Microsoft Lumia 950 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Lumia 950 32 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Jeep 06-02-2017

Prima smartphone

Prima smartphone, makkelijk in gebruik omdat W10M een goed doordacht makkelijk Os is.
Live tiles naar eigen behoefte in te stellen op je startscherm en ook je gehele startscherm kun je personaliseren met een prive foto o.i.d. Maakt prachtige foto's en video's. Snelheid perfect. Goede prijs-kwaliteit (nu op dit moment dan !) wordt regelmatig aangeboden voor rond de E 300,=
Geen bugs of vastlopers ! Mogelijkheid om foto's, video's en apps e.d. op te slaan op je sd-card.

Pluspunten

• Makkelijk systeem
  • Foto en video kwaliteit
  • Snelheid systeem
  • Live tiles

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

Vincent 19-09-2016

Teleurstelling!

Ik heb dit toestel al bijna 1 jaar en ben teleurgesteld. Hiervoor altijd Android gehad en dat werkte altijd prima. Had allang vrede met het feit dat de Microsoft store minder apps heeft dan Android. Maar wanneer bepaalde apps ook nog eens niet werken dan twijfel ik toch aan dit product en besturingssysteem. Na de update bepaalde functies niet uit kunnen krijgen, zoals bluetooth. Bij de instellingen dan maar proberen en dan erachter komen dat het toestel 10 minuten bedenktijd nodig heeft om bluetooth uit te schakelen. Trage shit dus. Vaak updates van Win10 zonder merkbare verbeteringen. Vaak telefoon moeten herstarten. Toestel wordt best warm bij gebruik. Whatsapp wat na 2 weken weer eens niet goed werkt. Ook inmiddels 4 keer opnieuw geïnstalleerd. Als dit het vlaggenschip moet zijn dan moeten ze bij microsoft nog erg veel leren. Mijn zoon zijn Sony z3+ is, met nagenoeg dezelfde specs een stuk sneller en een stuk stabieler. Dus raad ik dit product aan? Wat denken jullie zelf! Nee natuurlijk. Dit is mijn eerste en tevens laatste toestel van Microsoft. Heb inmiddels een Sony Z5 besteld. Ik ga weer terug naar Android. Is veel stabieler en werkt vele malen beter. De apps werken daar tenminste wel goed. Is er dan helemaal niets goed aan jet toestel. Jawel. Het maakt mooie foto's en filmpjes en de accuduur is top, de rest is flop.

Pluspunten

• maakt mooie foto's
  • en filmpjes
  • accuduur

Minpunten

• Apps die niet werken
  • wordt warm bij gebruik
  • steeds opnieuw opstarten
  • teveel om op te noemen

Martijn0318 15-06-2016

Fijn toestel makkelijk in gebruik

Heb het toestel nu een tijdje en moet zeggen Windows mobile werkt nu als een trein met de laatste update.
De live tiles blijft gewoon super fijn.
Telefoon zelf is wel ligt heb zelf de achterkant vervangen door een cover van mozo en dit geeft wel een wat naar mijn mening premium uitstraling.
De camera van het toestel is erg goed en maakt haarscherpe foto's en filmen in ultra hd is ook geen enkel probleem.
Al bij al ben ik erg te spreken over dit toestel en kan ik het dan ook echt aanraden.

Bierbash 28-05-2016

prima telefoon

Het heeft wel even wat updates gekost, maar nu werkt de telefoon prima. De bediening vindt ik nog steeds prettiger dan het Android (tablet die ik voor mijn werk nodig heb).
Prima vormgeving, batterij kun je makkelijk verwisselen. Ik heb er een SD geheugenkaart bijgestopt van 128 GB.
Alle apps die ik nodig heb staan er op om het maar even over de app gap te hebben.
Contimuum werkt inmiddels ook goed, gewoon via Wifi op de TV, vanuit de luie stoel een Word bestand aanpassen op de foon, of fotos uit dropbox bekijken.

Aamstel 21-05-2016

Prima telefoon voor als je deze Smartphone wil gebruiken als telefoon

Sinds Nokia is overgenomen door Microsoft (MS) vind ik dit de slechtste telefoon (of het komt door windows-10 of door de telefoon weet ik niet). Ik zou het bijna een beta(versie) noemen, dus dat MS telefoons laat gebruiken om "uit te proberen". Alleen een beetje jammer dat je er dan zoveel voor moet betalen ipv dat ze m gratis weggeven om uit te proberen, zoals ze dat deden vóór de invoering van Windows-10 op de pc.

reinoudkoster 06-07-2016

Geen nuttige toegevoegde waarde. Zo'n review kun je ook schrijven wanneer je het toestelk niet eens hebt... Dus deleten zou ik zeggen!

Hans 30-04-2016

Goede smartphone

Dit toestel een paar maanden in mijn bezit en moet zeggen dat in het begin alles stroef verliep . het vinden van de juiste instellingen was wel makkelijk.
Windows 10 is een makkelijk en doordacht besturingssysteem en werkt naadloos samen met mijn laptop waar ook windows 10 op draait.
In de loop van de tijd heb ik meerdere updates gehad en merk dat alles beter word : toestel word niet meer warm en werkt ook veel stabieler.
Foto's maken is een genot en zelfs 4 k filmpjes schieten is super om te zien op mijn uhd tv.
Apps missen doe ik eigenlijk niet want er is altijd wel een vervanger voor en je kunt ook mobiele websites op je startscherm vast pinnen (dat ziet uit als een app maar werkt soms nog beter en uitgebreider).
Kortom voor mij niks anders meer

Cor 22-04-2016

Gevaarlijke Microsoft Telefoon en geen bruikbare garantie!

Deze telefoon wordt gevaarlijk heet.
Schakelt zichzelf vaak uit
Heeft zeer slechte verbindingen (Wifi, Data)
De Continum werkt op een beperkt aantal apps.
Als je de telefoon opstuurt naar Microsoft voor reparatie zoeken ze daar naar de kleinste beschadiging om daarmee niet te hoeven repareren.
Kortom: veel problemen en geen oplossing van Microsoft. De aandeelhouder is hier belangrijker dan de klant!

Hans 30-04-2016

Deze telefoon word na de laatste update absoluut niet meer warm .
Vind wel dat Microsoft windows 10 mobile te vroeg heeft uitgebracht maar word wel met elke update stukken beter.

Jos 01-10-2016

Ik heb toestel nu een maand in gebruik bevalt mij prima heb geen last van de door jouw aangegeven min punten, toestel wordt wat warm als hij aan de lader ligt maar ik vind dat meevallen is niet zo als je omschrijft gevaarlijk heet. Misschien werkt het voor jouw nu beter na de updates.

Shirotagashi 20-03-2016

No nonsense smartphone

Deze Microsoft Lumia 950 heb ik sinds midden januari 2016 in mijn bezit.
Voorheen had ik een Samsung Galaxy Note 3 en daarvoor een iPhone 3.
Hoewel ik het IOS besturingssysteem nog steeds prefereer, heb ik vanwege het budget en mijn eisen aan een nieuwe Smartphone, het risico genomen te kiezen voor het paradepaardje van Microsoft.
Wat belangrijk voor mij was:
-Snelle processor,
-Veel opslag,
-Geen bloatware,
Na die drie maanden gebruikerservaring, kan ik stellen dat het geen verkeerde keuze is geweest. Dit apparaat is voorzien van een micro SD-card sleuf. Ik heb daar 128 Gb in geplaatst. Met de 32 Gb intern, heb ik meer dan genoeg opslag voor foto's en muziek.
De apps lopen soepel en de windows 10 tegeltjes blijken voor mij zeer prettig te werken. Je kunt ze zelfs in grootte aanpassen in 3 standen.
De batterij gaat ook ruim een dag en zelfs nog langer mee als de energie slurpende applicaties (lokatie en bluetooth) niet constant ingeschakeld zijn.
Ook prettig is de standaard mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen.
Met betrekking tot het aanbod van apps kan ik zeggen dat dit uiteraard iets verbeterd zou kunnen worden, maar ik heb alle apps (of alternatieven) gevonden die ik op de Note 3 en iPhone ook gebruikte.
Kortom: Een goede high-end smartphone met veel mogelijkheden voor een redelijke prijs.