Samsung GT-S5230 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 197 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung GT-S5230 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Demarteau 30-06-2015
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb hem 4 jaar nog nooit problemen mee gehad perfect geluid goed mp3 speler prima telefoon zou hem zeker aanraden

Demarteau 30-06-2015
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb hem 4 jaar nog nooit geen problemen gehad goed geluid prima mp3 is gebruiksvriendelijk duidelijk en sterk die van mij is nog als nieuw gewoon een top gsm

dd51001 23-11-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb deze mobiele telefoon al een jaar. Batterijduur is PRIMA maar!! De vergrendelingsknopje wordt steeds ingedrukt als je hem netjes in het tasje doet en in je broek doet. Dan gaat hij van de vergrendeling af en dan is je beltegoed op omdat hij opeenof andere manier op het internet gaat!

Ik geef deze telefoon een 5.4

Ricopino 14-07-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb de Samsung S5230 nu 3 jaar en nog steeds naar volle tevredenheid. Ik gebruik hem dus alleen om te bellen (volgens mij is dat ook het primaire doel van een telefoon). Na 3 jaar gebruik vind ik het sterktste punt de superlange batterijduur, het zwakste punt inderdaad de irritante nepoproep die te snel geactiveerd wordt en die je niet kunt disabelen.

tkishier 20-05-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb de star nu ongeveer 2 jaar in bezit. Aan het begin vond ik het een goede telefoon, inmiddels ben ik hem al helemaal zat. slecht geluid, geen WIFI, ik heb ook dezelfde problemen met de ontgrendeling in mijn broekzak. En er staat niet eens Android op! maar dat zou deze telefoon niet eens aankunnen... ik vind 50 mb intern geheugen toch wel veeeeel te weinig. Ik hoop nu snel een andere telefoon te kunnen kopen. Het is een leuke beginners-telefoontje maar ik vind het 3x niks!

Morpho Peleides 18-05-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Inmiddels heb ik de gouden editie van de star bijna 2 jaar in gebruik.
Op wat kleine kuurtjes na, ben ik best tevreden met mijn star.
De accu laad ik 1 keer in de 14 dagen op.

Met het vergrendelingsknopje heb ik geen problemen.
Het touchscreen reageert helaas wel wat traag(reageert soms ook niet), hier heb ik in het begin geen(tot weinig) last van gehad.
Ik heb de laatste tijd wel regelmatig, dat er een andere letter verschijnt dan die ik aanraak.

Vreemd genoeg gaat de telefoon regelmatig uit zichzelf uit en start opnieuw op, gevolg dat dan de vergrendeling er niet meer op zit!

De star is geschikt voor mensen, die alleen bellen, sms'en en af en toe een foto maken.
Al gaat het sms'en met te veel stapjes, als je 2smsjes in 1 wilt verzenden moet je constant bevestiging in toetsen.
Zeker geen aanrader voor de ouderen onder ons!
Daarvoor is deze telefoon te ingewikkeld.
Als je de telefoon voor internet en wifi(zit er niet op!!) wilt gebruiken, zoek dan een andere telefoon!

Marij01 12-05-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb deze telefoon nu een paar maanden in gebruik , goed geluid , voldoende mogelijkheden maar ik ben over het gebruiksgemak totaal niet tevreden .
De touchscreen werkt echt niet fijn , reageert slecht .
En helaas eentonig om weer te melden : het grootste manco is toch echt de telefoon-vergrendeling die automatisch opgeheven wordt - onbegrijpelijk .
Er wordt spontaan gebeld en je beltegoed is ..... op ! En bedankt .
Al met al geen aanrader dus .

staruser. 17-04-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Na 2 jaar 5 manden en 27 dagen in het bezit te zijn van deze telefoon werkt de telefoon nog goed.
1610 berichten verstuurd. 1909 berichten ontvangen.
28uur 53min en 18 sec gebeld met deze telefoon.
De batterij werkt nog zeer goed. ik Laad de telefoon ongeveer 1 maal in de 14 dagen op.
Het toestel is wel wat traag.
In die tijd was het een leuke telefoon.
Er wordt tegewoordig alleen maar naar de uitgebreidere opties van andere telefoons gekeken met wifi FB. WA.
al met al een goede degelijke telefoon.
met beperkte mogelijkheden tov het heden.

Suus37 05-04-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

al drie en half jaar gebruik ik de Samsung Star en hoewel hij nog prima functioneert koop ik alvast de volgende.
Want hij bevalt me heel erg goed en ik ben bang dat dit model uit de handel gaat.Vandaar dat ik nu een nieuwe ga aanschaffen.
overigens gebruik ik de Samsung alleen voor bellen en sms-en,ben erg teverden.

MarielleE 21-03-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb dit toestel bijna 2 jaar gehad, en nu doet hij het al niet meer. In die 2 jaar heb ik hem ook al 1x weg moeten brengen omdat de microfoon het niet meer deed (viel onder garantie). Nu werkt het touchscreen helemaal niet meer, ik kan nieteens mijn pincode meer intypen want hij reageert gewoon niet. Ik zou hem nog weg kunnen brengen want er zit nog 1 maand garantie op, maar ik wil hem niet meer gebruiken, ik vind het geen fijne telefoon.

De functies zijn opzich wel oke, en het geluid is goed. Tuurlijk zijn de mogelijkheden beperkter dan met een smartphone, maar dat weet je van tevoren als je deze telefoon koopt. Voor mij was de bediening gewoon irritant, ik ga nu weer een nokia kopen met gewone knopjes.

sjors1949 07-03-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Van begin af aan problemen met toetsen om bijv. te sms-en. Te vaak pakt ie een andere letter dan die waarop gedrukt wordt. Ik ben dan erg lang bezig met een simpel sms-je. Na 4 maanden kreeg ik alleen een felblauw scherm met MS-DOS tekst. Hij werd opgestuurd naar Samsung en na 14 dg. kon ik hem weer ophalen. Ik heb hem toen ter plekke gecontroleerd en het bleek, dat het toestel nog hetzelfde probleem had. Weer opgestuurd en na 4 wk. eindelijk terug.Er is een geheel nieuwe binnenwerk ingezet. Ik heb in die tijd steeds mijn oude NOKIA gebruikt (geen smartphone)maar natuurlijk wel elke maand m'n abonnementkosten voor de Samsung moeten betalen. Ruim een maand ging het goed, tot ik opeens niet meer op FB en Twitter kon. Weer naar de winkel. Daar hebben ze het euvel verholpen. Al deze reparaties vallen weliswaar nog binnen de garantietermijn, maar ik heb de neus vol van dit toestel. Ik zit er nog anderhalf jaar aan vast, en dan denk ik, dat ik op m'n oude simpele mobieltje van Nokia weer ga gebruiken met daarnaast een Ipad. Die Ipad is een stuk gebruikersvriendelijker dan mijn smartphone Samsung Star II

Dennis1337 09-01-2012
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb de Samsung QWERTY Star nu ongeveer twee jaar. Mijn eisen voor een telefoon waren toen: MP3, SMS, BELLEN. Ik ben altijd zuinig geweest met mijn telefoon en hij ziet er ook nog erg goed uit voor zijn leeftijd.

MP3's doen het prima: Er zit een standaard ingang in voor oordopjes/koptelefoons. Dit vind ik goed, omdat ik liever een neckset draag dan oordopjes. De kwaliteit van het geluid is ook meer dan prima. De MP3-speler zelf is wat onduidelijker. Het is mij nog onduidelijk hoe ik bijvoorbeeld 1 muziekalbum kan draaien. Nu staat ie dus altijd op shuffle...

SMS: Op het begin was het toetsebordje erg fijn, maar al snel bleek het zo dat de toetsen beetje kapot waren, vooral de knopjes linksbovenin (1,2,q,w,e,a,s,) en een aantal knopjes aan de onderkant in het midden (b,n,m). Deze knopjes moet ik een stuk harder indrukken als de rest, wat het typen soms lastig maakt. Wel kun je met deze telefoon makkelijk meerdere mensen selecteren om je bericht naar toe te sturen.

BELLEN: Bellen doet ie wel. Bijna altijd bereik, al denk ik zelf dat dit eerder komt door mn provider (T-Mobile) dan door de telefoon zelf. Het wel zo dat ie soms uit zichzelf gaat bellen omdat ie (veel te vaak) van de toetsenblokkering afgaat in mijn broekzak.

Ook is het zo dat ik al een aantal keren mijn telefoon uit mijn broekzak haal en dat er staat: "Wilt u alle contacten verwijderen"? Gelukkig is er nooit wat verwijdert... Maar toch is het enorm irritant!

Deze telefoon ziet er leuk en hip uit met het QWERTY toetsenbord en de touchscreen. Maar naar mijn mening is deze telefoon best een drama. Apps zoals Wordfeud of Whatsapp doen het hier niet op. Het is een telefoon die er leuk uit ziet maar qua functionaliteit tekort schiet.

Irma64 25-12-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Blij dat ik niet de enige ben die niet tevreden is over de SamsungStar. Inderdaad veel beperkingen tov een 'echte' Android. Zit nu 2 jaar aan een mobiel vast waar ik niet mee kan wat ik zou willen, bv Whatsapp en wordfeud. Jammer...kreeg ook niks voor elkaar toen in hem bij de winkel in wilde ruilen omdat ik hem al te lang had...4 weken, terwijl ik pas nadat mijn internet abb inging de beperkingen tegen kwam. En inderdaad...de touchscreen doet niet altijd wat ik wil...hoogst irritant!!!

Maik91 23-11-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb de samsung star nu een half jaar gehad en heb me er mateloos aan geërgerd.
In je broekzak heb je (zelfs met schermbeveiling) nog wel eens kans op broekzak bellen, het touchscreen werkt vaak tegen of doet niet wat je wil (aan de zijkanten zeer ongevoelig).
De camera is ook niet veel waard met zijn 3.2 MP, deze is van slechte kwaliteit en heb je zeer vaak dat je 5 foto's moet maken voordat er 1 tussen zit die niet wazig is.
Als je het mij vraagt niet de moeite om te halen (hij gaat nu aan de kant, voor een HTC)

Mooiweertje 22-11-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb dit toestel twee jaar gebruikt en ben blij dat contract afgelopen is en dit ding weggegooid kan. Het is géén fijn toestel!! Mijn dochter wil hem graag overnemen, omdat hij er leuk uitziet, maar weggooien is beter! Hij springt, met het slot aan, in m'n zak spontaan op internet! Niet 1 keer, maar minstens 1 keer per maand! Dit geintje heeft me veel geld gekost. Daarnaast vind ik hem totaal niet gebruiksvriendelijk. Ik irriteer me vaak rot als ik hem gebruik.
Hij is wel degelijk, na twee jaar ziet hij er nog uit als nieuw. Maar mijn advies is: weg ermee!!

DoctorGraph 29-10-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

In de winkel zag hij er zeer handig uit, maar eens je hem begint te gebruiken merk je alle beperkingen. Slecht toetsenbord, onhandige software, internet werkt niet, te klein intern geheugen, samsungstore is allesbehalve gebruiksvriendelijk en is totaal niet uitgebreid, ontgrendeling gebeurd uit zichzelf waardoor je continu de noodnummer belt (SOS), …

Je kan zo nog wel even doorgaan.
enige pluspunt(en): fototoestel (maar zorg dat je een externe geheugenkaart hebt!) en het design (look van het toestel).

emwi 17-10-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb deze telefoon al een half jaar en vind hem vreselijk onhandig. Touchscreen reageert slecht en langzaam, smsen duurt daardoor veel te lang. Het geheugen is heel snel vol en de camera is waardeloos. Ik zou deze telefoon niemand aanraden en ben blij binnenkort de xperia mini pro te ontvangen.

C04 11-10-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb deze telefoon nu ruim 1 jaar in bezit en hij bevalt nog steeds prima.

Het was mijn eerste telefoon met touchscreen, daar moest ik even aan wennen. Het smsen gaat lekker snel en de menu's zijn makkelijk en overzichtelijk door te scrollen. Vele instel mogelijkheden. Dat de schermbeveiliging snel van de vergrendeling zou gaan in een tas of zak, heb ik nog niet gehad. Ik moet het knopje gedurende 3-4 seconden ingedrukt houden wil ik de vergrendeling eraf krijgen. Wat mij betreft dus goed geregeld!

Pluspunten:
- Makkelijk in gebruik
- Lange batterijduur (bij veelvuldig smsen 5-6 dagen!)
- Touchscreen werkt prima
- Overzichtelijke menu's

Minpunten:
- nog steeds niet ontdekt.

Zoek je een telefoon waarmee je alleen wilt bellen en smsen en die er ook nog vrouwelijk uitziet? Dan kan ik je deze zeker aanraden!!!!!

Jacq1966 03-11-2011

Weet jij ook hoe je een sms-toon selecteerd? Ik heb de Diva als leentoestel en weet niet hoe je dit moet instellen. Wel de beltoon...

kim822 03-11-2011

Hallo,

Kan je je eigen foto's als achtergrond zetten??

groetjes

Sumone 21-09-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Helaas niet meer wat het is geweest. In het begin geen problemen mee gehad, maar kom na anderhalf jaar toch een paar kwalijke dingen tegen.
Telefoon schakelt zichzelf uit in mijn broekzak.
Telefoon herstart zichzelf in mijn broekzak, en toets dan doodleuk pincodes of belt het alarmnummer.
Zonder de ontgrendel met figuur toets aan te hebben ontgrendeld de telefoon zich heel makkelijk, en gaat dan nummers bellen of op het internet.
Hij laadt niet meer goed op en het touchscreen is niet erg degelijk, dwz reageert niet goed op wat ik wil.

Al met al niet tevreden.

Robaria 31-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Twee weken gelenden de Diva aangeschaft, en heb daar nu erg veel spijt van. De vergrendeling gaat in bijvoorbeeld een tas regelmatig vanzelf aan. Al een aantal keer is vervolgens mijn telefoonlijst geopend, met onbedoelde telefoontjes. Het scherm reageert irritant. Bij het scrollen wordt er vaak een naam of onderwerp geselecteerd die je niet wilt hebben. Al met al een slechte aanschaf.

Hoooihoooi123 22-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

ik heb mijn Samsung star nu sinds januari maar het is een super waardeloos ding .niet een aanrader .ik was op vakantie en mijn gsm lach gewoon in een kluis en ik kom terug van het zwembad en hij geeft blauw scherm.weer thuis hebben we hem opgestuurd .duurde heel lang voordat ie gemaakt is . Nu begin augustus geeft ie weer blauw scherm.ging niet meer aan .weer opgestuurd.nu vandaag heb ik hem gehaald en blijkt er vocht in te zitten terwijl ik er gewoon heel voorzichtig mee omga met een beschermhoesje. Nu is hij niet gemaakt.nu geen geld terug en nu ben ik een ander aan het zoeken..niet een aanrader dus..

Sjaal90 21-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb de Samsung Star nu twee jaar in bezit, en ik ben er erg tevreden over geweest! De touchscreen werkt niet super meer, er zitten aardig wat krassen op, en soms valt de telefoon ineens uit zonder dat de batterij (bijna) leeg is. Wordt dus tijd voor een nieuwe, maar op
zich heeft hij het lang volgehouden!

Verder goed geluid, hij smst heel lekker (zet alleen wel de mp3 speler uit als je gaat sms-en...) en de batterij gaat heel lang mee. Goede telefoon :)

Liselotte15 20-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Ik heb de samsung star nu ongeveer 9 maanden, in het begin vond ik het een lekker toestel, maar nu mijn abbonoment is afgelopen koop ik dit toestel echt niet meer. Ik vind het geluid prima, maar hij ontgrendelt als ik hem in mijn tas of broekzak doe, hij belt soms mensen terwijl ik dat zelf niet doe, de touchscreen is wel redelijk, maar al snel komen er krassen op en ik vind het toestel niet heel snel. Smsen gaat wel makkelijk, en internet bijvoorbeeld facebook lukt ook prima, maar sommige andere sites totaal niet. Ik vind hem niet heel slecht, maar ik vond hem ook niet top.

Martin Emile 15-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Heb de Samsung Star nu ruim anderhalf jaar, maar ga over op een ander toestel. De reden is enerzijds de slechte toetsblokkering: ongemerkt gaat het toestel bellen of het internet op. Ik heb hier overal beveiligingscodes voor moeten instellen en lijkt mij toch niet de bedoeling! Waar ik echt gek van wordt, zijn de nepoproepen...!!! Als ik een bepaalde beweging maak, krijg ik prompt na een minuut een nepoproep. Alles geprobeerd om dit uit te schakelen, m aar dit wil niet lukken. Ook in diverse telefoonwinkels kregen ze het niet voor elkaar. Ik heb nu interesse voor de HTC Wildfire S, mits deze maar geen nepoproep heeft of dit definitief is uit te schakelen.....

Heleni10 04-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-S5230 zwart

Twee weken geleden heb ik deze telefoon bij Phoneshop besteld. Op donderdag besteld en zaterdag al in huis.
Ik vind het een ideaal telefoontje. Het is gemakkelijk in het gebruik en de mogelijkheden zijn zo divers, dat ik nog bezig ben met het uitzoeken van alles.
Het ziet er heel vrouwelijk en elegant uit.
Om bij Phoneshop te bestellen kan ik alleen maar aanraden.