Microsoft Lumia 650 16 GB / wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Lumia 650 16 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

R.T.J.Martina 26-07-2017

Was mijn eerst telefoon jammer! gestolen !!! Geluidskwaliteit, mogelijkheden en gebruiksgemak was goed. Vormgeving voor was het uitstekend. Degelijkheid voldoende maar dat is mijn mening.

Simon 08-01-2017

Miocrosoft Lumia 650

Een handige, snelle smartphone voor weinig geld. Duidelijk en eenvoudig in gebruik, groot 5 inch scherm, windows 10, zoals op je computer. Snel internet, buiten de wifi, door 4G.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Windows 10
  • stevige metalen body
  • krasbestendig glas
  • uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• alarm wekt je niet door te weinig geluid
  • slappe achterkant

Jan 23-11-2016

lumia 650

Na veel gedoe en leverancier die je het bos instuurd, is telefoon terug gegaan en heeft update gehad, sindsdien zijn problemen opgelost, behalve de door mij onnodige gemaakte kosten van nw batt en bezoeken aan leverancier en dergelijke. dus verder een aangenaam toestel zeker voor de prijs

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • duidelijk beeld
  • redelijke prijs

lubra99 24-10-2016

High end uitstraling uit midden segment met low budget prijs

Een betaalbare telefoon met een luxe uitstraling. Het Windows besturingssysteem zit echt super in elkaar en wordt zwaar ondergewaardeerd. Makkelijk, snel en geheel naar eigen smaak in te richten. De live tiles is een leuke bijkomstigheid. Ook de 16GB opslag is mooi meegenomen. Het amoled scherm is super en dat in deze prijsklasse. Batterij gaat goed een dag mee. Twee dagen zou misschien ook nog lukken maar dat zou misschien spannend kunnen worden. Ik leg hem in ieder geval iedere avond standaard aan het infuus. Degelijkheid is sterk afhankelijk van de case die je kiest. Zo kaal zonder iets gaat het niet worden ondanks de ijzeren rand is de telefoon erg kwetsbaar en snel gebroken. Spreek helaas uit ervaring. Het weerhield me in ieder geval niet om weer deze Lumia 650 te nemen en weer met de Dual sim. Zeker tijdens vakanties is dual sim ideaal. Je eigen sim voor bereikbaarheid de andere plaatselijke sim (Canada) voor data. De veel gehoorde klacht voor het aantal apps dat aangeboden wordt is inderdaad waar. Is gewoon minder, klaar. Echter zelden of nooit mis ik een app welke ik echt zou willen hebben.

Pluspunten

• Windows Besturingssysteem
  • Amoled Scherm
  • Batterijduur
  • opslag
  • Uitstraling en prijs

Minpunten

• Degelijkheid, telefoon is kwetsbaar
  • piepklein minpuntje de beschikb apps

lubra99 07-01-2017

@ Henk, de batterij gaat goed een dag mee. Moet er wel bij zeggen dat ik niet constant met de telefoon in m'n hand zit. Zou ik dat wel doen zal de batterij het einde van de dag waarschijnlijk niet halen. De powerbanks zullen vandaag de dag een oplossing daarvoor bieden.

Henk 06-01-2017

Hoe lang duurt het voordat de accu gemiddeld leeg is?

Ria uit Noord Holland 08-10-2016

Prettig licht en snel toestel

Ik heb bewust gekozen voor de Lumia 650 door het lichte gewicht en de prachtige mogelijkheden. Door de makkelijke bediening, de online service en de regelmatige updates.

Tamara 04-10-2016

Fijne smartphone

Na een Samsung Galaxy S3 mini, nu overgestapt op een Microsoft Lumia 650 black. Ik had even de tijd nodig om mijn toestel te leren kennen, maar als je er even mee gespeeld hebt, is het een erg fijn toestel. Helder groot scherm, lange accuduur, mooie foto's en overzichtelijk.

Pluspunten

• Accuduur
  • Mooie foto's
  • Helder scherm

Minpunten

• In het begin even zoeken naar apps
  • Sommige apps niet mogelijk

David 16-09-2016

mooi toestel - de mijne heeft wat issues

Windows 10 is een fijn systeem om mee te werken, simpel en logisch.
Here maps is er inmiddels uit, dat was even schrikken, maar ook ms maps laat je kaarten downloaden voor offline navigatie.
De outlook en agenda-apps crashen bij mij na enkele seconden - ik kan nog net zien dat de content wel actueel is. De batterij gaat er snel doorheen, binnen een dag (zeker 2x sneller dan mijn vorige, de lumia 630). De GPS is niet erg nauwkeurig en doet het soms niet (op de Lumia 630 was ie altijd strak).
MS zegt dat ik de windows device recovery tool er op los moet laten - dat gaan we doen. Hopelijk zijn daarmee deze problemen opgelost en is de phone weer super - want dat was mijn 1e indruk.

HPPM 05-08-2016

No nonsens telefoon

Na de lumia 8 en vervolgens de LG G3 nu weer terug naar een (echte) Windows Phone. Het is weer een verademing om het snelle Windows besturingssysteem te ervaren ma 2 jaar geworsteld te hebben met Android. Natuurlijk is er voor Android een oneindig aanbod van apps maar de eenduidige en vlotte bediening van W10 gaf mij toch de doorslag. Ik mis helaas wel de running apps Strava en Runkeeper maar ja je krijgt er de ongekende integratie van Office 365 voor terug. Dus voor zakelijk gebruik een must. Ik gebruik ook SharePoint. De batterij duur is net genoeg voor een dag bij normaal gebruik en de snelheid had iets hoger gekund maar hee... het is een budget phone en daarvoor goede prijs/prestatie verhouding. Het ontwerp is premium en de kleuren van het scherm zijn zeer goed. Video opname is max. HD Ready kwaliteit, de camera heeft veel instelmogelijkheden maar beels opties zoals landscape, portret, etx. zijn er niet. Een echt probleem is het wegvallen van wifi. Dit wordt op diverse fora gemeld en daar zou Microsoft toch echt iets aan moeten doen. Alleen met een restart is dit op te lossen. Ik weet overigens nog niet of dit bij alle wifi netwerken het geval is. Heb de tel. pas 2 weken. Gelukkig heb ik een grote data bundel... Al met al een prima toestel en ben blij dat ik weer terug ben bij Windows besturing systeem. Voor mijn zoon ga ik overigens de Moto 4G halen. Is denk ik overall een beter toestel met stock Android en het voordeel van veel apps.

Jan 05-08-2016

snel leeglopende batterij

Prima toestel mooi ontwerp maar heeft mogelijk een besturings cq systeem bug waardoor batterij ook bij weinig of geen gebruik razend snel leeg loopt.
ondanks er van alles uitgezet wordt. nog geen oplossing voor gevonden

Thomas 15-06-2016

Top toestel met alles erop

Wat een geweldig toestel is dit! Niet alleen het design, wat je doet vermoeden dat je met een heel duur exemplaar te maken hebt, is super strak, maar ook het gebruik van de Phone zelf is super goed! Het toestel is best groot door zijn 5"display maar super dun en licht waardoor je dit helemaal niet in de gaten hebt. En windows 10 werkt helemaal super en naadloos met mijn pc en laptop. Alle belangrijke apps zijn er gewoon + een enorme hoeveelheid spelletjes en andere apps. Wat dat betreft ook prima. Hiervoor heb ik een samsung toestel gehad wat best een drama was met syncroniseren en toch wel vaak dat het toestel vast liep en een herstart nodig was (natuurlijk altijd als het niet uitkomt). Dat probleem heeft dit toestel helemaal niet! Echt super tevreden!

Distelvelt 22-05-2016

Scherm na 4 dagen kapot

Mooie telefoon, direct in goede beschermhoes opgeborgen. Desondanks bleek na 4 dagen het scherm al kapot, Aan de zijkant duidelijk haarscheurtjes. Niet laten vallen, niets op gevallen.... Je krijgt bij een schermprbleem nooit gelijk dus meteen 100,00 reparatiekosten en de telefoon wekenlang weg (was in China gerepareerd !). Privacy gevoelig dus (je kunt niets meer verwijderen als je scherm kapot is en al je gegevens liggen dus min of meer in de chinese straat).

Willem 27-05-2016

Het mooi van een Microsoft telefoon is dat je hem bij vermissing of defect via je Microsoft account op afstand volledig kan resetten. Waarschijnlijk ben je niet goed op hoogte van de mogelijkheden. Met een Windows phone kan je meer dan met Android en zeker meer dan Apple. Windows wijst vanzelf, zo eenvoudig met enorm veel mogelijkheden

Martijn0318 22-04-2016

Mooie prijs kwaliteits verhouding!

Nu een paar maanden de lumia 650 in bezit en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over.
Wat mij vooral opvalt is het scherm(amoled) die is erg mooi van kleur en goed duidelijk het geluid met de speaker aan de voorkant klinkt ook goed.
Verder ligt het toestel goed in de hand en is het toestel licht maar wel stevig verder vind ik windows Phone nog steeds de fijnste os mede door zijn snelheid en de gebruiksvriendelijke manier van navigeren.

WillemD 13-03-2016

Heel veel telefoon voor scherpe prijs

Mooi scherm, apps laden snel en batterij gaat meestal twee dagen mee. Onedrive en office ideaal voor al je documenten, email werkt goed en here drive is goedwerkende gratis navigatie. Apps laden lekker snel. Toestel is licht en dun en windows 10 werkt lekker simpel. En dan voor 220 euro....

Elroy1972 08-03-2016

Telefoon oogt er netjes van de buitenkant. Voelt erg licht in je hand, ten opzichte van de vorige (Lumia 535, maar is voornamelijk even wennen. Na een paar dagen in gebruik wil ik niet anders.
Scherm geeft ruim voldoende detail. Mooie diepzwart door Amoled scherm. Reageert ook goed, in tegenstelling tot de Lumia 535.
Met Windows kun je altijd rekening op een mooie koppeling van apps binnen Outlook (OneDrive e.d.) De mailapp binnen Windows 10 vergeet nogal wat aanpassing. Deze is echt nog even behelpen - wellicht ook een kwestie van gewenning.

De vorige telefoon kon ik activeren middels schermaanraking. Ik zie dat deze nu niet terugkomt in de Windows 10 versie. Hoop dat dit wel nog wordt gerepareerd, aangezien je nu weer middels power button de telefoon moet aanzetten.

Foto's zijn netjes van kwaliteit voor het doel waarvoor ik de camera gebruik (social media).
Verder weer de gebruikelijke gratis (offline)Navigatie app die naar volle tevredenheid werkt.