Sony Z5 32 GB / goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony Z5 32 GB / goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vliegertje 01-10-2016

Mooi groot scherm en de foto's zijn echt super scherp

Geschreven voor: Sony Z5 32 GB / goud

Ik heb de sony nu net een weekje en ben er erg blij mee. Lang nagedacht wat ik belangrijk vond aan een telefoon en ben uiteindelijk bij deze uitgekomen. Dit kwam door:
- de goede camera
- 3gb werkgeheugen (meerde apps zonder problemen)
- prettig in gebruik (android)

De camera ben ik echt erg over te spreken, maak scherpe foto's. Sprak iemand die een iphone had en het gezicht van haar toen ik vertelde over de 23megapixel per foto was priceless. Ze was inpressed :). Daarnaast vind ik de gouden versie ook erg mooi, al had ik deze keuze wel een beetje gebaseerd op het feit dat de zwarte veel duurder was en de witte vond ik echt niet mooi :P.

Ik merk wel dat als je de telefoon veel gebruikt de baterij wel sneller leeg gaat dan mijn vorige samsung. Maar misschien komt dat ook omdat ik hem net een weekje heb en nog van alles aan het uitproberen ben.

Ook de automatische aanpassing naar aangepast geluid zodra je oordopjes in doet, vond ik een goed pluspunt.

Ik was al gewend aan een wat grotere telefoon dus dat is voor mij ook geen probleem. Ga je van een Iphone 5 naar deze dan is het wel wennen

Pluspunten

• Groot werkgeheugen
  • 23MP camera
  • Android
  • Glijdt niet uit handen

Minpunten

• Baterij is niet superduper