WIKO LENNY 3 16 GB / rosé goud / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WIKO LENNY 3 16 GB / rosé goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Pettel 02-12-2017

Veel Telefoon voor nog geen€100.

Ik heb zelf €99- betaald bij de Mediamarkt. Na eerdere ervaringen met de 8Gb versie (€20- goedkoper) was ik al snel er achter dat 8Gb te weinig was. Aangezien het toestel verder prima werkte besloot ik de Lenny 3 te kopen. Toestel is niet snel maar valt-gezien de prijs- verder reuze mee. Één van de nadelen is de app 360 security die niet te verwijderen is en veel reclame geeft. Ook de cijfers van bijvoorbeeld de opgeruimde rommel komen mij zeer onwaarschijnlijk over. Nadeel dus. Maar ik blijf van mening dat onder de€100- geen beter toestel te vinden is.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Minpunten

• 360 security
  • Niet echt snel

Jos 26-11-2017

Geen garantie

Wiko heeft lak aan garantie.
Je mag zelf opdraaien voor de reparatie kosten en verzendkosten bij een defect en fabricage fout (batterij).

Ze schuiven dit probleem graag door naar de retailers.

Minpunten

• Kwaliteit
  • Klantenservice
  • Verantwoordelijkheid
  • Aftersales
  • Bejegening

Gerard Terpstra 17-11-2017

veel geheugen!

eerst een Lenn2 maar die had tekort geheugen voor mij .Nu de Lenny 3 vanwegen de 16 Gig.Bevalt prima mooi scherm goede foto mogelijkheden en een mooi toestel.

Pluspunten

• Geheugen
  • Foto mogelijkheden

Minpunten

• aanraakscherm onderin matig

marian 05-11-2017

geen waar voor je geld

Vanaf dag 1 problemen met de gps, ik speel het spel pokemon go, maar telkens als ik stil sta stopt de gps er ook mee, telefoon moet dan opnieuw opgestart worden. Contact gezocht met WIKO maar ik moet de telefoon aan hun opsturen, op eigen kosten, verder moet ik de kosten ook zelf betalen, waardeloze garantie!

Het scherm reageert niet snel, maar met gorilla glas eroverheen opeens weer wel, erg vreemd.

Ik zou de telefoon niet aanraden, hij doet de basis dingen niet goed en dan doe ik er nog niet veel mee.

Pluspunten

• prijs
  • prima voor alleen bellen/sms

Minpunten

• gps
  • valt spontaan uit
  • scherm reageert slecht

Najib 03-10-2017

Kwaliteit is heel slecht. Slechter is de klantenservice van wiko.
Een niet functioneerde telefoon.
Media markt, verwijst uiteraard, naar de vendor/leverancier. (Basisprincipes van MSH zijn blijkbaar verloren)

Ik wil mijn geld terug en krijg dit niet.
Diverse malen contact gezocht.
Wiko is kwalitatief de slechtste merk in de markt.
Garantie kennen ze niet. Idem voor klantenservice, hebben ze niet.

Minpunten

• Kwaliteit
  • Klantenservice

Najib 27-09-2017

Waarschuwing: Na 6 maanden defect waarsproductiefout

Er zijn batches van de wiko Lenny waarbij het batterij na aantal maanden het begeeft.
Wiko geeft niet thuis, de retailer, mediamarkt verwijst naar de fabrikant.
Met andere woorden, toestel kan de prullenbak (recycled)

Gewoon weer terug naar Apple of Samsung waar ze wel kwaliteit en service leveren.

Pluspunten

• Looks

Minpunten

• bij aanschaf al 36 uur nodig om op te laden.
  • Na 6 maanden laad het niet meer op.
  • Geen klantenservice

JannekeV 25-09-2017

Slechte telefoon

Blijft steeds hangen en zelfs het scherm gaat op tilt en heb hem net 3 maanden. Batterij is heel snel leeg. Foto's zijn van slechte kwaliteit en al helemaal van de camera van de voorkant. Ik zou hem zeker niet aanbevelen er zijn betere telefoons voor dat geld

Pluspunten

Minpunten

• Batterij
  • Vasthangen
  • Camera

Kees 29-07-2017

Degelijk toestel voor een lage prijs

10 Maanden geleden gekocht vanwege de lage prijs. Nog steeds uiterst tevreden. Geen negatieve ervaringen zoals vastlopen of uitval. Ook niet bij zwaardere toepassingen zoals Spotify of Youtube, bij mij loopt het allemaal probleemloos. Ik ervaar de Lenny3 niet als zijnde traag (heb echter geen ervaring met hele snelle toestellen). Met 64GB sd-card als "adoptable storage" nooit meer problemen met te weinig geheugen voor het installeren van apps. Helder en scherp beeldscherm. Aliminium behuizing maakt een degelijke indruk en het allermooiste is natuurlijk de lage prijs.

Pluspunten

• prijs
  • aluminium behuizing
  • helder en scherp beeldscherm
  • adoptable storage voor installeren apps

Bart 07-03-2017

Goede prijs, niet geschikt voor intensief gebruik

Scherpe prijs , maar helaas slechte algehele kwaliteit. telefoon is erg traag, loopt vaak vast en niet alle apps werken naar behoren op dit toestel. Valt ook vaak spontaan uit. Absoluut geen aanrader. Voor dit geld zijn er betere telefoons te koop.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • goede beeldkwaliteit

Minpunten

• slechte camera
  • loopt vaak vast
  • apps werken niet goed
  • traag
  • accuduur

Fred 27-02-2017

Mooi makkelijk en betrouwbaar en best snel.

De Lenny3 is een prime product. Met een prima prijs kwaliteit. Bij normaal gebruik doet hij alles wat hij moet doen. De camera is super goed de foto's zijn scherp de video heeft duidelijke beelden. 16 GB is behoorlijk veel. Ik ben bij met de Lenny 3

Pluspunten

• Foto's
  • Veel gb
  • Makkelijk in gebruik.
  • Groot scherm zeer duidelijk.

Minpunten

• Oudere besturing.
  • Loopt soms vast

Paul 22-10-2016

Fijne telefoon hoog gebruikersgemak.

Catchy leuke en goed werkende telefoon van Wiko type lenny 3. Ben er zeer tevreden over, fijn in het gebruik en voorzien van een goede camera functie.

Pluspunten

• catchy
  • kleurkeuze

Minpunten

• geen