Samsung Galaxy J3 SM-J320F zwart / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag

Corline 13-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijn mobiel!

Ondanks dat het scherm best groot is (5 inch dat ik) en je je mobiel zonder bescherming dus echt niet moet laten vallen, is het wel echt een fijn mobiel. het geheugen is voor mij groot genoeg en anders kan er altijd een SD-kaart in. Ook werkt de batterij prima en hoef je hem niet constant aan de oplader te leggen. Het geluid doet het prima en ook de camera is uitstekend!
Dus het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Batterij werkt goed!
  • Genoeg geheugen
  • uitstekende camera!

Minpunten

• Wel een groot scherm

Thomas 13-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Dit was een vrij grote upgrade van mijn oude Samsung Galaxy Fame. Een paar dingen die mij ''opvielen'': Het beeldscherm is echt groot. Voor mensen die een kleine telefoon gewend zijn, die je gemakkelijk in je handpalm kan houden, adviseer ik een paar dagen/weken om gewend te raken aan het grote beeldscherm. Je zult meer dan eens je hand moeten buigen om linksbovenin je beeldscherm te komen (als je de telefoon in je rechterhand houdt, en je je linkerhand niet gebruikt). De schermresolutie is geweldig. Ik kan films en YouTube-video's gewoon mooi bekijken, alsof ze op een gemiddeld laptopbeeldscherm afgespeeld worden. De ''buiten''-functie van schermhelderheid is ook heel nuttig, voor als het echt heel licht is buiten. De batterijduur is (voor mij) heel lang. Als je om 7 uur opstaat, en je telefoon vrij intensief gebruikt (Chrome open, verscheidende apps op de achtergrond, niet minimale schermhelderheid etc.) dan staat 'ie op 0% rond 23:00. Een vrij groot nadeel voor mensen die al een vrij nieuwe smartphone hebben is wel het feit dat er geen LED indication light op zit (LED-lichtje linksboven, om aan te geven of er nieuwe berichten zijn, de telefoon oplaadt/al vol is, etc.) Dit kan wel opgelost worden door een scherm LED app te downloaden, maar dit gaat ten koste van batterijtijd. Ook zijn er apps die heel af en toe crashen. Voor mij was dit 9GAG, maar het zou ook alle scroll-socialmedia kunnen zijn.

Overall: Een prima telefoon, maar niet perfect. Wel zeker het geld waard.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Groot scherm
  • Snel
  • Licht model
  • Hoge resolutie

Minpunten

• Crasht soms
  • Geen LED-indicator

Mart van der Kallen 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Dat is een meevaller.

Na jaren een LG te hebben gebruikt, meer dan 7 jaar oud is het even wennen aan de vernieuwingen die mogelijk zijn met deze Samsung J3. Het oude apparaat voldeed prima maar wat is tegenwoordig nog alleen maar bellen, met alle nieuwe mogelijkheden die te gebruiken zijn. De vooruitgang is niet meer te stoppen, dus met dit apparaat kan je weer een tijdje mee doen.