwart / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eric Noort 01-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Door Wehkamp aangeboden versie geen 4G ondersteuning

Het hier besproken type Pixi 4 (5) / 4G / 8 GB staat op Kieskeurig door Wehkamp aangeboden voor € 69 en lijkt daarmee de goedkoopste. Die versie ondersteunt echter geen 4G internet maar het veel tragere 3G. Ik kwam hier achter toen ik de specs ging bestuderen. Mijn Pixi 4 biedt namelijk ook die ondersteuning niet, terwijl mijn provider Simpel gratis het snellere 4G aanbiedt. Daarom was ik ook op zoek naar de opvolger. Afgezien van het ontbreken van 4G op de Pixi 4 (5) op de 3G versie ben ik echter razend enthousiast over de Pixi die wat mij betreft een prijs/kwaliteitsverhouding van een dikke 9 verdient. Maar, nogmaals, als u een versie met 4G internet zoekt, let er dan op dat deze die ook heeft !

Eric 10-10-2017

Ook de door BCC op Kieskeurig aangeboden Pixi 4 (5) ondersteunt, net als die van Wehkamp, GEEN 4G maar het veel tragere 3G. Let hier op bij aanschaf want anders biedt uw provider wellicht 4G (zoals Simpel) maar kunt u daar geen gebruik van maken !!!

Bouke Tijssen 04-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goed smartphone voor weinig geld.

Goeie goedkope smartphone.
Door lage prijs heeft man toch heel goed snelle werkende smartphone.
Maak mooie foto's zo al achter als voor camera.
Wat ook heel opmerkelijk is voor die prijs is dat ook voor flits heeft.
Kan alle soorten spelletjes en app's die nu erg populair is heel erg goed en normale snelheid afspelen gebruiken.
Echt een aanrader.
Ik ben heel erg blij met toestel.
Heb zelf niet veel uit te besteden en wilde toch helle goeie smartphone hebben.
Nou Alcatel is echt beste uitkomst dan en heel goed.
Thanks.

Pluspunten

• camera
  • android versie
  • flits voor en achter
  • prijs
  • snelheid

Minpunten

• niet de dunste

Sandra 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne smartphone voor weinig geld

Een fijne smartphone en niet te ingewikkeld voor mijn dochter. Dit is haar eerste telefoon. Apps zijn snel te downloaden. Daar het toestel goedkoop is is het toch geweldig dat er een flitser aan de voorkant zit. Foto's worden er dan ook volop gemaakt dus maar een extra sd kaart erbij gekocht. Ben zelfs aant denken om voor mezelf ook dezelfde telefoon aan te schaffen. Onze dochter is er zeer blij mee en ik denk straks ik ook 😉

Jeroen van der meer 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede accuduur lekker handzaam

Goedkope telefoon maar toch goede accuduur en werkt lekker. hij is klein en handzaam. Heb hem gekocht omdat mijn telefoon in de reparatie moest.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goedkoop
  • Klein maar groot genoeg om te bellen en te appen

Minpunten

• Te klein voor video te kijken

Nicci 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Zeer geschikt voor senioren

Lage prijs goede kwaliteit, makkelijk te bedienen en alles goed zichtbaar op groot scherm. Voor mij (72) snel genoeg en vooral belangrijk: goede gesprekskwaliteit. Met mooi hoesje erom niets te zien van plastic achtig behuizing. Hem hem 14 dagen en ben zeer tevreden.

roger 16-05-2017 Product paar weken in bezit

fijne foon was toen nog 65 euro nu stijgt ie al in prijs lol

het is een prettige mobiel ik heb nie zo veel geld maar deze heeft toch 8 mp camera en een front camera ik heb er 32 gig micro sd kaart in gedaan hij voldoet aan mijn verwachtingen
had eerst een iphone 7 maar das een ellende overal aanmelden etc

Pluspunten

• je kan 32 gig extra memory toevoegen
  • 8 mp camera en voor nog een
  • ligt lekker in je hand glijd niet zomaar eraf

Minpunten

• ffront camera is wat onscherp met chatten