RugGear RG730 zwart / 16 GB - Reviews

16 GB opslag

6,7

Jj 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

Retour!

Taaie telefoon. Kan tegen een stootje het scherm ook. Camera beslaat wel bij onderdompeling en transpiratie in jas of trui... Maar zeer slecht om mee te bellen. Niemand verstaat me. Telfoon blijft maar chrashen en uitgaan. Nu al mij foto's ook kwijt. Retour bij toughsolutions met geen info of en waneer ik hem terug krijg. Teleurgesteld in service EN kwaliteit.

Pluspunten

• Hufterproof

Minpunten

• Slechte telefoon
  • Crashed vaak

Matthijs 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stevige Smartphone

Ik heb deze smartphone nog maar een week. De reden waarom ik voor ruggear heb gekozen is, dat de smartphone tegen een stootje moet kunnen, zowel letterlijk als figuurlijk (warm weer en veel op zee). Een andere reden is dat het een dual sim kaart is. Het apparaat werkt goed. Fantastisch geluid. Snel in alles en een prima helder en groot scherm. Het is robuust maar dat vind ik juist wel prettig. Ik heb wel een QI oplader gekocht erbij en een Bluetooth Earset omdat ik het raar vind dat je voor het opladen en je oordopjes een waterdicht apparaat moet openen. De accu blijft lang opgeladen. Wat minder is dat de bijgeleverde software van Ruggear zoals kompas en mandown niet werken en dat ik weliswaar hiervoor de service van Ruggear en Coolblue heb gebeld, maar dat het nog steeds niet is opgelost. Ook verontrust het dat in de week dat het apparaat in bezit heb het spontaan drie keer is uitgegaan en dat ik het opnieuw moest opstarten met invoering van de sim pincode, terwijl er ruim voldoende stroom was. Nog even afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt.

Pluspunten

• Stevig, groot scherm, gemakkelijk te bedienen.
  • Geweldig geluid, bijzonder in de "Buiten" stand.
  • Ligt lekker in de hand.

Minpunten

• Bijgeleverde apps van Ruggear werken niet.
  • Het apparaat gaat spontaan uit
  • Er wordt standaard geen QI oplader bijgeleverd.

paul thomassen 15-10-2016 Product paar maanden in bezit

in alle opzichten een geweldige outdoor phone,

Tot vandaag na een kanotochtje waarbij de RG 730 gewoon in mijn zwemvest zat,en ik niet gezwommen heb, er water in allebei de lenzen staat,en de telefoon dood is. Voor een outdoor phone welke een IP68 heeft zou dit niet mogen kunnen. Ben zwaar teleur gesteld en maandag gaat hij binnen de garantie retour naar Conrad.

Minpunten

• lees bovenstaande tekst.