Huawei P8 Lite Dual Sim wit - Reviews

Kleur
wit

Tea 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Top telefoon & goed betaalbaar

Ben erg blij met mn Huawei P8 lite. Hij is minstens zo goed als een samsung, maar wel stukken goedkoper. Fijn dat er een dual sim optie is, al gebruik ik die nu nog niet. Loopt op Android, dus de functies zijn gemakkelijk te vinden. Overall heel prima telefoon waar ik jaren mee vooruit kan, raad m absoluut iedereen aan!

Fabienne Osterholt 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende smartphone voor schappelijk bedrag

Ik heb 2x de Huawei P8 Lite DualSimcard aangeschaft. Het is een heel degelijk en goede smartphone met veel mogelijkheden en eenvoudig in het gebruik en installatie. De camera is uitstekend en de processor van de smartphone werkt ook behoorlijk snel. Naast de iPhone6 die ik heb moet ik zeggen dat dit toestel niet heel erg veel onderdoet, zeker gezien het enorme prijsverschil.
Geheugen eventueel uitbreidbaar door voor weinig geld een extra geheugenkaartje te plaatsen en je bent helemaal klaar voor het intensievere (foto en muziek) gebruik! Wat mij betreft een echte aanrader.

Marcel 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

goed toestel. mooie design. en gebruikersvriendelijk. makkelijk te installeren. ben er zeer tevreden mee.

vinylfreak12 01-02-2016 Product paar weken in bezit

zeer degelijk en gebruiksvriendelijk toestel, batterijduur is veel beter dan vergelijkbare Samsung toestellen, prima camera

Rien 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem een paar dagen in gebruik maar hij is enorm handig en snel.De vormgeving is handig en fraai.

keseltje 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Top telefoon,zeker voor dat geld! super snel,alle apps lopen soepel en ook de spelletjes lopen zonder haperinge. Ik had al eerder de Huawei Y300,en ook daar was ik zee te spreken over,maar deze telefoon is een compleet andere level,en de foto's zijn enorm scherp!

Atlanta 31-01-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte telefoon, werkt handig met 2 verschillende ringtones (dual sim)
Maakt mooie scherpe foto's

Erik 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Mooi toestel, helder beeld, goed overzicht, mooi groot scherm. Het geluid zou wat beter kunnen en de duur van de batterij is wat aan de korte kant. Zeker geen spijt van.

Gyuri 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb een samsung galaxy s5, maar ik moest een twede toestel hebben met dual sim. ongeveer 3-4 weken geleden heeft mijn zoon een P8 lite gekocht, was ''love at first sight''. 2 weken geleden heb ik meteen voor mijn vrouw een Hauwei P8 gekocht, toen was het geen vraag meer dat ik ook een P8 lite dualsim zal kopen. Zodra mijn abbonement beeindigt, vervang ik mijn samsung.
Hauwei watch wou ik voor mijn vrouw hebben :)

vinke 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik was op zoek naar een handbare voordelige telefoon
Deze heb ik gevonden, kan veel apps installeren en houd nog veel ruimte voor foto's over bediening en inrichting werken instuctief, voelt degelijk lekker dun, helemaal blij met de aankoop

van Loon 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi strak en prachtig model. Makkelijk voor 2 simkaarten.Fijn dat ik geen 2 telefoons meer op zak hoef te hebben.

Hanno van Dijk 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerst smartphone was niet echt een succes, maar met de Huawei P8 Lite ben ik heel blij en ik maak nu veel meer gebruik van de mogelijkheden die er zijn. Als hobbyfotograaf is de camera voor mij een verademing.

daniel 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk, compleet, perfect. voldoende voor smartfone.
Voor de prijs compleet. dank huawei
heb er een hoesje bij. maakt het af.

Marco 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

prijs kwaliteit is een prima verhouding. goed toestel! blij mee! Scherm is qua helderheid prima, nfc en dualsim voor zo weinig geld

PBO 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel, prima foto's, eenvoudige installatie, concurrerende prijs. Helder beeldscherm. Dun toestel.

Charlotte 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze telefoon ziet er degelijk uit. Goede vormgeving en prettig scherm. Nog niet veel ervaring met de mogelijkheden maar de ervaring met Android is altijd al goed.

Marjolein 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle telefoon, met alle opties die ik nodig heb. Na diverse Samsung telefoons is dit een echte telfoon.!!

Mieke 09-01-2016 Product paar weken in bezit

Fijne telefoon met veel mogelijkheden, goede kwaliteit foto's, jammer dat de ringtone niet zachter gaat

Piet kiest huawei 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ongevenaard handig toestel voor de prijs, kwaliteit en mogelijkheden! Snelle simpele en handige bediening, schitterende foto's, 2 simkaarten en een prima accu.

mr wenum 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige telefoon,heel gebruiksvriendelijk.
met een mooie uitstraling.
Ben er helemaal happy mee.