Samsung Galaxy S7 edge SM-G935F goud / 32 GB - Reviews

Android OS
Opslag
32 GB opslag

Linda 06-09-2016 Product paar weken in bezit

Aan alles is bij dit model gedacht.

Mijn eerste Samsung telefoon, wat een verheldering. Grootte en helderheid van het scherm. Indeling, makkelijk in gebruik. De camera maakt scherpe en heldere foto's. Echt een aanrader!!!!

Pluspunten

• scherm
  • gebruiksgemak
  • kleuren
  • camera

Hema Angel 06-09-2016 Product paar weken in bezit

Super geweldig mooi leuk vrouwelijk elegant toestel!

Weer terug bij Samsung nadat ik een Umi Rome een Iphone een Nexus heb gehad en wat ben ik blij!!!! Iphone is vergeleken met dit toestel niets.. Hij is prachtig mega snel en maakt echt de mooiste en meest scherpe foto's en blij met 32G. De beste telefoon op dit moment! Plus heb de ladyphones gehad (allemaal) en blij dat Samsung Pink Gold weer in het assortiment heeft opgenomen.

Pluspunten

• mooi
  • perfecte camera
  • elegant design
  • ligt goed in de hand
  • kleur is super mooi

Serena 05-09-2016 Product paar weken in bezit

Ideale telefoon

Ik vind de Galaxy S7 Edge een goede telefoon met een handige software. De camerakwaliteit is hoog en de edge scherm is niet alleen mooi maar ook functioneel. Ik raad deze telefoon aan :)

Pluspunten

• groot scherm
  • goede software
  • hoge camerakwaliteit

Linda 04-09-2016 Product paar weken in bezit

fijne telefoon, betere batterij, mooie foto's

top telefoon, gebruiksvriendelijk, ik wil niet anders meer dan een samsung telefoon. na de s3 en s5 nu eindelijk de s7 edge

Constantia 04-09-2016 Product paar weken in bezit

mooi vormgevig, helder beeld duidelijk fotos

De S7 Edge is een mooi vormgegeven toestel met heldere instructie, glashelder beeld en mooie fotos. Hij kan ook nog bellen trouwens waarbij het geluid perfect klinkt voor een telefoon. Compleet en veel mogelijkheden

rr 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

goeie telefoon

Het is een mooie telefoon met een helder scherm en de telefoon werkt ook heel snel. Handig in gebruik en met de juiste benodigde functies

Urszula 04-09-2016 Product paar weken in bezit

good

Camera, watherproof. Awesome to use it now days starting at making pictures and finishing at 3d vr reality. Beste phone at the market,

justme79 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

fijn toestel

fijn toestel.. groot scherm.. erg prettig als je online de krant wilt lezen.. mooi design ligt lekker in de hand.. fijn en duidelijk menu.. en maakt prachtige foto's

Wijp 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Super telefoon, geweldige camera

Het grafische aspect is vele malen beter dan de grote tegenhanger Iphone 6. Zowel het scherm als je foto is scherper. Het uitbreidbaar geheugen is ook een pluspunt.

Pluspunten

• Hoge resolutie scherm
  • Geweldig scherpe foto's
  • Uitbreidbaar geheugen

Tammy 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne smartphone

Dit product nog niet zo lang in gebruik, maar het formaat van het beeldscherm, de lange accuduur en het mooie gouden uiterlijk zijn al om zeer over te spreken. De camera neemt haarscherpe foto's en filmpjes op. De reactiesnelheid waarmee apps en internetpagina's opstarten en laden is geweldig. Ik ben zeer tevreden tot dusver.

Pluspunten

• accuduur
  • formaat beeldscherm

Minpunten

• tot nu toe geen

Silvia S. 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Even wennen

Ik ben altijd al Samsung fan geweest, en toen de galaxy s7 edge uitkwam moest ik deze hebben.
Het was even erg wennen aan het formaat omdat deze wat groter is dan ik gewend was, en de edge's zitten me soms nog een beetje in de weg.
Maar daarbuiten is het een top telefoon, langere accuduur dan gewend, hele scherpe camera, snel tussen app's schakelen e.d.
Daarbuiten is het gewoon een hele mooie telefoon, wel raad ik zeer aan een screenprotector of hoesje aan te schaffen. Bij een lage val op de stoep(1meter) was het scherm volledig verbrijzeld wat waarschijnlijk niet gebeurd was als ik een hoesje had aangeschaft.

Pluspunten

• Scherpe camera
  • Snelle besturing
  • Luxe uiterlijk

Minpunten

• Krasgevoelig
  • Houd wat lastig vast
  • Even wennen aan edge's

Henk Arbon 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Het verlengstuk van mijn leven...

Geweldige stap vooruit! Briljant scherm, voor het eerst hoef ik bij mijn manier van gebruik zonder bijladen doorgaan tot ik naar bed ga. Supersnel en veel handige toepassingen.
Ik heb veel apps, maar de Galaxy S7 Edge neemt ze allemaal moeiteloos op en het werken gaat snel, intuïtief en is daardoor effectief!
Goed werk Samsung!!

Pluspunten

• Snelheid
  • Beeldscherm
  • Geheugen
  • Souplesse

MarnixB 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Beste toestel op de markt!

Al enkele jaren maak ik met veel plezier gebruik van de toestellen van Samsung, maar dit is een 'different level'! Waanzinnig amoled scherm en de beste camera ooit op een telefoon gezien maken dit een topper. De batterij gaat de hele dag (en nacht) mee en als -ie leeg is duurt het slechts anderhalf uur om op te laden. Daarnaast is de telefoon waterdicht, wat een geruststelling is met het Nederlandse weer. Met het prachtige design heb je écht een eyecatcher van een telefoon in handen. Hier kom ik dan wel gelijk op het enige nadeel: de glazen voor- en achterzijde zijn een magneet voor vingerafdrukken.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera
  • Batterijduur
  • Waterdicht
  • Snel

Minpunten

• Risicovol glazen design
  • Vingerafdruk-gevoelig

indodes 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

snel, mooie diepe kleur, niet te vrouwelijk

Een snelle telefoon, makkelijk ook voor zakelijk gebruik.

Goede beeld kwaliteit en goede beeld opnames.

Ik vind het een mooie kleur en ondanks dat er staat pink, vind ik hem meer koper goud, dus niet te vrouwelijk.

Ligt lekker in de hand en past ook nog in de broekzak.

Pluspunten

• kleur
  • schermgrote
  • snelle werkgeheugen
  • camera
  • beeld qualiteit

Roy 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Groot en scherp scherm

Makkelijk in omgang. Werkt prima! Erg tevreden over de inhoud van de telefoon en wat je er allemaal mee kan doen. Camera is stuk scherper geworden. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Groot en scherp
  • Inhoud

Anoniem 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Galaxy Edge S7 Edge

Een uitgebreide review kan ik helaas nog niet maken maar de eerste indrukken zijn erg goed. Ik heb het apparaat pas vandaag in gebruik. Qua vormgeving gebruiksgemak en degelijk zit het wel goed. Welliecht in de toekomst een uitgebreidere review als ik het apparaat al wat langer heb.

RVA 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi toestel makkelijk in gebruik

Mooi handzaam en goede koeling voor gebruik 3 D bril.
Zelfs mijn vrouw lukt het om toestel in gebruik te nemen.

Pluspunten

• Handzaam
  • goede koeling
  • makkelijk in gebruik

Kex 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfect scherm, super snelle telefoon

Van een galaxy note overgestapt naar de S7 EDGE. wat een super telefoon met prachtig scherm en een super camera. De telefoon is ook nog eens super snel.

Pluspunten

• Camera
  • Waterdicht
  • Lange batterij duur

Wesley 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compleet toestel!

Samsung heeft de S7 Edge mooi afgewerkt. De randen zijn iets meer afgerond waardoor hij, ondanks zijn formaat, lekker in de hand ligt. Hij heeft en mooi groot helder display. Het toetsel zelf werkt als een zonnetje. Het is allemaal weer net wat sneller als de S6 Edge.

Pluspunten

• Uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• Groot voor kleine handen
  • Glas, dus krasgevoelig

Sander 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Super snel!

Na 4 jaar trouwe dienst mijn Galaxy Express ingewisseld voor de splinter nieuwe Galaxy S7 Edge. En dan merk je wat er in 4 jaar gebeurd is op technologisch vlak! Super snel, super beeld en super degelijk! Het Edge scherm is een beetje wennen, niet zo zeer het beeld maar het vast pakken van de telefoon kan soms onbedoeld een functie op de telefoon activeren. Geen ramp, maar soms irritant. Het zou fijn zijn als de gebruiker de mogelijk heeft om dit in/uit te schakelen. Mischien kan dit ook wel, maar ik heb me hier nog niet in verdiept! Verder alleen maar lof voor het nieuwste vlaggenschip van Samsung!

Pluspunten

• Snel
  • Prachtig beeld
  • Android
  • Degelijk

Minpunten

• Aanraking Edge scherm