LG LG KC910i 8GB Renoir zwart-zilver mobiele telefoon zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG LG KC910i 8GB Renoir zwart-zilver mobiele telefoon zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Lindelinde 29-01-2011
de LG renoir is mijn 1e telefoon ik heb hem augustus 2009 gekregen er zat een geheugen kaartje bij en ook 1 usb kabel bij voor de computer enz. gewoon compleet.
ik heb deze mobiel denk ik wel 100x laten vallen en hij doet het nogsteeds. Ondanks dat ik em met een papiertje bij elkaar houdt omdat hij anders uit gaat.
het menu is heel erg makkelijk en verder ook geen problemen mee.
ik heb ook net als meerdere mensen hier last van dat youtube filmpjes het niet doen en internet is bij mij heel erg sloom en slecht.
het geluid is mooi maar kan maar heel zacht dat is wel jammer want ik zit vaak met mn vrienden ergens en dan wil ik toch wel wat kunnen horen. het touchscreen is ook matig, je moet toch wel redelijk hard drukken voordat iets het doet. Mijn touchscreen is ook niet helemaal goed meer maar dat komt denk ik door het laten vallen. het is een prima telefoon en je kan hem gewoon gerust kopen. groetjes

Bone Crusher 23-09-2009
Zeer goed toestel voor zijn kostprijs, is gemakkelijk in gebruik, even wennen in het begin, stylus pen is niet noodzakelijk om de telefoon in volle functie te gebruiken. Internet via wifi zeer gemakkelijk,opent vrijwel elke website. Bloggen , You tube, Foto's bewerken zijn zeer leuke snufjes. De camera is subliem 8megapixel, vertraagd opnemen, versneld opnemen, snapshots nemen van een video bestand. Ondersteunt bijna elk video en geluidsbestand en speelt dit ook degelijk af. Bellen gaat vlot messaging tot 1000 sms opslagcapaciteit, ook kan je tot 1000 contacten opslaan.

timodegoede 22-09-2009
Dat ik deze telefoon kocht was ik veel te impulsief. Het is namelijk een enorme miskoop gebleken. Hetgeen waar ik mij het meest aan erger is de trage software op de telefoon. Ook het touchscreen is niet optimaal en de geluidskwaliteit is erg slecht.
Wat ook erg vervelend is, is dat de trilfunctie zwak is en zoals eerder al gezegd de geluidskwaliteit erg slecht. Ik heb dus nog steeds wel is dat ik het niet eens merk als ik word gesmst.
Dit toestel heeft echt maar 1 pluspunt, dat hij een geweldige camera heeft. Zowel filmen als foto's maken is van goede kwaliteit. Het filmen in slowmotion bijvoorbeeld vind ik een geweldige optie.

boe01784 05-05-2009
Hier dan mijn review over de LG Renoir: Een prima telefoon. In het begin wennen aan het touchscreen. Gebruik bijgeleverde pennetje regelmatig, deze hangt in het houdertje aan het toestel. Internet gaat niet erg snel en je kan echt alleen maar wap-sites bekijken. Een gewone website is niet te lezen of te gebruiken. LG heeft geen APS. Je kan dus geen gadgets op je telefoon zetten, zoals een tomtom routeplanner. De bijgeleverde software, waarmee je foto's / filmpjes of muziek op je telefoon kan zetten werkt zeer langzaam. LG gebruikt een eigen taal, dus het geheugenkaartje in een reader zetten en dan de muziek erop zetten werkt niet. Ik gebruik het toestel met een Hi abonnement met onbeperkt online en dit werkt prima. Het oproepgeluid, wanneer je gebelt wordt of een sms krijgt is erg zacht en ik heb nog geen ringtone gevonden die hard genoeg is. Het geluid uit de meegeleverde koptelefoon als je muziek luisterd is prima. Camera werkt goed en maakt over het algemeen scherpe foto's. Alleen als je in het donker fotografeerd is en de flitser wordt gebruikt valt de kleur tegen. Ik heb het toestel nu een paar maanden in gebruik en hij bevalt goed, maar het is geen I-phone. Ik vindt het een prima telefoon, maar denk er toch aan een I-phone of HTC-HD aan te schaffen, omdat ik hier gadgets op kan zetten om mijn telefoon uit te breiden. Deze toestellen hebben ook een groter scherm, waarmee het mogelijk is gewone website's te bekijken. Al met al een prima toestel die gebruiksvriendelijk is en probleemloos functioneerd, maar voor mij niet uitgebreid genoeg.

tuureluur1986 12-03-2009
Een leuk speeltje waar je snel op uit gekeken bent. Touchscreen werkt goed, één van de weinige dingen waar LG echt goed in is. Ook het geluid van de headset is beter dan die van de concurrenten. De accuduur is erg goed vergeleken andere smartphones.

Toch zal ik dit toestel niet zo snel aanraden, de proccesor is sloom en de nachtfoto's zijn wel scherm maar missen kleur. Het geluid van het boxje is veel te zacht en bovendien niet surround.

Ik heb uiteraard niet alles getest. Persoonelijk raad ik mensen de Sony Ericcson C905 aan omdat dit kwalitatief een beter toestel is.

mirke33 20-02-2009
Ik heb de renoir 5 dagen in bezit, en ik vind hem geweldig! Moet alleen nog alles goed uitvogelen ,maar dat komt vanzelf. Het geluid is bij mij gewoon goed hoor, en overdag heb ik gewoon goed beeld op mn scherm, deze kun je ook nog goed instellen.
Het pennetje gebruik ik niet ,maar kun je bevestigen links boven aan je mobiel daar zit een klein openingetje om de styluspenhoudertje aan te bevestigen, zodat je hem altijd bij je hebt om te gebruiken als dat nodig is.Verder heb ik een leren hoesje/houder voor de tel. gekocht die je aan je riem kunt bevestigen, niet goedkoop, maar deze telefoon verdient dat wel.
Verder wil ik zelf een navigatie erop zetten of dat mogelijk is moet ik nog uitzoeken, mocht iemand dit al gedaan hebben , meld dit dan even van hoe of wat?
Kortom een echte aanrader!!