Motorola Moto G4 Plus wit / 16 GB - Reviews

Android OS
Opslag
16 GB opslag

MaaikedG 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima telefoon voor weinig geld

9,6
Ben altijd Samsung fan geweest, maar telefoon werkte niet goed en service is beneden alle peil. Dus op zoek naar betaalbare telefoon zonder abonnement.
Prima telefoon hoor. Hij is makkelijk te bedienen, goed intuïtief te gebruiken.
Batterij gaat (nog) lang mee (heb hem pas een aantal dagen).
Tuurlijk moet ik er nog aan wennen, maar dat moet je altijd als je een ander merk telefoon kiest.
Foto's zijn superscherp.
Nederlandse handleiding lijkt voor een ander toestel te zijn geschreven, maar zonder handleiding ben ik er ook snel uitgekomen.
Mooi groot scherm, wat dan ook meteen enige nadeel kan zijn. Even snel appen met maar 1 hand is wat lastiger, maar niet onmogelijk.
Kan deze telefoon erg aanraden!

hg.schouten 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Motorola motoG4 plus

9,4
Ik heb deze telefoon aangeschaft na veel vergelijk heb ik voor deze gekozen en heb daar geen spijt van.
In vergelijk met andere die het dubbele kosten kwam deze er het beste uit, kwa accu geweldig en de bediening gaat zeer snel en de foto,s zijn top.

hboeken 16-10-2016 Product paar maanden in bezit

Superfijn toestel met slechts twee kleine missertjes

Heel fijn toestel, geen metaal maar dat vind ik juist heel prettig vanwege lagere gewicht en glijdt ook niet snel uit je handen. Prachtig scherm met full HD, UItstekende camera. Fingerprint ID zie ik liever aan de achterkant van het toestel, nu maakt het aan de voorkant de mobiel onnodig groter. Voor het gebodene natuurlijk een geweldige prijs. Het enige jammere aan dit toestel vind ik het ontbreken van een magenometer (kompas) en de finger ID aan de voorkant. Voor de rest een toptoestel, snel en een heerlijke puur Android ervaring zonder fratsen en geen bloatware.

Pluspunten

• top camera
  • Groot helder scherm
  • Nearly stock Android 6.0
  • Zeer goede prijs
  • Geen bloatware

Minpunten

• max helderheid mag nog wat hoger
  • Geen magnetometer ingebouwd (de misser)
  • Fingerprint ID aan de voorzijde liever achter

Hanneke 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Super!!
Groot scherm, perfect voor filmpjes kijken :) marshmallow android, zodat je niet veel apps hebt die veel geheugen innemen. Hij is ook heel mooi, dun en hij heeft een goede camera!
Het volume vind ik wat minder, maar voor deze prijs is hij supergoed!!!

Pluspunten

• groot scherm
  • kan tegen water
  • goede camera

Minpunten

• volume

Toch maar eens een Apple?? 13-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Moto G1 vs G4 Plus

Op basis van de duurzaamheid en stabiliteit van de 1e Moto G besloten na bijna 3,5 jaar over te stappen naar de 4G plus (nu half jaar oud). Leek initieel goed te gaan maar na korte tijd ghosting (toetsaanslagen uit het niets). Toestel compleet op hol. Uit knop indrukken en weer aan en het probleem was tijdelijk weg. In de laatste week bijna gehele dag hommeles en steeds meer functies vallen uit. Valt weg tijdens gebeld worden = UIT, valt uit bij overschakelen naar speaker, valt uit bij foto nemen. Kortom onwerkbaar zakelijk. Zo goed als de 1e generatie was, zo slecht is de 4e generatie. Zakelijk maar weer op zoek naar een merk dat wel degelijke Android toestellen kan maken.

De Moto G1 draait overigens nog prima door op een barstje in scherm na.

Minpunten

• duurzaamheid
  • stabiliteit
  • slechte foto's

hboeken 03-02-2017 Product paar maanden in bezit

Review na enkele maanden in gebruik...nog enthousiaster!

Nu na enkele maanden in gebruik (zie ook mijn eerdere review) ben ik nog enthousisaster geworden over dit toestel. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen bereid zijn om 4 a 5 keer zoveel te betalen voor een Iphone of de nieuwste Samsung. Deze werkt minstens zo goed, zo niet beter. Het is een fijn slank en lichtgewicht toestel. Uitstekende 4G verbindingen, evenals uitstekende bluetooth, gps en wifi. Toch allemaal veel beter dan bij mijn vorige Chinese smartphone. Kortom de Moto g4 heeft A-kwaliteit hardware aan boord. Geweldige foto en video kwaliteit. De verstaanbaarheid is ook erg goed bij bellen. Uit proeven op youtube blijkt dat het toestel ook prima tegen een stootje kan maar dat test ik liever niet zelf uit. Het geluid uit de speaker is ook prima en helder en heel fijn bij navigatie in de auto bijvoorbeeld. (speaker aan de voorkant is natuurlijk top) Als laatste wil ik nog noemen de goede grip met het ribbelpatroon aan de achterzijde. Ik vind het een toptoestel en dan hebben ik het nog niet eens gehad over de lage prijs voor dit prachttoestel. Ik ben er zelfs zo verliefd dat ik het toestel nogmaals wilde aanprijzen op kieskeurig.nl..:-)

Pluspunten

• Uitstekende 4G en ontvangst met bellen
  • Wifi, bluetooth, gps allemaal top!
  • Slank en lichtgewicht toestel
  • Geweldige camera voor deze prijs
  • Supersnelle vingerprint sensor

Minpunten

• Geen kompas (niet een heel groot gemis)