• Test panel 7.4 jan 2023
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Neo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

v*****************@g******** 04-01-2023

Motorola Edge 30 neo 128GB paars

Geschreven voor: Motorola Neo

Ik heb de Motorola Moto mogen testen.

Pluspunten:

handzaam formaat
Maakt mooie foto 's ,en laad zeer snel op kan ook draadloos.
Handige snufjes zoals 2 keer met pols draaien om camera te activeren. En nog 1 x draaien om over te schakelen naar selfiecamera. 2x schudden om zaklamp aan te zetten. Met 3 vingers op scherm maak je screenshot dat is echt heel handig.

Minpunt :zit geen onbreekbaar opleg scherm op, viel uit me zak met nog geen 20 cm van de grond en scherm was gelijk stuk. Zou echt pluspunt zijn als er onbreekbaar scherm op geplaatst was bij levering. Verder geen minpunten fijne telefoon.

Pluspunten

• Screenshot dmv 3 vingers op scherm
  • Handzaam en eenvoudig in gebruik
  • Snel opladen ook draadloos

Minpunten

• Geen extra beschermend glas erop geleverd

hbargeman 26-12-2022

Fijne telefoon maar wel aan de grote kant

Geschreven voor: Motorola Neo

ik heb deze telefoon een aantal weken mogen testen. De telefoon is fijn in gebruik. Er zitten weinig rommel apps op en de telefoon is in principe snel genoeg voor dagelijks gebruik.

de behuizing voelt stevig en solide aan. De achterkant is wat stroever waardoor deze lekker in de hand ligt en blijft liggen. Mijn eigen toestel is een compacte versie en die is veel kleiner. Ik hoopte dat deze ook een lekker handzaam formaat zou hebben, maar dat is niet echt het geval. Ik vind de telefoon vrij groot.

Pluspunten:
- mooi scherm
- lange accuduur (ik kan met gemak 2 dagen redden)
- voelt solide aan
- app van Motorola om dingen zoals lettergrootte aan te passen is handig

minpunten:
- groot
- de camera steekt aan de achterkant uit waardoor deze wiebelt als de telefoon op tafel ligt oid.

Oranjetipje 21-12-2022

Meer dan prima toestel

Geschreven voor: Motorola Neo

Een aantal jaren geleden was ik een Motorola fan op het gebied van Mobiele telefoons, maar toen kwam de iPhones om de hoek kijken. Ik heb nu na jaren deze Motorola telefoon mogen testen. Ik moet zeggen het is een geweldige telefoon. Prijs/Kwaliteitsverhouding is meer dan prima.
Standaard wordt er al een kunststof hoesje meegeleverd, dus je kan het zo gebruiken. Ook het feit van duo-sim is super handig, wanneer je van de zaak een mobiele telefoon hebt. Dat zakelijke sim-kaartje stop je gewoon hier ook bij en je hoeft nooit meer met 2 telefoons te sjouwen.
Qua gebruik is het wel eventjes wennen dat je ook het eea met gebaren kan bedienen. Zo kun je met 2 x schudden het lichtje van je telefoon aanzetten. Op zich heel handig, maar niet als je met je telefoon schudt terwijl je geen lichtje aan wilt doen. En in een damestasje schudt je telefoon best vaak. :) Na de eerste paar dagen heb ik dit dan ook uitgezet.
Al met al vind ik het meer dan prima toestel en ik raad het zeer zeker aan gezien de aanschafprijs.

Pluspunten

• lekker slank formaat
  • snel opladen
  • veel te personaliseren

Minpunten

• bedienen met gebaren

tester-mike-010 19-12-2022

Degelijke smartphone met handige features

Geschreven voor: Motorola Neo

Ik heb dit toestel ontvangen om te testen, door review.nl. Allereerst is wat opvalt als je het doosje open maakt het hoogwaardige design van het toestel. Het toestel voelt lichtgewicht aan en de afwerking is netjes. Ik kreeg mijne al in een mooi slank hoesje wat je dus niet hoeft aan te schaffen. Eenmaal aan de slag merk je dat het toestel heel vlot reageert en alles moeiteloos werkt. Handige features zijn het snel- en draadloos laden en een aantal handige handbewegingen waar je uitleg over krijgt in de zogenmaade MOTO app. Zo kun je je zaklamp even snel aan zetten door tweemaal te schudden met het toestel en open je de camera met één hand door twee keer met je pols te draaien, met een derde draai wissel je vervolgens van camera. De kwaliteit van de foto's vind ik t.o.v. mijn verwachtingen tegenvallen. het oogt wat flets en niet zo scherp als ik verwacht had met de hoge megapixels die de camera's hebben. Al met al een heel gangbaar toestel met een paar handige fijne features.

Pluspunten

• swipe features
  • hand gestures
  • snelladen
  • uiterlijk
  • handzaam formaat

Minpunten

• camera kwaliteit
  • fletse foto's

Reviewer LA 17-12-2022

Reviewer LLL

Geschreven voor: Motorola Neo

Het product heb ik mogen testen via www.review.nl.

Het is een handzame formaat toestel. Hij laad snel op. Ook draadloos. Je kan de toestel bedienen door gebaren, denk bijvoorbeeld aan:
+ 2 keer met je pols draaien om de camara te activeren. Nog 1 draaien om over te schakelen op de selfiecamera,
+ 2 keer schudden met de telefoon om de zaklamp aan te zetten en weer uit te doen
+ drie vingers op het display om een screenshot te maken.
- het aanpassen van de lay out, kleur en vorm van de icoontjes en lettergrootte in de MOTO
app

Het is een top toestel! Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Formaat
  • Licht
  • Draadloos