LG K10 K420N zwart / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Anne 10-10-2016 Product paar maanden in bezit

Basis telefoon

Het is een fijne basis telefoon. Hij doet waarvoor ik hem heb gekocht. Wat wel tegenvalt is het geluid. Als je met iemand belt,klinkt het blikkerig en niet helder. Dat is voor mij wel een puntje. Had ik bij mijn vorige LG niet.

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Helder beeld

Minpunten

• Geluid met bellen
  • Hij kan niet op stil

Huub 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Super telefoon voor een prima prijs

Ik heb voor dit toestel gekozen omdat ik op zoek was naar een prima toestel voor een lage prijs. Ben een iPhone gewend waar ik heel tevreden over was maar waar ik financieel op dit moment geen middelen voor had. Ik kwam via de opties en reviews van anderen uit bij deze telefoon en besloot deze te bestellen. Ik moet eerlijk zeggen dat het toestel nog beter was dan ik had verwacht. Prachtig scherp beeldscherm, prima camera en super handig te bedienen. En dat voor een kwart van de prijs van een iPhone... Kortom een prima aankoop

Pluspunten

• Prachtig scherp beeldscherm
  • Prima scherpe camera
  • Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Groot scherm

Minpunten

• Geen enkele wat mij betreft

Nicd 27-09-2016 Product paar weken in bezit

Super telefoon maar super kwetsbaar!

Mooie telefoon, kan alles, lekker snel, maar helaas was het glas binnen een week kapot. Omdat het glas heel mooi op de rand zit heb je echt een hoesje nodig om het te beschermen. Mijn zoon was dit niet gewend van zijn vorige LG. Gevolg, een kapot scherm na drie dagen, dat nu nog 125 euro reparatiekosten geeft. Voorspelling is dat dit rond de 80 euro ligt over een paar maanden, dus het toestel ligt nu een paar maanden in de kast te wachten en een oud toestel is weer in gebruik. Mooie telefoon dus, maar niet zonder hoesje.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

Minpunten

• Kwetsbaar

Ruudvdkolk 08-09-2016 Product paar maanden in bezit

Prima telefoon

Prima telefoon. Makkelijk in gebruik, helder scherm, snel, genoeg geheugen. Opmerkelijk vind ik de kwaliteit van de wifi ontvanger en de accuduur. Minpuntje vind ik het euvel dat je de trilfunctie nooit helemaal uit kunt zetten.

Pluspunten

• accuduur
  • sterke wifi

Minpunten

• Stilfunctie

valentino 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooie telefoon.

handig in gebruik, mooi groot scherm camera even leren. e-mail wil er niet op. de APS zijn mooi in pakketje. alles bij elkaar. goed geluid. geen knoppen aan de zij kant
Engbert

Mascha 02-08-2016 Product paar weken in bezit

prijs - kwaliteit verhouding is prima!

Voor mijn dochters tweemaal deze LG K10 aangeschaft. Batterij gaat lang mee, alle recente apps kunnen worden gedownload en werken prima. Schermresolutie is wat je er van mag verwachten. De camera werkt goed en maakt scherpe foto's.
Opladen duurt lang met de bijgeleverde kabel. Sluit je de telefoon aan op een andere lader, dan gaat het laden veel sneller.
Al met al een prima telefoon voor een prima prijs.

deb 22-06-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke telefoon

9,6
ik had hiervoor een lg G4c die is gevallen toen deze gekocht via nfc en sync kon ik al mijn gegevens van mijn oude zo op mijn nieuwe telefoon zetten dus niks is verloren gegaan, en de 2e reden waarom ik deze lg weer genomen heb is dat lg heel makkelijk is in gebruik en kwaliteit is ook zeer goed ik ben een fractie minder kwijt dan een samsung of een ander merk.

JanDomburg 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Smartfoon met veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs

Pas geleden de smartfoon Lg k10 gekocht. Voordat ik deze telefoon kocht heb ik ook vergeleken met andere smartfoons. Mij vorige was ook een Lg G3s deze gebruikt nu mij vrouw. Zeer tevreden over de Lg met veel mogelijkheden en vooral voor een betaalbare prijs. De service van Lg zijn ook uitstekend via de email of chat zijn altijd vriendelijk en krijg correcte antwoorden. Kortom de Lg k10 kan ik iedereen aanraden een prachtige gebruiksvriendelijk smartfoon.

griekJS 03-04-2016 Product maand in bezit

Prima budget telefoon

Prima toestelletje voor deze prijs. Voor bijna geen 100 euro heb je een relatief groot toestel van LG. Knop aan de achterkant is even wennen als je niet eerder een LG telefoon hebt gehad, maar uiteindelijk wen je er aan! Het toestel ziet er heel erg mooi uit en ligt ook lekker in de hand door de afgeronde hoeken aan de zijkant. De gewone apps zoals facebook en whatsapp draaien probleemloos. Ook zakelijk gebruikers die veel mailen/bellen hebben hier een prima budget telefoon aan. Dit telefoon is aan te bevelen aan iedereen.
Het grootste voordeel van de telefoon is de accu. Deze gaat makkelijk 1,5 dag mee bij gemiddeld gebruik!

Luna71 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goede telefoon

Gebruik de telefoon nu ongeveer 2 weken en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Hij ziet er mooi uit, beeld loopt een beetje rond af.door de rubberachtige achterkant ligt de telefoon goed ik de hand en glijd er niet zo gemakkelijk uit mijn handen.
De telefoon is erg gebruiksvriendelijk,had het zo voor elkaar om hem te gebruiken. Mijn favoriete apps had ik er ook zo weer op staan. Deze zijn ook snel te openen.
Hij maakt erg mooie foto's. Door het verkleinen van het beeld maakt hij zelfs duidelijke selfies met weinig licht. Wat leuk is dat je een fotokan maken door bijvoorbeeld het woord cheese te zeggen.foto's zijn ook erg gemakkelijk te delen met facebook of whattsap.
Batterij gaat ongeveer een dag mee, naar dat is dan wel na intensief gebruik. Het enige minpunt is dat het vrij lang duurt voordat de batterij vol is, maar er is wel de mogelijkheid om een 2e aan te schaffen.
Het scherm werkt niet als je vingers koud zijn, maar zoveel gebruik jehem toch niet buiten.

nalberts 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudig goed toestel

Ik heb de LG K10 nu een weekje in bezit en ben over het algemeen erg tevreden.
de K10 ziet er voor de prijs erg verzorgd en luxe uit. Ook houdt hij erg prettig vast door de licht gebogen rubberachtige achterkant.
De enige knoppen die het toestel bezit zitten aan de achterkant, waardoor je een mooi groot scherm over houd en niet snel op de verkeerde knop drukt.
Ook de cameraprestaties vallen ten positieve op, want ook bij slechte lichtomstandigheden maakt dit toestel nog hele goede foto's.
Het enige minpuntje is de accuduur. deze valt ietwat tegen bij intensief gebruik.
Maar wat bij LG dan weer goed op te lossen is dmv een tweede accu omdat deze eenvoudig verwisselbaar is.
de helderheid laat wat te wensen over waardoor je in zonlicht het scherm slecht te lezen is, maar daar heb jij bij normale omstandigheden verder geen last van.

Al met al een eenvoudig toestel met een luxe uitstraling

Pluspunten
Goede cameraprestaties bij weinig licht
Compact voor deze schermgrootte
Goede en luxe behuizing
Verwisselbare accu

Hennie2410 21-03-2016 Product paar dagen in bezit

mijn review over de Lg k10

Ik heb je K 10 nu 1 week in huis ...het is een mooi glad fijn toestel ,ligt goed in de hand .
het gebruik is simpel en duidelijk ook de foto zijn duidelijk .
ik kan mijn games er fijn op spelen omdat hij groot beeld heeft.
wel heb ik een min puntje ..de aan en uit knop aan de achterkant ...en ook mijn front foto staat op 2 site,
verder een super telefoon in die prijsklasse.

Destroy-x 21-03-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne mobiel

Ik heb de lg k 10 nu ongeveer een ruime week. Ik mort zeggen dat ik zelf blij verrast ben. Dit is mijn eerste Lg. En wat werkt hij fijn. Geen vastloppers zoals bij samsung.

De lg k 10 is voor zijn prijs een hele goeie budget telefoon voor mensen die niet de hoofdprijs willen betalen voor een goeie mobiel.

De camera maakt mooie heldere foto's van een mooie grote, 13 megapixels. Ookde frontcamera werkt fijn en maakt scherpe foto's.

Zoals ik al zei heb ik geen vastlopers gehad. Bij Samsung was dit iets wat dagelijks meerdere keren voorkwam. De processor werkt goed en snel waardoor de apps snel reageren.

De mobiel ligt fijn in de hand en us niet te groot. Ik hrb zelf kleine handen maar kan met gemak de mobiel bedienen in een hand. Door het patroon op de achterkant heb je ook een goeie grip.

Ik ben zeer tevreden met de lg k 10. Mijn eerste lg telefoon en ik ben nu al om. Geen samsung meer die vastloopt, uitvalt ect voor mij meer.

maantje 1950 21-03-2016 Product paar weken in bezit

mooi toestel

ik heb deze mobiel sinds 2 weken in mijn bezit. en moet zeggen ben er heel tevreden over.
hij ligt heel goed in de hand, door de geruwde kant heb je niet het idee dat hij uit je hand zal glijden.
in eerste instantie was ik wel wat cepties over het gebruik ,maar gaandeweg raak ik er steeds meer mee vertrouwd.
Facebook Sms en ook what's app draaien hier prima op en zijn ook snel te openen.
Ook met games geeft hij geen moeite.
Al met al kan ik dit toestel aan iedereen aanbevelen.

Earl Aksel 21-03-2016 Product paar dagen in bezit

LG K10 leuke telefoon voor weinig geld

De telefoon heeft aardig wat mogelijkheden, een goede telefoon in zijn prijsklasse. Ligt prettig in de hand. Het scherm had wat scherper gemogen. De accu houd het een hele werkdag uit, bij normaal gebruik van mijn apps.

Sander 20-03-2016 Product paar weken in bezit

LG K10 een super toestel

Deze LG K10 is in1 woord geweldig alles wat je van een telefoon verwacht doet ie en meer geweldig beeld goed geluid ligt goed in de hand en super snel we hebben hem nu een week in gebruik maar hebben nog geen min punten

Ebbel64 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prijsvechter

7,6
Ik heb de K10 nu een weekje in mijn bezit en moet zeggen dat ik blij verrast ben met de mogelijkheden die de K10 te bieden heeft.

Het design is goed, past bij deze tijd. Stevige grip en erg licht. Mooi helder scherm en het toestel is ook erg gebruiksvriendelijk. Zelfs voor iemand die iOS gewend is. Voor de prijs die je moet betalen krijg je er wel een leuk en pittig toestelletje voor terug. Het geluid is goed, het beeld is ook goed. De foto's die je er mee kan maken zijn ook goed te noemen. Spelletjes spelen op de K10 verloopt ook best soepel. Ook handig dat jij het geheugen kan uitbreiden mocht dat nodig zijn.

Wel is het jammer dat je een Google account moet aanmaken om apps te kunnen gebruiken etc. Ook het laden duurt best lang naar mijn mening. Ik vind ook dat de Google store wel heel erg veel te bieden heeft. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen.

Al met al in mijn ogen een prijsvechter. Voor het geld dat je er voor moet betalen krijg je een erg leuke smartphone voor terug.

liam hollestelle 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

LG k10 LIFES GOOD!

Vorige week de telefoon binnen gekregen. ik ga zelf van een A++ toestel naar een A toestel. de k10 moest het gaan doen.

Nadat ik de telefoon een keer in handen heb gehad bij de phonehouse was ik er uit. Deze moest het worden.

Nu na 1 week in bezit te hebben Ben ik wel kritischer gaan kijken.

De afwerking; Het toestel is netjes. randen zijn netjes afgewerkt en de materialen zijn degelijk. al met al een nette telefoon

Het scherm; daar in tegen had ik beter op moeten letten toen ik de phonehouse stond. na een aantal dagen zie je dat het toestel wel gevoelig is voor vallen. het scherm loopt qua design mooi rond. helaas is dit voor vallen van je telefoon funest. ik ben van mening dat als de telefoon zou vallen van heup hoogte je bijna er vrijwel zeker van kan zijn dat je scherm stuk is.

ook was ik gewend om te multitasken op me telefoon. zo wou ik dat ook doen op de k10. spotify, maps, facebook, whatsapp, het liefst allemaal teglijk. het interne ram geheugen is hier net te klein voor. met een krappe 1600mb moet ik vaak apps afsluiten om de telefoon normaal te functioneren.

Installatie was zoals altijd gemakkelijk. google onthoud alles van je oude telefoon en na 5 min ben je klaar.

in de auto heb ik vaak me telefoon als jukebox. het geluid uit de speaker gaat HARD! en is ZUIVER! 100 punten voor het speakertje.

waar ben ik dan echt niet tevreden over?

DE BATTERIJ!!! Deze gaat een hele dag mee. met gemak. de voorgeinstalleerde LG software draait niet zwaar en vreet geen batterij.

Maar wat duurt het opladen lang zeg! Je merkt dat er onwijs bespaart is opm dit component. de chip die de laadsnelheid aanstuurt is van lage kwaliteit.

Al met al. geinig telefoontje. en voor 200 euro is het geen miskoop. ik denk zelfs wel de meest gangbare A toestel wat er te krijgen is.

Igor Schut 19-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een koopje wat betreft de functies en de uitstraling van het toestel!

Een fijne smartphone die fijn in je hand ligt door het aparte design. Het achterkantje zorgt voor meer grip en daardoor ziet het toestel er ook nog eens weer anders dan anders uit.
De smartphone is makkelijk in te stellen en je kunt ook gemakkelijk je gegevens van je oude telefoon overzetten op dit toestel.
De apps doen het allemaal erg goed, Facebook is zo opgestart en makkelijk te gebruiken. En natuurlijk het o zo belangrijke whatsapp is goed te gebruiken. Het toestel is aardig snel, de apps zijn snel opgestart.
Je maakt ook erg mooie foto's met het toestel. Erg duidelijk en makkelijk bedienbaar.
Voor de prijs is het echt een koopje wat betreft de functies en de uitstraling van het toestel!

Harald 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

Top voor die prijs

Heb nu zo'n week de LG k10 in bezit ,het is een mooie slanke telefoon .was even zoeken naar de knop om hem aan te zetten maar die zitten aan de achterkant van de telefoon onder de camera net als de volumeknop die gelijk ook functioneert voor de camera om snel foto's achter elkaar te maken

Camera ; mooie heldere foto's met z'n 13 mp camara

Display 5,3 inch
Alles doe je via het scherm , openen en afsluiten van je scherm.
Mooi scherm en netjes af gewerkt. een heel helder scherm en groot zelfs in de zon is hij helder en goed af te lezen.
De apps starten snel op zoals whatsapp Facebook schol er lekker door heen.

Batterij gebruik ; werk veel met bleutooth I.v.m met mijn horloge en carkit in de auto dan merk je dat hij binnen een dag leeg is. wel is dat de bleutooth snel koppelt met welk apparaat dan ook.
Duurt wel lang voor de batter vol is

Gewicht ; de telefoon is heel licht van gewicht.licht goed in de hand

Besturingssysteem Android ;
Ik ben een ander systeem gewend dan Android soms sluit hij gewoon af of reageert niet maar dat had ik ook wel eens bij mijn andere telefoon. Voor de rest is het een fijne telefoon

Opslagruimte ;
Best wel een aardige opslag ruimte,alleen in de telefoon is dat al 16gb dit kan je nog uitbreiden met een geheugen kaartje.

Kort om voor de prijs hief je het niet te laten hij dit niet onder. Dan de duurdere telefoons.