Apple iPhone SE goud, wit / 64 GB - Reviews

Opslag
64 GB opslag

Uma 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima formaat

Van te voren via www prijzen bekeken en bij BCC bleek dit het meest voordelig. Winkel is voor ons goed bereikbaar, dus makkelijk binnen stappen. Meteen goed geholpen. Omdat wij er vaker komen weten we ook dat als er problemen zijn (weten we uit vorige aankopen) er iet moeilijk wordt gedaan over het verhelpen van de klacht. Vriendelijk personeel. 201611-002265946

Pluspunten

• Goede sfeer
  • Ruim aanbod

A.Dekker 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accuduur

Gezien de prijs van de Apple variant is dit een absolute aanrader. Voor alledaags gebruik voldoet dit toestel prima. Een tevreden gebruiker

Pluspunten

• Accuduur
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Glazen scherm kwetsbaar

petervl57 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld

Onlangs mijn trouwe iPhone 4S ingeruild voor een nieuwe iPhone SE. Het formaat is veel handzamer dan de nieuwe iPhones met grotere schermen. Je kunt deze iPhone met één hand bedienen en dat vind ik erg praktisch. De schermkwaliteit is uitstekend. De prijs is een stuk vriendelijker dan de 6s of 7.

"Het uiterlijk is gelijk aan de 5S" ...so what. Ik houd wel meer van afgeronde vormen, dus er zit nu een hoes omheen met een fraai afgeronde stootrand. Hij ziet er nu uit als een soort iPhone 6 of 7, maar dan met een iets handzamer scherm.

Doordat hij de snelle hardware van de iPhone 6s onder de motorkap heeft, maar een kleiner scherm aanstuurt, is deze iPhone sneller en de batterijduur is ronduit uitstekend ten opzichte van de nieuwste modellen.

Kortom: aanrader.

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Snel
  • Handzaam
  • Goede batterijduur

Minpunten

• kan hem nog niet verzinnen.....

TreboR 09-07-2016 Product maand in bezit

Verademinig

7,6
Eindelijk een goede batterij bij Apple, voor de rest goed en degelijke toestel, zoals zo vaak,bij iphone, ik heb een spiksplinter nieuwe sony 2 weken gehad, maar kon niet wennen aan de sony interface en android besturingsprogramma. en toen kwam ik in de gelegenheid om deze SE te bestellen. een verademing

Sytskeb 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn 1e iPhone, ik ben verkocht!

9,6
Voor het eerst een Iphone besteld (via Coolblue, goedkoop & een goede service!), hiervoor had ik een HTC One. Het toestel wat ik nu heb gekocht betreft de Iphone SE 64GB Silver. Ik ben tot nu toe super tevreden over de telefoon! Hij werkt heel erg snel, de vingerafdruk scanner voor ontgrendelen is ideaal, het toestel zelf is mooi vormgegeven en ligt fijn in de hand. Kortom: tot nu toe geen minpuntje kunnen ontdekken! De overstap naar Apple is even wennen, maar al doende leert men! :)