Samsung Galaxy S7 Edge wit / 32 GB - Reviews

32 GB opslag

9,1

CT 17-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooie smartphone

Een hele mooie telefoon. Ik was eerst bang dat de gebogen randen onhandig zouden zijn maar niets is minder waar. De gebogen randen maken het toestel mooier en gebruiksvriendelijker door de edge-balk waardoor je snel naar bepaalde apps kunt gaan.

De camera is erg goed op dit toestel, je hebt zelfs een professionele functie waarmee je onder andere de ISO kunt instellen.

Al met al zoals altijd zeer tevreden over dit Samsung toestel, ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Gebogen randen
  • Goede camera

-Ron 06-09-2016 Product paar maanden in bezit

Verbluffend 4K

Na een note 4 gehad te hebben als zeer tevreden nu overgestapt naar de s7 Edge gold.
Het design is een zeer mooi afwerkte telefoon maar een geweldig scherm.
Android loopt er prima op echter op mijn telefoon geheel naar mijn hand in te delen heb ik er een Nova (google store) programma overheen gezet zodat je de icoontjes etc. geheel kan indelen naar je eigen smaak tevens wordt het toestel hierdoor nog makkelijker te bedienen.
Enigiste minpunt wat ik heb kunnen vinden de vingerafdrukscanner weigert nog al eens en kan wel zeggen dit is erg storend.
Inloggen met je duim werkt niet altijd dus alsnog je code intoetsen voor toegang tot je telefoon is ergernis.
Voor het foto's maken werkelijk verbluffend evenals het filmen in 4K hij doet niet onder voor een goede camcorder sterker nog het is een "wauw" kwaliteit stop en een flinke geheugenkaart in en viola files maar in de vakantie zelfs van de waterglijbaan!.

Pluspunten

• Scherm
  • Snel
  • Foto's
  • 4k Filmen

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

mwjagt 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed!

Na de S3 en de S5, weer een geweldige smartphone.
En.... je kunt er mee bellen :-)
Vormgeving is mooi en fijn dat het geheugen weer kan worden uitgebreid vis SD.

ro.es 04-07-2016 Product half jaar in bezit

Niks op aan te merken

Heb deze telefoon nu een halfjaar is gebruik en is deze Samsung met recht een Top toestel. Snel en is met name de ingebouwde camera van grote klasse. Al met al een een heel fijn toestel.

svebby 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Toptoestel!!!

9,4
Een geweldig toestel met slechts 2 minpuntjes:
- Geluid is niet goed te noemen door toedoen van de waterdichtheid
- IR blaster zit er niet in maar een (overbodige) hartslagsensor wel...

Verder is alles beter, mooier en sneller dan de s6. Wat een geweldig mooie kleuren en een spatzumiver scherm. De edge-functies zijn handig maar ook even wennen. Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit volgen. Ik heb een paar maanden getwijfeld, gewikt en gewogen tussen deze S7 Edge en de iPhone s6 Plus maar ik ben blij dat ik voor de Edge gekozen heb!!!

pacod 17-06-2016 Product maand in bezit

Tevreden gebruiker

9,6
Het is spijkers op laag water zoeken om minpunten van het apparaat aan te stippen. Als ik die dan toch mag noemen, dan zijn het de volgenden zaken
- micro-USB aansluiting i.p.v. USB-C.
- Vingerafdrukgevoelig
- Speakergeluid wat minder dan de S6 Edge.

Het weegt niet op tegen de pluspunten die ik hier op een rij zet:
- Waterdicht
- Snelheid
- Design
- Mogelijkheden
- Scherm
- Accu (eindelijk een foon waar ik zonder problemen de dag mee doorkom!)
- Camera (prachtige foto's en filmpjes kan je hiermee schieten)
- Uitbreidbaar geheugen ten opzichte van de S6 Edge

Het laatste gebruik ik niet voor het bewaren van data, maar om tijdelijk via Smart Switch een backup te bewaren die ik na een herinstallatie snel weer terug kan zetten.

Lois 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 edge gold

Deze telefoon is een must!! Fraaie vormgeving, super beeldkwaliteit en top batterij! Batterij gaat superlang mee. Na 2 dagen intensief gebruik en dan 21% over hebben, wie wilt dit nu niet?! Ook fijn is dat de telefoon koel blijft! Kortom een product wat zijn geld waard is.

Hein 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer complete smartphone

zeer complete smartphone met uitstekende camera en een super mooi design die zijn geld echt wel waard is

ralph40 02-05-2016 Product maand in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

6,2
Op 11 maart 2016 ben ik overgestapt van de samsung Galaxy S5 naar de samsung Galaxy S 7 Edge .
Ik betreur het ,want de S 5 ligt beter in je hand en het scherm is breder .
De sorftware is nu ook op de S5 android 6.0.1 geinstalleerd .
De S 5 ontvangt de draadloze signalen van Ziggo veel beter voor internet ontvangst .
Kort om voor mij is de S5 een top telefoon .
Deze bril Gear VR ,die je gratis erbij kreeg voor 10 maart is een aanfluiting .
Deze is alleen maar te gebruiken voor 3D filmpjes normale foto"s kun je er niet op bekijken .

John Woo 08-04-2016 Product paar weken in bezit

Geen Note 5???.......Welkom S7 Edge

Na lang wachten uiteindelijk de hoop opgegeven, GEEN NOTE 5 naar Nederland. Aangezien ik een behoorlijk Note-Fan ben en altijd tevreden ben geweest heb ik mijn moed verzameld en toch de S7 Edge aangeschaft. Op voorhand maakte ik me zorgen over de grote van het scherm. De overstap van 5,7 inch naar 5,5 inch valt mee. Het pennetje mis ik niet tot nauwelijks en voor de rest is het gewoon feest met de S7 Edge. Kan nu mijn toestel met 1 hand bedienen en de camera is ECHT goed en snel. Batterij is snel opgeladen (1,5 uur) en heeft een behoorlijke uithoudingsvermogen (1,5 dag). Enige minpunt is de vingerafdrukscanner, werkt niet goed.
Kort samengevat, aanrader voor iedereen. Komende jaren zit je met dit toestel goed!