LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG NEXUS 5X 32 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Bart 25-01-2018

Goede telefoon, slechte bouwkwaliteit

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Geweldige telefoon door de pure Android.

Echter is het cameraglas heel fragiel en kom je na 1 a 1,5 jaar het bootloop-probleem tegen. De telefoon is dan compleet onbruikbaar. Reparatie valt niet onder garantie omdat tegen die tijd de telefoon 'vochtschade' heeft opgelopen, ondanks normaal gebruik. Waardeloze service van Belsimpel bij een ondeugdelijk product.

Pluspunten

• Puur Android
  • Vingerafdrukscanner

Minpunten

• Bootloop probleem
  • Fragiel cameraglas
  • Heel snel vochtschade

Ariee! 10-11-2017

LG Nexus X5

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik naar de middelbare school ging en ik vind de telefoon heel erg fijn omdat, het beeldscherm is een mooie groote en deze telefoon heeft de meeste opslagruimte als mensen een apple kopen koop je het voor het merk maar bij de LG Nexus X5 koop je omdat het de allerbeste kwaliteit is!

Pluspunten

• Groot beeldscherm!
  • Grote opslagruimte
  • Goeie vingerprint

Miriam 09-06-2017

up to date android, genoeg opslagruimte, prettig in gebruik

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / wit

Van een sony overgestapt naar de LG nexus 5x. Inmiddels is de telefoon ruim 8 maanden in gebruik en bevalt erg goed.
Bij aanschaf waren er wat twijfels over het geheugen en met name over de onmogelijkheid om een extra geheugenkaart het geheugen uit te breiden, maar die angst blijkt ongegrond.
Erg prettig is dat deze telefoon altijd de meest up to date android heeft, altijd de meest recente beveiliging en dergelijke. Zelf heb ik me aangemeld voor android beta en dat bevalt goed.
De camera bevalt erg goed, geen problemen met focussen en scherp stellen.
De accu gaat bij normaal gebruik ook een volle dag mee.

Pluspunten

• Android up to date
  • Camera

Jimmy 10-02-2017

Prima Android toestel

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / wit

Na de Iphone 3GS, 4 en 5 toch maar eens gekozen voor een Android toestel.
Ik verwachte niet dat een Android (7.1.1) toestel een Apple IOS toestel kon evenaren, maar ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
Het toestel is prima degelijk gebouwd, er is alleen veel gebruik gemaakt van kunststof (plastic).
Door het gebruik van plastic is het toestel wel erg licht in de hand.
De snelheid van het toestel is prima en ook maakt de camera goede foto's en video's.
Ik vind dit (vooral op stock Android) een aanrader voor iedereen die wil overstappen van IOS naar Android.
De mindere punten van het toestel is het warm worden bij zwaar gebruik of multitasken (alhoewel dit de prestaties niet beïnvloed)
Tevens is de USB-C aansluiting nog niet veelgebruikt in producten van andere partijen.

Conclusie: prima toestel voor degene die niet het uiterste eist van zijn/haar mobiele telefoon.

Pluspunten

• Prima camera
  • Snelle updates
  • Vingerafdrukscanner
  • Stock Android
  • Vormgeving

Minpunten

• Accuduur houd niet over
  • USB-C
  • Opslag niet uitbreidbaar

Bote van der Lei 15-01-2017

Top telefoon!!!

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik zou eigenlijk een lg4 meenemen, maar de verkoper van de kpn zei dat ik deze veel meer op prijs zou stellen. Wat heeft die man gelijk gekregen zeg. Fantastische telefoon met bijzonder veel mogelijkheden. Enigste minpunt is toch dat het scherm wel eens kapot wil gaan. Vervangen kostte me wel 135 euro want de halve moet dan worden vervangen. Nu zit er ook weer een kleine barst in maar dat vormt verder geen belemmering. Tegenwoordig koop je al een nieuwe voor 300 euro. Dat is echt een koopje voor een dergelijk goed toestel.

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Super software

Minpunten

• Scherm is gevoelig voor barsten

Roy Geritz 10-01-2017

Smooth & strong

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Heerlijke telefoon in gebruik; sterke processor, prima camera en zeer gebruiksvriendelijk. Ligt ook lekker in de hand en de vingerafdrukscanner is handig in gebruik. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Sterke processor
  • Camera
  • Vingerafdrukscanner

Minpunten

• Geluid

Johanlandhuis 28-12-2016

Klein maar ffijn

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / wit

I.v.m. Met mijn ziekte heb ik een betrouwbare telefoon nodig zonder veel nitteloze software, en nadat mijn oude Iphone brak miste ik dit. I.v.m. De dure maanden was dit het beste dat ik me kon veroorloven, en het stelde me niet teleur. Prima batterij, scherpe, mooie camera, geweldig scherm en hij werkt bijzonder soepel. Ook niet veel nutteloze apps, gewoon soepel. Ik kon het niet beter trevven. Geluk bij een ongeluk

Pluspunten

• Soepel werkend besturingssysteem
  • Prima camera
  • Prima batterij
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Scherpe prijs in dure tijden

Minpunten

• Glibberige achferkant, hoesje erom

Nicky 27-10-2016

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ligt goed in de hand en heeft een mooi design. Werkt perfect zoals het hoort, zonder dat je hiervoor ettelijke honderden euro's voor moet betalen. De sim kaart herkenner is wel heel gevoelig. Mijn zelf geknipte NAVO sim wilde hij niet herkennen, terwijl mijn vorige gsm hier geen problemen mee had. Een nieuwe sim aangevraagd en het probleem was meteen opgelost.

• Goed in de hand
  • Niet te duur

Huub 16-07-2016

Lg Nexus 5x 32gb

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

De Nexus 5x is een telefoon voor iemand die graag een snel en mooi toestel met Stock Android wil.
De telefoon heeft niet te veel voorgeprogrammeerde apps en houdt hierdoor veel geheugen over.

Rien. W. 12-07-2016

Ligt lekker in de hand en is snel

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

De Nexus LG 5x voelt wat lichter dan de 5; is lekker snel, heeft een dubbelgroot geheugen en de vingerprintherkenning is even wennen (ik vergeet het steeds) maar werkt supersnel en handig. Je raakt er snel op wegwijs. Dus lekker efficiënt!

Daanwts 15-05-2016

Nexus 5x 32GB

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Heel goede gsm voor de prijs. Voor meer dan 300 euro krijg je een premium gsm die heel veel aan kan. De vinger print sensor aan de achterkant is zeer handig en werkt zeer snel. De gsm is nog niet blijven sinds ik hem heb. Deze gsm is dus zeker aan te raden voor mensen die niet zo veel geld willen uitgeven aan een Samsung of andere premium gsm maar wel dezelfde snelheid en kwaliteit willen hebben. Een leuk detail is ook dat je er geen irritante pre-installed apps bij krijgt.

Ronbaart68 07-05-2016

mooie telefoon prijs/kwaliteit is top

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 16 GB / zwart

een mooie degelijke smartphone voor een goede prijs, de telefoon is gebruiksvriendelijk ligt lekker in de hand en de fingerprint is echt een top optie.
de beperkte keuze ringtones is matig en ook de bluetooth streaming van mijn deezer muziek kon de proccesor moeilijk handelen. verder ben ik uitermate tevreden over het toestel, naarmate er meer apps geinstalleerd worden, gaat de batterij steeds korter mee, naddel is dan dat de connectie van de oplader alleen maar lg is, en niet universeel usb

eindoordeel een mooi handzaam toestel!

iCupboard 13-04-2016

Erg goede Android telefoon voor niet veel geld

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu ongeveer twee weken. Ik was van het begin af aan eigenlijk altijd een Apple gebruiker. Maar omdat deze Nexus stock Android heeft, zit er weinig poespas op. En het werkt echt heel fijn. Het is een degelijke telefoon voor weinig geld.

De enige minpunten die ik op dit moment heb is het geluid van de speaker, en de hoeveelheid opslagruimte. Ik weet niet of de X5 ook een telefoon heeft met een groter opslagruimte. Maar dit zijn mijn enige minpunten op dit moment. Erg goede telefoon voor weinig geld.

Gijs 25-03-2016

Telefoon met veel mogelijkheden

Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik heb de LG X5 NEXUS nu een aantal weken en hij bevalt erg goed. Ik heb nu eindelijk de overstap gemaakt van een iPhone naar een android product. In het begin was het heel erg wennen, maar nu ik er eenmaal aan gewend ben kan ik er geen afscheid meer van nemen.

Het geluid van de telefoon is goed, het is niet zo zeer bijzonder maar daar kies ik mijn telefoon ook zeker niet op uit.

Het beeldscherm is groot zat wat erg prettig is, in vergelijking met de iPhone 5s die ik had is het stukken groter, dat heeft zo zijn voor en nadelen, met het kijken van filmpjes en foto's is het natuurlijk ideaal, maar soms kost het nog wel is moeite om met je vingers alle hoeken van het beeldscherm aan te raken. Dit is wel iets waar je op den duur aan went. De kwaliteit is overigens erg goed.

De camera die op het toestel zit is uitstekend, de foto's zijn mooi de video's zijn mooi en de 4K fucntie is net even die stap extra.

Het design is lekker simpel, meer hoeft van mij ook niet.

Conclusie: Het is een erg fijne telefoon met veel functies en mogelijkheden, de prijs kwaliteit verhouding is dan ook echt uitstekend, je krijgt zeker waar voor je geld.

Gijs

Sven de Vries 29-02-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Deze telefoon heb ik inmiddels een paar weken in mijn bezit, hiervoor heb ik verschillende samsung telefoons gehad, en ook een iphone. Omdat mijn abonnement bijna afliep ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon, wat mij altijd erg irriteerde aan de samsung telefoons die ik heb gehad waren de vele verschillende apps die op deze telefoon geïnstalleerd stonden. Heerlijk zo'n kale android versie! De telefoon voelt erg solide aan en ligt lekker in de hand. De batterij gaat langer mee dan de vorige smartphones die ik in m'n bezit heb gehad. De camera vind ik een van de mindere punten van deze telefoon, hier had ik iets meer van verwacht.

Hennie 25-02-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Nu een paar dagen in gebruik en tot nu toe erg tevreden lange batterij duur en maakt mooie scherpe foto's ook in avond en binnen fingerprint werkt goed en zit op een handige plaats internet en downloaden erg snel enige min punt vind ik dat hij vrij plastic aandoet

sawilttle 30-01-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Het is een lichtgewicht smartphone met een prachtig groot helder scherm goede grip en ligt prettig in de hand en ook belangrijk hij past in mijn broekzak!
Geluid kan beter vindt ik vergeleken met mijn vorige telefoon, ik vindt het iets te blikkerig klinken
het scherm is heel mooi helder.
De camera maakt mooie foto's
Voor deze prijs heb je de perfecte telefoon!

stadler 29-01-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / wit

De Nexus is een top telefoon voor iemand die niet de hoofdprijs wil betalen voor een telefoon. Bij het instellen is de telefoon ontzettend makkelijk en alles wijst zichzelf. De snelheid, kleuren en gemak zijn top. Hij ligt makkelijk in de hand en is overzichtelijk. Wat vooral een voordeel is , is het sd slot. Je kan het geheugen uitbreiden! Dat in tegenstelling tot de iPhone en nieuwste modellen van Samsung. Aangezien ik mijn telefoon gebruik voor social media, email en agenda is dat het eerste waar ik naar kijk. Binnen no time heeft de nexus mij overtuigd !
Een minpuntje vindt ik persoonlijk dat hij er niet gestoomlijnd en bijzonder er uitziet.

G.I. Jane 22-08-2017

Sorry maar in de Nexus 5X zit geen SD kaart en dat is juist het mooie! 32Gb op een partitie! Helaas nu ook weer een nadeel, mijn telefoon zit na bijna 2 jaar in een bootloop en kan niet meer opstarten. Mijn laatste foto's die ik niet gesynchroniseerd heb van de vakantie zijn nu voor altijd weg.

humpie 30-03-2016

SD slot????? Heb deze telefoon al anderhalf jaar met heb geen slot kunnen vinden

EelcoV 27-01-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

LG Google Nexus 5X heeft precies een mooi formaat. Hij is goed vast te houden en past ook makkelijk in je broekzak. Het beeldscherm heeft een resolutie van 1920x1080, fantastische kleuren en is ook erg helder. De behuizing is van zwart kunstof waardoor het toestel erg licht aanvoelt.

Het toestel, geproduceerd door LG in opdracht van Google, is zoals alle Nexus toestellen gegarandeerd van de laatste versie van Android.
Op dit toestel is Android 6.0 Marshmallow geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dit voor zowel snelheid, stabiliteit en batterij management een flinke vooruitgang is. Daarnaast heeft Android 6.0 flink wat nieuwe opties waarvan ik permissie management, het per App kunnen instellen van de rechten, het meest gebruik.

De camera van de Nexus 5X is ondanks een niet hele hoge resolutie van 12mp een van de beste camera's welke ik tot nu toe heb gehad. De afbeeldingen zien er erg natuurgetrouw uit en ook het maken van foto's bij schemer en in het donker gaat deze camera erg goed af. Erg fijn vind ik dat Android 6.0 je veel handmatige controle geeft over de instellingen van de camera.
Voor het filmen in 4K geldt eigenlijk hetzelfde, mooie natuurgetrouwe kleuren en ook bij weinig licht een prima resultaat. Enig punt van kritiek is dat 16GB opslagruimte wellicht wat weinig opslagruimte is wanneer je 4K gaat filmen. Dat is overigens wel mijn eigen keuze en kan ik LG niet aanrekenen.

Verder zit er op de achterzijde van het toestel ook een vingerafdruk scanner. Met deze scanner kan je je telefoon unlocken, maar in de toekomst zou het ook mogelijk moeten zijn te betalen via je vingerafdruk (wel even koppelen aan je Google Play of PayPal account)
De scanner is in vergelijking tot mijn Sony Z5 compact erg accuraat in gebruik en laat de telefoon erg snel ontgrendelen. Enig nadeel van de scanner is dat hij op de achterzijde is geplaatst waardoor je het toestel altijd moet oppakken om deze met je vingerafdruk te ontgrendelen.

De batterij van de Nexus 5X gaat bij normaal gebruik makkelijk een dag mee.
In stand by modus is goed te zien dat Android 6.0 veel zuiniger met de batterij omgaat dan voorgaande versies en kan een dag makkelijk opgerekt worden naar wel 2 dagen zonder laden.
Bij zwaar gebruik gaat de batterij wel erg snel leeg. Quick Charge is daar wel een uitkomst waarmee het toestel in een uur volledig vol geladen kan worden.
Bij het toestel wordt een USB-c lader bijgeleverd met een laadkabel welke aan beide zijden is voorzien van een USB-c aansluiting. Hoewel dit de nieuwe standaard wordt voor laders zijn deze laders en snoeren nog niet zo uitgebreid voorhanden als micro-USB dus moet je of altijd je lader bij je dragen of een USB-c verloop aanschaffen.

Samengevat:

De LG Nexus 5X is een geweldig toestel met niet de allerhoogste maar wel prima specificaties en een nog betere uitwerking hiervan. Waar voor je geld!

+ geweldige camera
+ snelle software
+ accurate vingerafdruk scanner
+ goede prijs kwaliteit verhouding
+ altijd voorzien van de laatste updates

- USB c aansluiting (geen verloop bijgeleverd)

Willie 23-01-2016
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Hoewel ik een 56 jarige dame ben haal ik alles uit deze design smartphone van LG,ik whats app , sms maak foto,s en video,s kijk op internet download leuke nuttige apps luister mijn muziek en bel er ook nog mee.
Het is een lichtgewicht smartphone met een prachtig groot helder scherm goede grip en ligt prettig in de hand.
Prima geluid en mooie leuke apps.Het swipi toetsenbord is erg handig.
Maakt mooie foto,s en video,s en een lichtje brand bij ontvangen berichten.
Min puntje verdikking op de achterkant door camera en maakt langzaam de foto.
Mooi strak design en een top smartphone wat mij betreft een aanrader

ivarpost 01-01-2016

Nexus X5

Na de Nexus 5, heb ik een tijdje geen Nexus gehad. De LG G3 en de HTC desire kwamen in die tussen tijd voorbij. Meteen toen ik de Nexus in gebruikt nam, wist ik weer wat ik gemiste heb. Wat heerlijk om een telefoon te hebben zonder overbodige rommel. Apps die je niet gebruikt/ wilt gebruiken krijg je er vervolgens ook niet eens van het toestel gede-installeerde.

Bij het uitpakken van de Nexus X5 was in verrast hoe stevig hij aan voelde, dat voor een plastic toestel. De aan en uit knop zit aan de zijkant met de volume knop. Deze zijn snel en handig te bedienen. Onder de camera lens zit de vinger afdruk scanner. Ik heb mij beide wijs vingers ingesteld, want een van deze vingers zitten toch achter de telefoon, als ik hem in gebruik heb. Het enige na deel wat ik heb kunnen vinden aan de behuizing is dat de camera lens wat uitsteekt.

De Nexus X5 wordt geleverd met USB-C aansluiting en bij behorende kabel en adapter alles is USB-C. het werkt eenvoudig omdat deze op zijn kop en gewoon gebruikt kan worden. Alleen ik heb na al die Jaren aardig wat USB naar USB-mini kabels verzamelden deze zijn nu helaas waardeloos.

Bij het eerste gebruik viel het mij al op dat er heel weinig extra apps op zitten, door de kale Android versie. Wat ik zelf een heel groot voordeel vind. Zo blijft er het maximale aan opslag ruimt over op je telefoon. Die je kan gebruikt voor apps naar eigen keuzen. De camera op de Nexus X5 is een pracht stukje techniek werkt snel en maakt zeer mooie foto’s. Met een 12,2 megapixel camera zou je ook niet anders verwachten. Filmen doe ik niet zo vaak maar als er gefilmd moet worden kan dat wel in UHD 4K kwaliteit! voor de rest heb je nog de mogelijkheid om een 360 foto te maken wat er leuk is. Natuurlijk zit e rook weer een Panorama stand op.

het scherm is heel mooi helder. Ook voelt deze glad aan je vingers vliegen over het scherm. Het scherm reageert goed op me vingers. En met de 2GB aan geheugen reageert die ook vlot. Over de hoeveelheid maak ik me wel een beetje zorgen dat dit op langer termijn niet meer voldoende zal zijn. Dat zal de toekomst wel uitwijzen. Verder is de 16BG opslag wel ruim, zeker omdat een kale Android verzie is. Het is wel jammer dat er geen micro SD kaart in kan. De prijs ik ook niet verkeerd voor wat je er voor krijgt!

Sanne 29-12-2015
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik heb de LG 5X NEXUS nu een aantal dagen in gebruik. Het is in mijn beleving geen toestel waar veel verbeteringen aan te bespeuren zijn t.o.v. het vorige toestel welke ik had (de LG G4) deze vond ik overigens mooier en zag er degelijker uit met de panoramische voorzijde en de licht geronde en tevens beklede achterzijde. Hierdoor had deze ook een betere greep dan de LG 5X NEXUS.
Het geluid van het toestel is prima en het touchscreen hoef je maar licht aan te raken hetgeen wel prettig is in gebruik. De foto's welke de camera maakt zijn ook van prima kwaliteit. Zodra je het toestel ontgrendeld hoor je via de speaker wel een licht tik ? Het toestel doet verder wat er van verwacht word en is zeker aan te bevelen.

Margarita 28-12-2015
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Ik had hiervoor een iPhone 5s en ben altijd fan geweest van de Apple producten. Deze keer wilde ik toch eens wat anders gaan proberen. Een van mijn belangrijkste punten waar ik naar heb gekeken is de camera. Ik maak daar namelijk dagelijks gebruik van, dus een goede camera op de telefoon was een vereiste. De Lg Nexus 5x heeft op dat gebied mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt! Zelfs met weinig licht kan deze telefoon goede scherpe foto's maken. Omdat ik van ios naar Android ben overgestapt, was het wel even wennen. Ook moest ik eerst al mijn contacten opslaan op de PC om deze vervolgens op de lg te plaatsen. Maar nu ik een tijdje deze telefoon heb, zou ik niet zomaar weer terug gaan naar iPhone. Hij werkt erg prettig, het scherm is groot om alles op te kunnen zien en de beeldkwaliteit is super! Ook hoe de apps werken en ingedeeld kunnen worden vind ik beter dan bij mijn iPhone. Het enige minpuntje wat ik hieraan zou kunnen geven is dat de batterij wel wat sneller leeg loopt dan ik gewend ben met iPhone.

basbs96 27-12-2015
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Heb de telefoon nu ongeveer n week in mijn bezit. Voordat ik de telefoon had was ik altijd een beetje sceptisch over nexus toestellen dat ze saai waren en traag. Maar deze telefoon heeft me compleet t tegenovergestelde bewezen. Hij voelt degelijk aan en is zeker niet minder snel dan mijn Samsung galaxy note 4 die ik ervoor gebruikte.
De telefoon ligt zeer prettig in de hand en ook het scherm ziet er mooi helder en scherp uit.
Het grootste voordeel van de telefoon is de vinger scan aan de achterkant onder de camera. Door de natuurlijke houding van je hand om de telefoon zit je er vanzelf met de vinger tegenaan en is het unlocken van je telefoon zo gedaan.
De telefoon heeft 2 speakergrills aan de voorkant wat beter is omdat het geluid dan rechtstreeks naar je toe komt. Helaas is één voor het bellen en één voor muziek luisteren of voor het geluid tijdens het gamen. De speaker gaat niet geweldig hard en wordt onduidelijk op hoog volume.
De camera maakt mooie foto's die soms nog wel beter zijn qua scherpte en natuurlijke kleur dan mijn Samsung galaxy note 4.
Accu duur is prima. 'S ochtens om 11:00 gebruik ik hem en 's avonds om 22:00 heeft de telefoon nog zo'n 30 tot 20% dus red er makkelijk een dag mee.
Het besturing systeem op de nexus is standaard android zonder wijzigingen eraan. Het is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Toch mis ik wat extra's in het besturingssysteem wat je bij de Samsung galaxy note 4 wel krijgt doordat Samsung hun eigen laag over android hebben gedaan.

Demir 27-12-2015
Geschreven voor: LG NEXUS 5X 32 GB / zwart

Good-bye onnodige apps die niet van je telefoon af te halen zijn!

Zoals altijd al is geweest eist Google van de Nexus toestellen dat zij een zo kaal mogelijk Android besturingssysteem hebben. De fabrikant mag geen eigen apps op het toestel hebben; Samsung daar in tegen gooit het toestel vol!

Kwa geheugen zit je ook goed. 32GB voor dit toestel is meer dan genoeg; gezien er alleen de noodzakelijke apps op staan waardoor er voldoende geheugen overblijft.

De Nexus 5X is snel en software matig overzichtelijk. Door de dubbele speakers komt er goed geluid uit. Zo is bass goed hoorbaar. Ook heeft het toestel een goede camera. In het donker zelfs zijn foto's zonder flits nog van aardige kwaliteit.

Hoewel LG in het verleden niet erg hoge kwaliteit toestellen maakte, lijkt dit na de G toestellen en Nexus toestellen verledentijd. Wat wel jammer is dat LG niet zijn eigen vorm mag bepalen. Daarom is het ook jammer dat het toestel erg veel op de iPhone lijkt.