Sony Xperia M5 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia M5 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Natas229 30-06-2017

Xperia M5

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / wit

Matige telefoon waar ik persoonlijk veel meer van verwacht had.
Sd-kaart crashed steeds, waardoor ik foto's ed kwijt ben.
Leuk als er een goede camera op zit, maar als er geen sd-kaart in kan heb je geen geheugen om ze op te slaan.
In de slaapkamer geen wifi ontvangst terwijl mijn vorige toestel wel goede ontvangst had daar.
Loopt steeds vast. Start regelmatig vanzelf opnieuw op.
Kortom, voor mij geen Sony meer.

Pluspunten

• Goede camera

Minpunten

• Slechte wifi-ontvangst
  • SD-kaart crashed
  • Loopt vaak vast
  • Veel voorgeprogr apps die niet te verwijderen zijn

Remco g 02-10-2016

Slechte telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Heb hem nu sinds april maar ben niet blij met deze telefoon, zoals vele andere wel hier. Accu is slecht en is bij mij vervangen, achterglasplaat liet los toen ik hem uit de doos haalde... Hij crashed vaak en is langzaam.
Telefoon wordt heet en is gewoon niet vast te houden afentoe. Op het eerste gezicht een leuke telefoon met veel features maar zodra je hem hebt is het niks.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Accu
  • Reparaties
  • Langzaam en crashed vaak
  • Niet waterdicht
  • Zijkant niet krasbestendig

Corné 30-06-2016

Xperia M5: Review

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

De laatste mid-range telefoon van Sony. De telefoon heeft veel weg van zijn grotere broer de Z5. Werkgeheugen, camera en grootte zijn zelfs gelijk met de Z5. De M5 heeft een fraai design, mooi en scherp scherm, 21,5 megapixel camera en hij is stof en waterbestendig. Voor 300 euro is het waar voor je geld

Joey 29-06-2016

Xperia m5 telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Ik ben erg te vreden over deze telefoon alleen dat dat de baterij het 2 dagen doet is onzin ik doe er net aan 1 dag mee en dat moet hij op geladen worden

Evert 28-06-2016

Super toestel

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Super toestel met goede prijs kwaliteit verhouding snel in bediening redelijk lange batterij duur goed geluid en met een haarscherpe beeld kwaliteit

JoycevdStel 21-06-2016

Prachtige beelden

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Ik heb de Sony Xperia m5 nog niet zo lang maar ik ben al helemaal verkocht. De camera is van hele goede kwaliteit en het beeldscherm is heel scherp. De telefoon biedt vele mogelijkheden en werkt sneller dan mijn iPhone deed. Ik ben officieel fan van Sony!

Urwin 21-06-2016

Xperia M5 compact

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Motivatie. Het toestel is erg compact en is makkelijk ingebruik Geluidsopname is goed en duidelijk ook gemaakte foto's zijn scherp. Het is ook goed bestand tegen vallen zonder dat er storing of schade ontstaan . Ik zou dit toestel graag aan anderen willen aanraden.

Huib 21-06-2016

Geweldig Sony M5

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Ben echt zeer tevreden over deze Sony.
Mooi groot en duidelijk scherm. Heb lang moeten zoeken voordat ik een goede telefoon vond. Maar gevonden

TOMB 21-06-2016

In 1 woord... Perfect!

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Inmiddels twee weken in mijn bezit en ik kan niet anders zeggen dat het een perefecte telefoon is... De layout is super overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en daarnaast is het gewoon een super strak design...dat is voor mij toch altijd het eerste waar ik naar kijk, op uiterlijk lever ik nooit in bij een telefoon. Accu-duur is ook prima, twee dagen bij normaal gebruik 1 dag bij intensief gebruik. Ook het feit dat de telefoon waterdicht is is fijn als je in de regenstaat...geeft je toch wat zekerheid...Qua prijs/kwaliteits verhouding kun je niet verkeerd gaan met deze telefoon! Aanrader dus...

Kelvin 21-06-2016

Overal en altijd Sony

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Ik maak nu ongeveer 5 jaar gebruik van Sony producten. Voordat ik de Sony M5 had aangeschaft was ik eigenaar van de Sony Xperia S. Het design van alle Sony smartphones is naar mijn mening het mooiste, vooral door gebruik van hoogwaardige materialen. Ook zijn Sony apparaten altijd met elkaar te verbinden. Bij mij thuis is mijn Sony M5 verbonden met een Sony Tv, PlayStation 4, en draadloos headset. Dit werkt zeer eenvoudig en fijn
Ook kun je gebruik maken van NFC, ik heb een NFC chip in mijn auto hangen, zodra je je Sony telefoon langs de chip haalt worden de door jou gewenste instellingen geactiveerd. Bijvoorbeeld; bleutooth aan, data uit, trilfunctie aan, enz. Wanneer ik thuis kom hangt er een chip bij mijn deur waardoor WiFi aan gaat, bleutooth uit, geluid op luid. Wat mij betreft is Sony het meest innovatief en zie ik een toekomst tegemoet waarin ik alleen nog gebruik maak van Sony apparatuur. Ik ben er van overtuigd dat dit merk mij over het algemeen zeer tevreden kan houden.

Verder is het ook fijn dat je de M5 onder de kraan kan schoon maken. De M5 is waterdicht en ik heb al vele mensen rare gezichten zien trekken als ik mijn M5 onder de kraan afwas.

Ik ben ervan overtuigd dat de Sony M5 absoluut geen miskoop is. De prijs kwaliteit verhouden is ook goed!!

Eddie 21-06-2016

Beste smartphone!!!!

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Dit is de beste smartphone die ik ooit gehad heb!!! Ik raad deze smartphone echt aan! Hij is snel, maakt goeie foto's en de batterij is ook erg goed! Een echt aanrader

Abozidan 21-06-2016

Good choice

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

High quality of camera and screen. And good price. Beautiful design. But battery life is not long enough

Lauren182 20-06-2016

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Geweldig telefoon voor de prijs. Camera is zeker wel zijn sterkste punt. Je maakt er prachtige foto's mee. Over de snelheid valt ook niet te klagen. Veder voelt hij goed in je hand niet te groot. Enige minpunt is dat ik soms een dun zwart streepje in mijn scherm heb tijdens het scrollen. Ik hem hem nog nooit laten vallen.

Christine 20-06-2016

Fijne betrouwbare smartphone

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

De m5 nu een paar weken in bezit, en evenals mn vorige sony's gewoon goed, prettig in gebruik en betrouwbaar.

nijdamb 10-05-2016

Plastic smartphone

Geschreven voor: Sony Xperia M5 16 GB / zwart

Doordat de telefoon in zijn geheel is gemaakt van (zwart) plastic, ziet hij er erg goedkoop uit. En zo voelt het ook, lijkt op een speelgoedtoestel. De camera is prima en maakt goede foto's, een hele verbetering met mijn vorige Xperia SP. Toestel(nieuw!) loopt nu al soms vast, waardoor een reset nodig is. Is ook niet overdreven snel, vergelijkbaar met bv een Samsung S4. Komt misschien ook wel door de vele bloodware, die er gratis bij zit maar niet is te verwijderen. Mooi helder scherm. Accu gaat ongeveer 1 dag mee.