Sony Xperia X 32 GB / goud / (dualsim)

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jeslino Kozuh 16-06-2016

Perfect Phond

Sinds dat ik van Samsung naar Sony ben over gestapt ben ik alleen maar te vreden. De baterij gaat lekker lang mee en de headset is helemaal geweldig

Lyzannd 16-06-2016

Top toestel

Wat een fijne telefoon is dit! Na jaren alleen maar een Samsung te hebben gehad is dit best even wennen maar wat een verschil. Vooral de camera's zijn haarscherp! Hier ga ik heel veel plezier van beleven.

Michel 16-06-2016

Top toestel

Na twee jaar met mijn xperia z1, nu gekozen voor een xperia x. Waarom Sony is voor mij tot nu toe het eerste merk waar ik geen problemen mee gehad heb en waar ik zeer tevreden over ben. Nu over de x het is een mooi toestel met veel gebruiks gemak en met vele toepassingen. De camera is mooi en scherp ik heb hem vergeleken met een met nieuwe types van andere merken en die konden niet tippen aan de helderheid en scherpte van de xperia x. De telefoon licht lekker in de hand. En met het strakke design met gebogen scherm randen een heel mooi toestel. Ik hoop dat ik net zo als met mijn z1 voor de komende tijd een perfect toestel heb.

Marceaux 16-06-2016
  • Product maand in bezit

Xperia x gebruik

9,4
Vanaf begin de xperia-x in het bezit. Telefoon ligt ten eerste heerlijk in de hand en ik vind het gewoon mooi en degelijk vorm gegeven. Geluid is slim aan de voorkant. En gemak is gewoon Android zoals gewent. Voor mij een goede keus tot nu toe.

XCar 16-06-2016

Weer verrast!

Na de Z3 dacht ik dat dit het wel was, hoeveel meer mag ik nog verwachten van een smartphone?!
Nou nog best wat blijkt, de camera is nog beter, ik liet mijn spiegelreflex al steeds vaker thuis, dat zal nu nog minder worden. De frontcamera is top en wauw wat een geweldig goed beeld!
Het design heeft weer wat meer details, erg mooi weer dus.
Enfin, ik ben wederom verrast.

Lisa 16-06-2016

Top telefoon

Ik ben overgestapt naar Sony omdat andere telefoons mij njer bevielen. En ben hier helemaal blij mee wil niet meer anders!

Makkelijk in gebruik ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand! Helemaal topp

Perry van bergenhenegouwen 16-06-2016

Zeer fijne telefoon

Het is een goede telefoon, batterij gaat lang mee, geweldige camera, goede fingerprint sensor. Als de prijs wat gaat zakken, is het een geweldige telefoon voor een goede prijs.

Sony Xperia X 16-06-2016

De Sony Xperia X een mooi toestel

Toestel ligt mooi in de hand door zijn mooie vormgeving hij werkt perfect is vrij snel en maakt perfecte fotos maar ja ik ben ook een verwendt Sony liefhebber

J mol 16-06-2016

Scherp en snel

7,6
De eerste reactie toen het toestel aan ging was wauw wat een scherp beeld! Het kijkt zo prettig en rustig en het is ontzettend scherp.
Verder merk je dat het toestel snel is in gebruik. Zeker als je een foto wilt maken zonder het toestel van de vergrendeling af te halen. Dit werkt erg fijn.

Zoals altijd bij Sony heeft het toestel een fantastische camera, zowel voor als achter. Het benoemen van de selfie stand is het wel waard. Snel en zuiver.

Ben dan ook erg tevreden over het toestel. Hiervoor had ik de sony Experia z1 compact en dat formaat was voor mij net iets prettiger. Maar dat is wat je gewend bent.

FrankC 15-06-2016

Geen spijt van de Sony xperia-x

Doet alles wat hij moet doen en meer en zeker de batterij die gaat echt lang mee normaal moest ik elke dag soms wel 1,5 keer opladen en nu pas om de dag en dat met heel de dag WhatsApp en Facebook en mail.
Voor de rest camera werkt perfect en alles loopt soepel ik kan er echt niks anders van maken.
Er zijn natuurlijk ook wel een paar kleine nadelen :(
er zijn nu nog niet veel hoesjes voor te krijgen en ik had gehoopt dat er een QI chip in zou zitten dat je ook draadloos op zou kunnen laden.
Ik had gehoord dat dit wel zo was en heb div oplaad stations geprobeerd. Maar niet 1 werkte.
Maar daar heb ik de telefoon niet voor genomen dus een bijzaak.
Voor de rest kan ik niet slecht over deze telefoon praten ik vindt hem gewoon top dus echt een aanrader.

Vincent Vellekoop 15-06-2016

Sierlijke fijn in de hand liggende telefoon

Sierlijk maar degelijke metalen achterkant, goede front camera
Mooi helder afgerond scherm! En tot slot de vingerontgrendeling is super!

Jeroen K 15-06-2016

Een prachttelefoon!

Sony heeft me lang op de Xperia X laten wachten, maar dat blijkt de moeite waard te zijn geweest! Een heel degelijk toestel, het curved scherm geeft een chique uitstraling. Ik heb voor een witte gekozen, tot mijn verbazing bleek na levering de achterkant niet wit maar van grijs metaal te zijn. Ik was al blij met mijn vorige Sony Xperia Z2, maar de Xperia X gaat nog een stap verder. Een prachttelefoon!

Bart 14-06-2016

Prima toestel voor dagelijks gemak

Al jaren ben ik zeer tevreden over de telefoons van Sony. Ook de nieuwe Xperia X past in dit rijtje. Hij heeft niet de snelste processor of GPU. Dat hoeft tegenwoordig ook zeker niet. Prima dat Sony op dit vlak een eigen koers kiest. De Sony skin over Android is goed doordacht. Ook de overdacht van apps en data van mijn oude telefoon ging vrij eenvoudig. Ook je lijst met bekenden Wifi netwerken wordt overgezet.

Een klein minpuntje is het batterij verbruik van de camera. De camera zelf is prima en bied meer mogelijkheden dan de standaard Android camera app. De snel start knop voor de camera maakt dat je meteen foto's kunt maken. Super handig om spontane momenten vast te leggen.

Pieter 05-06-2016

Lime groen

Zeer mooie telefoon, werkt fijn. Het over zetten van gegevens van mijn oude sony naar de Xperia X ging erg makkelijk. Heerlijke snelle telefoon,ben er erg blij mee.

Sal 03-06-2016

Top telefoon

Heel lang een Samsung telefoon gehad maar nu dus een Sony. Ik ben erg tevreden! Goede camera, scherp beeld en erg snel.

Sylvia 03-06-2016

Fijn toestel.

Lekker licht toestel. Maakt mooie foto's. Headset is geweldig!! Alleen jammer dat dit toestel niet waterdicht Is.

Domenique Schreurs 03-06-2016

Super toestel!

Sinds enkele dagen in gebruik, maar de camera is nog beter dan verwacht. Scherm ziet er erg smooth uit door de aflopende rand en is fijn in gebruik. Vingerafdruk scanner werkt naar behoren al kan die zo nu en dan weigeren, in combinatie met een pin is dit erg fijn.

Ook de smart functies zoals contact herkenning wanneer het toestel op zak is zodat de telefoon niet vergrendeld is een pluspunt.

Minder is dat ik aan het einde van de dag meestal toch de telefoon aan de lader moet doen waardoor ik de 48h niet haal.
Desalniettemin een toestel met veel functies en een fantastische camera, voelt degelijk aan en is gemakkelijk in gebruik.

Giorgio 03-06-2016

Top upgraden vanaf de Z3

9,6
Toestel is snel, camera top. Besturingssysteem afgestemd. Formaat perfect. Tot nu toe geen min punten.

Marcel 03-06-2016

Oud end vertrouwd

Heb vier jaar rondgelopen met de eerste xperia U en hij werkt nog steeds redelijk maar vond het uiteindelijk toch wel tijd voor een nieuwe dus ik heb het nieuwste vlagenschip van sony aangeschaft dd xperia x. Qua design is het erg slick en ben gewoon vertrouwd met hun vormgeving en interface. Maar ik heb hem vooral aangeschaft omdat ik hoop dat deze telefoon net zo lang meegaat als m'n vorige!

Djlady Melona 03-06-2016

Top toestel

Dit toestel is een geschenk uit de hemel man wat is die snel heerlijk heb er zoveel plezier van en eindelijk na 2 jaar met de z1.... Nu een goeie kwaliteit video opnamen ik zeg kopen echt aanrader....Ik ben zelf dj en echt deze telefoon komt als geroepen hele mooie foto's schiet die ik 0,6 seconden wauwie ikke ben blij...