Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 6.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 713 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum op Kieskeurig.nl.

wolf66 22-01-2021

prachtig en werkt erg goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

ik heb de telefoon een lange tijd, het is een hele fijne telefoon.
omdat hij niet zo groot is past die overal in, met de knop aan de voorkant is ontgrendelen erg makkelijk en snel. ook het terugkeren naar het home scherm is makkelijk.
De edge heeft een iets grotere batterij wat nog steeds fijn is, de telffon is wel iets ouder maar gaat nog een hele dag mee! ook het design is nog steeds er mooi.

Anoniempje23ry 09-01-2021

Beoordeling Samsung Galaxy s7 Edge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Ik vind het echt een Top Telefoon!
Ik had hier voor een IPhone 8 ik ben nu naar Samsung gegaan en ben echt super blij ik zou niet meer terug gaan zoals ik al zij Top Telefoon!

Moes 04-01-2021

Grote fan van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Ik ben een grote fan van van Samsung sins ik een Samsung Galaxy s5 had sinds dien wilde ik niks anders dan Samsung

flipke73 05-02-2019

super tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Ik heb de s7 edge vanaf dag 1 dat deze uitkwam tot op heden vind ik het nog steeds een mooie en zeer goed werkende telefoon

Menno78 30-01-2019

handzaam toestel wat niet teleursteld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Afgelopen 2 jaar heb ik gebruik mogen maken van de samsung edge7 silver.
Ik heb mij lange tijd verbaasd over de accuduur , zeker bij zeer veel internet /4g gebruik.
De grootste verbazing had ik bij het maken van mijn eerste nachtelijke foto.
De kleuren waren ondanks de slechte belichting geweldig te noemen.
Ik heb er lang en onder de meest slechte omstandigheden mee gewerkt , 1 minpunt bij nattigheid begrijpt de vingerafdruk sensor het niet helemaal maar maak je hem droog dan werkte hij weer als voorheen .
Al met al een geweldig goed toestel zeer slijtvast nagenoeg geen schrammetje op het scherm te zien en ik werk dagelijks in een zanderige omgeving dus dat is zeker een groot pluspunt .
Na mijn note 4 had ik mijn bedenkingen , maar de edge 7 heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen.

HEAVYYSON 07-01-2019

Heel betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Al jaren heeft mijn Samsung 7 Edge goed gewerkt en nooit problemen mee gehad. Het is een super toestel voor multitasking en mooi beeld voor YouTube video's te bekijken. Je kan altijd rekenen op beste prestaties van Samsung. Heb sinds vandaag een S9 en hoop dat het kwaliteit van de S7 Edge is meegenomen zodat ik hier ook jaren van kan genieten.

Frankvp61 07-01-2019

met pijn in mijn hart vervangen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Mijn overstap van mijn apple iPhone 6 naar de samsung s7 edge, was een grote. Maar deze stap heeft zich ten volle uitbetaald, wat een goede telefoon. Nee, een voortreffelijke telefoon. Ik ben nu overgestapt na 2 jaar naar de note 9, een super toestel maar eigenlijk. had mijn s7edge nog makkelijk een paar jaar mee kunnen gaan.

Margrit 11 06-01-2019

Geweldig toestel met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / gold platinum

Ik heb m inmiddels twee jaar in gebruik en vind het een geweldig toestel, mooi handzaam en nog steeds goed van batterij