Alcatel PIXI 4 (4) 4 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alcatel PIXI 4 (4) 4 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

sake 25-11-2017

Is geen 5", kieskeurig, maar slechts 4".

niet gekocht, gewoon fout op site.
scherm is geen 5", maar slechts 4".
Kan ook niet voor deze prijs.

Minpunten

• te klein scherm

Henk 11-09-2017

Dit toestel heeft 4 GB intern geheugen!

De prijs is aantrekkelijk. Dit toestel heeft maar 4GB intern geheugen. Verplaatsen van apps naar de SD kaart nauwelijks mogelijk. De beschrijving op kieskeurig klopt dus niet.

Minpunten

• Intern gehegen onvoldoende

V. Zanten 10-02-2017

super traag

Ik heb 'm nu ongeveer een maand. Er is nauwelijks mee te werken. Su-per-traag. Onhandige gebruikers interface, maar dat zal (vooral) aan het operating system liggen. Meestal hoor ik een oproep niet. Priegelig kleine symbooltjes. De dubbele login-verplichting is erg lastig. Dat het geluid acceptabel is, vind ik normaal voor een telefoon. Het enige voordeel is dat 'ie licht is in gewicht. Dat is de enige reden dat ik 'm nog niet heb weg-gekeild.

Rayantjuu 02-11-2016

Goeie telefoon, super snel

Ik ben super blij met deze telefoon, kan er super goed Minecraft op spelen, zo snel is hij.
Handig voor snapchat met de goeie camera kwaliteit.

Pluspunten

• Snel
  • 8GB meer dan genoeg
  • Flits aan frontcam
  • Handige tel voor Snapchat