Sony Xperia C5 Ultra 16 GB / groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia C5 Ultra 16 GB / groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Siepie13 09-06-2016

Gele vlekken

Na 5 maanden kreeg ik een gele vlek in mijn scherm. Sony was hier erg verbaasd over, maar als je in Google "Sony scherm gele vlekken" intoetst blijkt vrijwel iedereen met een Sony daar last van te hebben. Probleem was al in 2010 bekend en " toen hebben ze het productieproces aangepast ". Wat je in 2016 koopt heeft nog steeds dit probleem. En idd niet de snelste w.b. camera.

Hans 05-06-2016

Redelijk goed toestel

Ruim en scherp scherm. Niet de snelste. Foto's zijn redelijk tot goed. Verder de gebruikelijke nukken van Android

bepdwi 07-12-2015

Dit is een waardeloos toestel. Het zit vol met "chinese" componenten, die niet aan de Snapdragon processoren kunnen tippen. Dat uit zich in onverklaarbare herstarts (6x op een voormiddag, zomaar, zonder het toestel te gebruiken). Ook de beeldkwaliteit van de foto's (toch een Sony toestel met Sony sensor) valt DIK tegen. Kortom: een zure miskoop. Heb het toestel teruggestuurd. Nooit meer Sony voor mij.