Samsung Galaxy S7 zand / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

Terror68 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Mooie telefoon met een lange levensduur van de accu, ter vervanging van de S5. Goed beeld en maakt uitstekende foto's

Tes 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld

Ik heb gekozen voor de S7 omdat het beeldscherm heel duidelijk is.
Toestel is fijn en makkelijk in gebruik.

Michael 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk snel apparaat met goede camera

Voor mij een belangrijke reden om speciaal voor dit apparaat te kiezen, is de camera. Je smartphone heb je altijd bij je; ook op momenten dat je er niet op had gerekend om foto's te maken. Dan is het fijn als je smartphone foto's en video's van goede kwaliteit kan schieten, ook bij minder licht. Samsung heeft voor de Galaxy S7 en S7 Edge ook een lens cover op de markt gebracht waar je een groothoek-lens en een 2x optische telelens aan kan schroeven. Opzet-lenzen voor smartphones bestaan al reeds, maar meestal is het glas niet van goede kwaliteit, zodat je geen goede foto's kan maken. De lenzen van Samsung zijn wel van goede kwaliteit.

Verder is het ook een zeer degelijk apparaat: het is niet meer van plastic en zodoende ook minder gevoelig voor gebruikerssporen. Echter blijft je smartphone langer mooi wanneer je een glas film en een beschermhoes aanschaft!

Ook heel fijn is dat de Galaxy S7 stof- en waterdicht is. Het is niet aan te raden om om die reden de smartphone expres onbeschermd onder water te houden. Maar je hoeft je minder zorgen te maken als je de smartphone per ongeluk in het toilet laat vallen of hij is nat geworden in de zak van je jas die door de regen helemaal doorweekt is geworden.

Een nadeel vind ik wel dat de smartphone relatief groot is. Dat biedt uiteraard voordelen, maar in praktische zin is het regelmatig wat onhandig.

Pluspunten

• Goede camera
  • Stof- en waterdicht (tot 1m diepte)
  • Goed beeldscherm
  • Degelijke behuizing
  • Krachtige en snelle hardware

Anne 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Galaxy S7

Heb getwijfeld tussen een I-phone en de Samsung. Toch gegaan voor de Samsung en heb er geen spijt van. Een mooie snelle telefoon zeker in vergelijking met de S4 die ik hiervoor gehad heb. Zeker een aanrader.

Ben 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel met een eenvoudige en goed werkende bediening

Prachtig mooi toestel met een goede en snelle bediening. Goed vormgegeven. Apps zijn makkelijk te installeren. Mooi en duidelijk toetsenbord. Oook de beschikbare kleuren van het toestel zijn mooi, ik heb voor een zilverkleurig toestel gekozen

mike 08-08-2016 Product maand in bezit

Samsung S7

ik had de s4 en heb nu de s7 gekocht en geen spijt van
alles gaat een stuk sneller en overzichtelijker
erg tevreden met de telefoon

Marjolein 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke telefoon!

Hele fijne telefoon, ben van een s3 mini naar de s7 gegaan dus alles is al gauw beter :)

Het in gebruik nemen was zo gebeurd, alle apps van mijn oude telefoon waren direct geïnstalleerd op de s7 nadat ik mn playstore account had gekoppeld. Dit scheelde enorm veel tijd!

Het scherm ontgrendelen met de vingerafdruk werkt prima, ik raad je aan om gewoon meerdere vingerafdrukken op meerdere manieren toe te voegen(telefoon vasthoudend/telefoon liggend)zodat je er nooit naast zit!

De camera is echt super maakt mooie foto's, low light foto's zijn erg mooi en scherp ook bij inzoomen. De selfie camera is ook top, maakt scherpe foto's.

Kortom een hele fijne telefoon, met een mooi scherp en helder beeld.