WIKO Fever 4G goud, zwart / 16 GB - Reviews

5,6

• Slecht

Richard.P 28-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nog steeds geen update naar android 6.0

Ik kocht deze telefoon in maart 2016 mede omdat deze telefoon in april 2016 de update naar android 6.0 zou krijgen. Nu is het september 2016 en nog steeds geen update. Wiko hoofdkantoor houd zich ook stil. Als ik dit destijds geweten had dan had ik nooit voor wiko gekozen

Pluspunten

• Scherm

Minpunten

• Update beleid

Chiel 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Wiko fever marshmallow (Android 6) update nog steeds NIET !

6,6
Om op mijn eerdere review terug te komen, moet mij toch wel van het hart dat Wiko zijn Fever nog steeds niet heeft geupdate naar Marshmallow (Android 6), hoewel dit al lang en breed was toegezegd.(update naar Android 6 gaf bij mij de doorslag om toen voor de Wiko Fever te kiezen).
Met de kennis van nu zou ik mijn keuze voor de Fever
thans voorbij laten gaan.
Het mag duidelijk zijn dat ik mijn criteria naar beneden heb moeten bijstellen.

Chiel 15-05-2016 Product kwartaal in bezit

Top of the bill (bang for the buck)

Ik was toe aan een telefoon met up to date specificaties,
Android beviel goed, gaan zoeken en vergelijken, met name in het "meer betaalbare segment" (max €200)
Mijn prioriteiten waren dualsim, uitbreidbaar geheugen,
update naar Android 6.0 Marshmallow.
Na op de diverse internet fora te hebben rondgesnuffeld, kwam ik al snel uit op de Wiko Fever.
Wiko voor mij totaal onbekend, maar voldeed wel aan mijn verwachtingen, tevens een full HD scherm welk na mijn wensen een bijzonder prettige aanvulling bleek te zijn.
Nu enige weken later is mijn conclusie, ik geen betere keuze had kunnen maken.
Perfect beeld, snel, flink veel geheugen, camera bijzonder goed presteert, je moet wel een vaste hand hebben en de instellingen voor de camera wel goed instellen (kwestie van instelling op het toestel) speaker geluid wat minder dan ik gewend was.
Waar ik me wel over verbaas is dat dit toestel er op de anders zo objectieve reviews van tweakers.net er maar met een magere 7 vanaf komt.
Dit komt waarschijnlijk door de onervarenheid, tijdsgebrek, en desinteresse van de reviewer.
Mijn opinie na 3 maanden ervaring, wil je waar voor je geld, gewoon aanschaffen deze topper!
Google maar eens flink op de Wiko Fever en maak tevens uw eigen conclusie.......