Huawei P9 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P9 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jopke1980 09-07-2017

Leuke telefoon

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Gebruiksvriendelijk, en ik vind de afzonderlijke app instellingen ook erg handig. 3D gamen is geen probleem. En de Leica lenzen leveren ook erg mooie foto's. Al met al, een prima toestel.

Pluspunten

• Camera
  • Gaming

Minpunten

• Geen Update naar Android 7
  • Geen Rom updates meer

Richard Claassen 06-07-2017

Kan er kort over zijn. Huawei maakt mij al jaren blij.

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Waarom meer betalen als het huawei kan!
En met de vip garantie service zit je helemaal goed!

Gewoon een fijn toestel met veel mogelijkheden als je van foto en film hou!

Gerfrank 04-07-2017

Mooi duidelijk toestel

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Deze telefoon voldoet precies aan mijn eisen. Mooi groot en duidelijk scherm. Camera maakt mooie foto's, ik hoef geen losse camera meer mee te nemen. Het laden van pagina's gaat lekker vlot. Wat ik helemaal fijn vind dat er geen onnodige apps op staan.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Maakt mooie foto's
  • Pagina's laden gaat lekker snel
  • Redelijke prijs
  • Geen onnodige apps

Linda 27-05-2017

P9plus. Groot maar super fijn

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Goede foto's. Alleen filmen waar veel bass is neemt ie op als gekraak.. hij filtert het niet weg

Pluspunten

• Makkelijk
  • Grote opslag
  • Goede foto's
  • Zeer goede batterij
  • Laat super snel op

Minpunten

• Filmen waar veel bass is is niet aan te raden

Richard Claassen 27-03-2017

Super service Huawei P9 Plus

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

De vip service is een aanrader en helemaal gratis. Mijn telefoon viel binnen drie maanden. En kreeg echt een nieuw scherm. Toestel werd gehaald en gebracht zonder dat ik er veel moeite voor hoefde te doen! Huawei daar word je toch blij van! De p9 is een super fijn toestel. Accu gaat lang mee, en laad ook snel op. Foto's zijn echt super. Mijn p9 is echt mijn maatje Ik heb hem nu zo een 8 maanden. Ook als je vragen heb word je goed geholpen via de servicelijn van Huawei. Kortom zeer tevreden over Huawei.

Pluspunten

• service
  • vriendelijke servicelijn
  • mooie telefoon
  • degelijk
  • super foto's maken

Minpunten

• zijn er niet!

Patrick 27-03-2017

Huawei???

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Huawei???? Hmm zo'n lage prijs voor dergelijk apparaat dat kan niet!!! Nou ik kan je melden ik heb altijd een ander merk telefoon gehad en werkelijk waar de Huawei telefoon echt een pracht telefoon. Alles werk altijd nooit ergens problemen mee. Voor mij niks anders meer dan een Huawei. Toppers ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Gemakelijke bediening
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

DennisC 01-03-2017

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Snel, stabiel en mooi toestel voor een fractie van de prijs. De camera is een echte aanrader! Verder alles wat je wil zit erop, en meer.

Pluspunten

• Camera
  • Groot scherm
  • Snel toedtel

Mairi 31-12-2016

Prachtige smartphone, maar kwetsbaar

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Deze smartphone is prachtig. Hij voelt prettig in de hand en voelt luxe aan. Het grote scherm is mooi in kleuren en resolutie.

Snelheid
De telefoon is snel. Start snel op, reageert snel op mijn vingerafdruk en ik kan zeker 4 zwaardere apps open hebben staan, zonder dat er afbreuk wordt gedaan aan de snelheid van de telefoon of apps opnieuw geladen moeten worden.

Groot intern geheugen
Ik heb de versie met 64GB intern geheugen en dit vind ik geweldig. Hiervoor had ik een Samsung S4 met 16GB intern geheugen en ondanks dat foto/film materiaal en sommige apps op een uitbreidbaar SD kaartje geplaatst kunnen worden, heeft een groot intern geheugen mijn voorkeur. Ik ben in ieder geval niet bang dat mijn telefoongeheugen zomaar vol is!

Duurzaamheid
Ik denk dat het een telefoon is die mee kan met deze generatie aan telefoons en een gewaagde concurrent is van de Samsung S7. Hij voelt nieuw, hij voelt 2016-start 2017 aan. Het enige minpunt in de duurzaamheid vind ik de kwetsbaarheid van de telefoon. Omdat hij groot is, met een groot scherm, kan hij niet zoveel hebben. Na een kleine val is er in het scherm van mijn telefoon al een flinke barst gekomen, ondanks een beschermde hoes met extra cover in de hoekjes. Gelukkig had ik een verzekering en is dit gerepareerd. Mijn Samsung S4 kon naar mijn idee wel wat meer hebben.

Software
Sommige mensen vallen over de eigen software van Huawei om Android wat op te leuken, ik niet. Ik was binnen een dag gewend aan het uiterlijk en ik vind het net zo praktisch en ook mooi uit zien.

Camera
Mooie camera, ondanks dat ik na alle informatie die ik erover had gelezen hem eigenlijk nóg iets beter had verwacht. Met minder licht, had ik eigenlijk nog net wat betere foto's verwacht. Desondanks kan je prachtige foto's maken in daglicht en spelen met allerlei functies die de camera best wel smartphone-pro laten aanvoelen.

Eindoordeel: prachtige telefoon, voldoet aan mijn verwachtingen en overtreft velen, maar stelt een beetje teleur in stevigheid en camerakwaliteit.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vormgeving
  • 64GB intern geheugen

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Camera minder goed dan verwacht

Kees Klaveren 28-12-2016

Dit toestel is snel en heeft een Amoled scherm.

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Mijn vorige telefoon was ook een Huawei. Dit is de eerste keer dat ik zonder twijfel en zonder eindeloos te vergelijken weer voor hetzelfde merk heb gekozen. Simpelweg heeft Huawei altijd een goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit toestel is snel, maakt ontzettend mooie, professionele foto's en heeft een goed scherm.

Pluspunten

• Amoled scherm
  • 3.400mAh accu
  • Prima camera
  • Luxe materialen

Minpunten

• Gladde behuizing
  • Prijzig toestel

Remco 14-12-2016

Prachtig scherm, goede camera en geweldige accuduur

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Ik wilde een telefoon met een goede camera, uitstekende accuduur, een mooi scherm en een paar andere kleine dingen zoals IR voor een afstandsbediening. De P9 plus heeft dit als een van de weinigen allemaal! Een beter vlaggenschip kan ik me niet voorstellen.

Pluspunten

• accuduur
  • prachtig amoled scherm
  • handige extra 'gimmicks'

Thomas Hendriks 08-12-2016

Zeer dichtbij perfectie

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

De Huawei P9 plus is het eerste toestel van Huawei dat ik in bezit heb. Het toestel viel me direct op toen ik een nieuwe telefoon ging kopen. De interne specificaties zijn erg goed en de telefoon ziet er super gaaf uit.

De telefoon is razend snel. Ik heb nog nooit last van vastlopers gehad. Ik ben zelf een erg ongeduldig persoon, dus voor mij is het een prioriteit dat de telefoon snel is.

Het beeldscherm is ook prima. Andere smartphones zitten al aan 2k beeldschermen, waar de p9 plus een full hd scherm heeft. Persoonlijk vind ik dit geen probleem. Ik vind helderheid en kijkhoek veel belangrijker. Hier scoort de p9 plus zeker punten op.

Het geluid uit de interne speakers is fenomenaal. Zeker als je hem in landscape modus zet. Kleine kanttekening hierbij is dat ik de optie mis om altijd die kwaliteit te krijgen wanneer ik mijn telefoon niet gebruik in landscape modus.

De vingerafdrukscanner had ik even mijn twijfels over, aangezien die aan de achterkant zit. Na even twijfelen heb ik het dan toch maar ingesteld en het werkt echt super. Je legt je vinger even tegen de sensor aan en de telefoon ontgrendeld.

De software die Huawei gebruikt is snel, overzichtelijk en zeker ook erg mooi. Het enige wat ik mis is de appdrawer.

De camera, of moet ik zeggen camera's, schiet mooie plaatjes, meer kan ik er niet over zeggen. Gewoon erg goed!

Over de batterij heb ik ook niks te klagen. Hij gaat met intensief gebruik ruim een dag mee. Ik moet hem natuurlijk wel elke nacht aan de lader leggen, maar dat moet tegenwoordig met elke smartphone.

Al met al is de Huawei p9 plus een super toestel. Lage prijs en enorm goeie specificaties!

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Scherm
  • Looks
  • Snel

Minpunten

• Geen appdrawer

Belinda 22-12-2016

Hai Thomas, ik ben elf een samsung gebruiker en twijfel om een huawei P9 (plus of gewoon) te nemen. Jij bent een zeer tevreden gebruiker en dat is fijn te lezen. Wat ik graag nog wil weten, ik gebruik mijn mobiel als navigatie. Met samsung werkt dat perfect, mijn man heeft een Asus en daar is de GPS en dus navi echt waardeloos! Ook gebruiken wij beiden de mobiel om te hardlopen (Runkeeper) Ook deze draait op GPS...je voelt hem al,..waardeloos bij de Asus en perfect bij de S5.
Ik hoor graag van jou hoe de GPS van de P9 is.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes, Belinda

jennie voorthuis 01-12-2016

prima accu duur, goede camera, groot scherm, lekker snel,

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Prettig toestel heb hem gekozen voor de camera , supermooie foto's en gebruiks vriendelijk .
toestel is lekker snel en heel weinig vastlopers veel geheugen ben zeer tevreden volgende word weer een Huawei..

Pluspunten

• snel
  • veel geheugen
  • super camera
  • goed scherm

Minpunten

• niet waterdicht

Tony 01-12-2016

Iets groter toestel voor nog beter lees en kijkgenot

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

De P9Plus is voor mij een waardige opvolger van de P7. Sterk gemoderniseerd en met prima specificaties. Alles werkt perfect. Ik doe alles met mijn "telefoon": vooral lezen, zoeken, luisteren en kijken. Telefoneren steeds minder.. En steeds geniet ik van het iets grotere formaat.

Pluspunten

• snelle machine
  • iets groter, handiger

Minpunten

• alfabetiseren apps

Pieter 01-12-2016

Fijn toestel met erg goed scherm, en een prima accuduur.

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Ik heb voor de Huawei P9 plus gekozen omdat ik het een elegant toestel vindt, ook de Leica camera sprak mij enorm aan, geeft inderdaad erg mooie natuurlijke kleuren.
Ook van doorslag was het Oled scherm en de grote accucapaciteit.
Ook het geluid is van een goede kwaliteit, zeker in landscape mode Stereo.
Verder is de telefoon erg vlot, maar dat komt door de snelle processor.
Al deze dingetjes hebben er toe gelijd dat ik voor de Huawei P9 plus gekozen heb.

Pluspunten

• Oled Scherm
  • Accuduur
  • Snelheid

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Android interface kan beter, maar is niet slecht

Peter 01-12-2016

Mooi toestel

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Heel mooi toestel en duidelijk scherm en voor foto's prachtig beelden.
Gebruiksvriendelijk en snel leerzaam.

Hélène 23-11-2016

Huawei P9plus +

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Sinds een paar dagen in bezit van een Huawei P9plus. Mooi dun toestel wat gemakkelijk in de hand ligt. Helder beeldscherm en redelijk fool proof.

Rj de kamper 22-11-2016

Zoals altijd zeer tervreden ,het is mijn merk

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Zeer tevreden met dit toestel, goede prijs kwaliteit ,doet zijn ding zoals het moet ,maar dat zijn we wel gewend voor mij geen samsung ,ik loop niet mee in de Samsung rij

Pluspunten

• Compact
  • mooi dun formaat
  • Goede beeldkwaliteit
  • Accu duur

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ted van Dijk 22-11-2016

geweldig mooie kleuren foto,s prima snelheid.

Geschreven voor: Huawei P9 Plus

Al jaren een tevreden gebruiker van Huawei telefoons,inmiddels al aan mijn derde toestel bezig en nog steeds naar volle tevreden heid.
In mijn nabij omgeving heb ik al menig persoon overgehaald om een Huawei telefoon aan te schaffen.
Ook deze gebruikers zijn zover ik weet dik tevreden.

Pluspunten

• makkeijk gebruik
  • mooie foto,s
  • duurzaam