LG K120E 8 GB / blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG K120E 8 GB / blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Henk 07-05-2016

Prachtige tv

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Ik heb de tv sinds een paar dagen en ben erg tevreden. Ik vind het design erg mooi.
Mijn oude tv is niets vergeleken met de beeldkwaliteit van deze tv. Het bedienen van deze tv is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk. En het geluid is wat je verwacht van zo'n tv.

RT 23-03-2016

LG K4 review

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Ik heb de LG nu iets meer dan een week in gebruik en ben van mening dat het een prima telefoon is.
Als je niet veel eisen stelt aan je mobiele telefoon en niet opzoek naar een luxe telefoon is de LG erg goed.
Dit omdat hij redelijk snel al mijn apps uitvoerd en ik er net zo goed mee kan multitasken als mijn zakelijke Xperia Telefoon.
Het geluid is niet van de allerbeste kwaliteit maar zodra ik hem verbind met mijn Bluetooth box klinkt het subliem en verloopt het vlekkeloos.
De accu gaat redelijk lang mee, ik denk dat 2 dagen bij gemiddeld gebruik zeker mogelijk is.

Richard 22-03-2016

LG K4 goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

De LG K4 nu een weekje ingebruik en voor deze prijs is het een goed toestel voor de algemeene aps zoals facebook twitter enz.
Deze apps werken allemaal zonder problemen.
De installatie van het toestel ging goed dit werd stapgewijs aangegeven.
Het toestel is lekker licht van gewicht maar voelt daardoor niet heel stevig aan.
De camera is bij daglicht van goeie kwaliteit.

Conclusie: voor deze prijs is het een goed toestel.

jaysamuel 22-03-2016

leuke smartfoon voor een kleine beurs

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Na jarenlang de nieuwste telefoons te hebben gebruikt was ik op zoek naar een goedkope (tijdelijke) smartfoon. Mijn keuze viel uiteindelijk op deze k4 van LG. Ik heb de samsung overwogen maar de snelheid van de LG was vele maken sneller tijdens het proberen in de winkel. Ik gebruik de telefoon voor op werk en heb daar eigenlijk alleen whatsapp en de camera voor nodig en deze werken zeer goed.De camera moet wel in goede verlichting worden gebruikt. Ook facebook werkt prima. De schermgrootte is prima en past ook goed in mn broekzak. Al met al een goede telefoon

dorrie e 22-03-2016

handig en klein

Leuke kleine telefoon
Gezien prijs kwaliteit verhouding zeker de moeite waard,voor als je niet t nieuwste en duurste toestel wil
telefoon doet wat ie moet doen is gewoon volwaardig android toestel
Maakt goede fotos bij voldoende licht aanwezig
raad m zeker aan wanneer je niet te veel aan een telefoon uit wil geven
het toestel is redelijk klein,scherm daarentegen weer wat groter en past lekker in broekzak
dus voor mij zeker een aanrader

mvs1967 20-03-2016

Wel een phone, geen smartphone

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

De LG K4 kan op papier alles wat beloofd wordt, maar weet dat in de praktijk niet waar te maken. Het toestel voelt zwak aan en is volledig uitgevoerd in goedkoop plastic. Softwarematig zit er alles in en op wat je nodig hebt, maar de LG-schil doet qua vormgeving en interface erg goedkoop aan. De processor is niet krachtig genoeg om alle multitasking functies die je tegenwoordig nodig hebt tegelijk aan te kunnen. Gelukkig is het scherm van een lage kwaliteit waardoor het niet opvalt dat alles langzamer en in een lowres weetgave draait. Geschikt voor ouders die overstag gaan bij kinderen die te jong een android telefoon willen.

dtccindy 20-03-2016

Goede telefoon

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Als je op zoek bent naar een leuke betaalbare telefoon , die ook nog een goed werkt , dan is dit een echte aanrader!

De telefoon heeft een mooi simpel design , is lekker licht en doet wat je er van verwacht.

Met de 5 mega pixel camera aan de achterkant , en de 2 mega pixel camera aan de voorkant kun je , mits je hem in genoeg licht gebruikt , duidelijke foto's maken.
Voor foto's in donkere ruimtes is de camera net wat te zwak.

Apps en internetten gaat buiten verwachting goed
Zolang je geen zware spelletjes download,  kun je Apps zoals ; WhatsApp,  Facebook,  Nu.nl zonder problemen gebruiken.

De accu gaat lekker lang mee.
Als je hem niet de hele dag door gebruikt om te internetten kan hij makkelijke om de dag opgeladen worden.

Grafisch zou ik zeggen ; hij is oké.
Het is niet op en top beeld kwaliteit,  maar dat mag je ook niet verwachten voor zo'n prijs.

Al met al... is het voor dit geld een prima telefoon !
Ik vind hem wel de moeite waard.

An 20-03-2016

Prima Telefoon

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Ik heb de telefoon nu bijna 1,5 wk in mijn bezit.
Wat me meteen opviel was t gewicht. Peroonlijk vind ik hem erg licht. Hij ziet er mooi en strak uit. Heeft een helder beedscherm en is makkelijk te bedienen.
De interne opslag is niet extreem groot. gelukkig is deze wel uit te breiden door een extra SD kaart .
De camera vindt ik zelf wat matig met zijn 5 megapixels.
Apps draaien op een prima snelheid. Heb m veel gebruikt voor facebook en de whatsapp. Dit ging prima. Ook spelletjes draaien goed.
Prima prijs kwaliteit!

Chrissiek 20-03-2016

Lg k4 prima telefoon voor die prijs

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Ik heb de lg k4 nu een weekje en dacht eerst zal wel net niks zijn,maar het is echt een prima telefoon. Hij is lekker licht mooie afmeting draait prima met facebook en spelletjes. Had alleen dat ik hem aan deed problemen met apps updaten maar dat is na 2 keer opnieuw proberen ook gewoon gelukt. Vind hem grafische niet super goed maar prijs kwatitiet is het zeker een topper, accu houd het ook goed vol vind ik zelf. Ik ben blij met deze aankoop

Michel 20-03-2016

Mijn eerste lg

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Na het uitpakken van de LG K4 smartphone was ik gelijk blij verrast omtrent het gewicht en uiterlijk.
De ingebruikname verliep heel soepel dmv het prettige stappenplan zeer gebruiksvriendlijk.
Hierna heb ik nog wat apps gedownload dit ging ook weer probleemloos het menu van deze smartphone geeft alles duidelijk aan.
De foto's zijn van mooie kwaliteit net zoals de beeldschermkleuren.
Al met al is de prijs en kwaliteitsvethouding prima in balans.
Het toestel is dan ook zeker een aanrader

hartman02 20-03-2016

hartmanb02

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Met afmetingen van 131,9 bij 66,7 bij 8,9 millimeter is de LG K4 lekker compact en met het gewicht van 120 gram ook licht. Door het 4,5 inch-scherm kun je het toestel gemakkelijk met één hand bedienen en in je broekzak stoppen. De behuizing is gemaakt van plastic en voelt niet heel stevig aan, maar voor voorzichtige gebruikers is dit geen probleem.

bruursm 20-03-2016

Mooi toestel voor een mooie prijs

LG K4

Het scherm van de K4 is 4,5 inch met een resolutie van 854 bij 480 pixels, de processor is een 1GHz quadcore en er is 1GB RAM aanwezig. Er is 8GB intern geheugen aanwezig, waarvan jammer genoeg 4GB door Android in beslag wordt genomen. Gelukkig is hij uit te breiden met een geheugenkaartje.

Foto's maak je met de camera aan de achterkant met een maximale resolutie van 5 megapixels. De camera aan de voorkant is 2 megapixel.

De K4 is voorzien van Android 5.1.1. het toestel heeft alléén 2.4 Ghz WiFi, Bluetooth 4.1 en LTE. De Capaciteit (mAh) van de Accu is 1940 mAh.

Ik heb de LG K4 een week in mijn bezit. Het is een smartphone die niet opvalt in de massa. De look & feel is als vele anderen.
De telefoon ligt goed in de hand en is inclusief accu erg licht, de K4 weegt 120 gram, met de accu kan met gemiddeld gebruik zeker 120 uur in de standby worden gehaald, wat voor mij een verademing was.

De K4 is verrassend snel voor een telefoon in deze klasse, applicaties als Facebook, TED, Watchapp, nu.nl en NPO werken probleemloos.

Photo's en films maken zijn voldoende zeker bij daglicht, bij weinig licht komt de camera echt tekort. Maar in acht nemend dat het een toestel is uit de instap klasse is het een heel goed toestel voor een goede prijs van rond de € 129.

Harrie65 19-03-2016

LG K4 goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Voor die prijs/ kwaliteit heb je een hele goede smartphone.Voor iemand die weinig wil uitgeven is dit echt een aanrader,ik gebruik hem zowel prive als zakelijk.

Nico39 19-03-2016

Goede telefoon voor een goede prijs!

Geschreven voor: LG K120E 8 GB / blauw

Sinds een week heb de LG K4 in mijn bezit. Het eerste wat mij opviel was dat de telefoon erg licht in aanvoelt. Het is een erg fijn apparaat om in de hand te hebben. In het begin was het bellen erg wennen. Meerdere handelingen voor je kan bellen. Boven in beeld krijg je een melding van de multimedia die je gebruikt (dit kan je ook uitzetten). Het is fijn als je die gelijk aan kan klikken, wat niet kan omdat je dan eerst je telefoon moet ontgrendelen. Ik heb de telefoon veel gebruikt voor Facebook en om foto's te maken. Het foto's maken gaat erg makkelijk. Het leuke is dat je met de telefoon foto's kan bewerken. De prijs-/kwaliteitverhouding is erg goed. Je krijgt een mooie (lichte) telefoon die makkelijk in gebruik is met leuke mogelijkheden.