WIKO Pulp 4G 16 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WIKO Pulp 4G 16 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Nicky 18-07-2016

Super mobiel voor weinig

Na veel uitzoeken en reviews lezen uitgekomen bij de Wiko pulp en besteld voor verjaardag van zoon.
Na een paar dagen uitproberen zo enthousiast dat onze andere zoon ook alvast zijn verjaardagskado wilde.
Inmiddels dus 2 blije zoons in huis.
Hij bevalt tot nu toe super en heb al gezegd dat als mijn mobiel het begeeft er nog een Wiko komt.
Fijn groot scherm, ligt lekker in de hand, stevige behuizing en ja, er kan perfect Pokemon Go mee gespeeld worden dus ze komen ook ineens veel buiten 😉

Ron 25-02-2016

Een goede snelle telefoon met notificatie led. kleuren kunnen iets beter en het touchscreen reageert aan de kant iets minder maar niet storend. Goede foto,s en flitser voor selfies. Dit toestel is zeker een aanrader in vergelijking met andere toestellen. Had eerst een Moto G maar die mis ik tot nu toe nog niet.

Ron 14-06-2016

Heb de telefoon nu langer in mijn bezit en heb een update gehad van Wiko en de reactie van het touchscreen is nu perfect. Kortom een fantastisch toestel voor dat geld.