Apple iPhone 6s 64 GB / roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 6s 64 GB / roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Mariela 24-11-2016

Iphone 6s meeeeeerr geheugen

Ik heb hiervoor al een iphone 6 gehad dus de stap naar een 6s was zo gemaakt. De 7 is ook al uit maar mis hierbij de aux uitgang welke ze hebben weggelaten. Vandaar dat ik telefoon zocht met meer geheugen waardoor ik er langer mee kan doen.

Pluspunten

• Meer geheugen
  • Past makkelijk in de hand
  • Makkelijk voor onderweg niet te groot of klein

Minpunten

• Breekbaar
  • Batterij niet zelf vervangbaar
  • Geheugen niet uit te breiden

Harmke Rozeboom 24-11-2016

Apple iphone 6s

Geschreven voor: Apple iPhone 6s 64 GB / roze

Ik heb deze telefoon nu een paar maanden en vind hem fantastisch je ontdekt ateeds weer nieuwe snufjes hij werkt snel en ligt fijn in de hand maakt gigantische mooie foto's en ook kun je bewegingsfoto's maken wat mijn kids weer gaaf vinden vind het geluid al 10x beter als de iphone 4 en 5 maar dat kan altijd nog beter maar doet niet onder aan deze fantastische telefoon echt een aanrader

Pluspunten

• Vormgeving
  • Snelheid
  • Functies

Margo 16-09-2016

beste telefoon ooit!

supersnel, mooi design, stevig, ook heel goed om mee te werken, zo duidelijk, iets wat aan de zware kant, handig in gebruik, past net in je broekzak, goed geluid, groot geheugen, mooie kleur, goede foto's

Pluspunten

• groot
  • snel

Minpunten

• gewicht

E.Schilder 01-09-2016

Perfecte telefoon

Dit is echt de beste iphone die er in jaren in geweest. Erg snel en goed in gebruik.
Ik heb al heel wat iphones gehad, maar dit is toch echt wel een verbluffing.
Vooral het besturingssysteem is erg fijn, apple heeft de afgelopen jaren erg goed verbeterd. Ik kan weer een tijdje vooruit.

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Kwaliteit/prijs
  • Simpel besturingssysteem
  • Goede camera

harmke88moi 06-08-2016

Iphone 6s 64gb rose

Geschreven voor: Apple iPhone 6s 64 GB / roze

Geweldige telefoon super blij en tevreden mee ligt lekker in de hand software is geeoon perfect 3d touch is ook echt een geweldige uitvinding gewoon weg super

Anneke 24-06-2016

Wat een luxe iPhone 6s 64GB

Geschreven voor: Apple iPhone 6s 64 GB / roze

Al langere tijd maak ik gebruik van de iPhone. Van de 4s naar de 5c en nu de 6s. Ik heb lang getwijfeld of ik wel zo'n 'grote' telefoon wilde. Heb dan ook getwijfeld tussen deze en de SE. Uiteindelijk is voor mij de doorslag geweest dat de 6s wel alle laatste snufjes heeft en de SE niet. Ik heb de telefoon nu een paar dagen en moet zeggen het grotere scherm bevalt uitstekend. Maakt het allemaal net wat overzichtelijker. Verder blijft alles gebruiksvriendelijk. Voor mij ook belangrijk dat Apple, apple support heeft. Vandaag bijvoorbeeld ook contact gehad over wat ongemakken met het overzetten. Uiteindelijk super geholpen. Verder is de resolutie van het scherm echt goed! Ik ben er helemaal blijven tevreden mee.

cvpoppel 26-01-2016

Doet wat je ervan mag verwachten.
Snelle(re) processor en beter batterijmanagement.
Prima beeld- en geluidskwaliteit voor online video.

N.Gremmen 22-01-2016

Makkelijk in gebruik en werkt perfect, loopt nooit vast, kortom doet wat hij doen moet en dat in een prachtig uiterlijk. Ik ben er zeer tevreden over.

W.v.d.Zanden 22-01-2016

fijne telefoon voldoende mogelijkheden. Doordat ik een iPad heb is er een fantastisch samenspel tussen de apperaten. Makkelijk in gebruik omdat alles van Apple op dezelfde manier werkt mooie vormgeving

Berg 22-01-2016

De iphone 6s is een prima smartphone waar ik van alles mee kan. Het menu is logisch maar dat kun je verwachten van apple. Je favoriete instellingen zijn zo gemaakt. 16 Gb is niet veel maar als je een abbo van icloud erbij neemt heb je eigenlijk niet veel nodig. De icloud-abbo's zijn een stuk goedkoper geworden.

judith1987 22-01-2016

Superfijne telefoon, waar ik alles mee kan doen wat ik van een telefoon verlang. Mooi toestel, straalt luxe uit en is erg handig in gebruik.

boannimi 22-01-2016

Voelt degelijk aan. Wel met een hoesje (siliconen) erom, anders is het toestel te glad. Verder gebruiksvriendelijk en snel in het gebruik. Accuduur is beduidend langer dan van de Iphone 5 (vorige toestel).
Ook de kwaliteit van de foto's is erg goed. Het aanraakgevoelige scherm vergt gewenning. Je moet serieus druk zetten op het scherm, anders kom je in de modus om de apps te verwijderen/verplaatsen. Geluidskwaliteit: dat er uit zo'n klein apparaat zoveel geluid komt is verbazend. Niet overstuurd. Kortom, een fijn toestel met veel mogelijkheden.

Mischa 22-01-2016

De iPhone 6S is voor mij een fijne opvolger van de iPhone 5S. In eeste instantie voelt de telefoon ongewoon groot aan, maar na een paar weken gebruik ben je erg aan het grotere scherm gewend en denk je als je de voorganger weer vast hebt: Wat een klein schermpje ;-)

Qua features vind je niet zo gek veel verschil met zijn voorganger. Enkel de 3D touch, waar ik nog niet echt grote voordelen in zie. Maar misschien is dat omdat de apps er nog niet klaar voor zijn.

Zoals gezegd het grote scherm is erg fijn. De levensduur van de batterij is ook prima. Hij gaat makkelijk een dag mee met alle toeters en bellen (gps,bluetooth, etc) aan...

Gebruiksgemak is zoals we van Apple gewend zijn. Ik ben er blij mee.

Lot 19-01-2016

Heb deze telefoon nu een paar weken en het bevalt me zeer. Had hiervoor een iphone 4s en het verschil is groot. De iphone 6s is snel, heeft een mooie kwaliteit qua camera en is fijn in de hand. Hij is wel duur, maar je krijgt er veel voor terug!

mjmkersten 19-01-2016

Stabiel,mooi,snel en eenvoudig!!
Alles wat je verwacht van 'n smartphone
Krijgt wel goede update's waar je niet lang op hoef te wachten
Ook zeer veilige mobiel

Anita & John 14-01-2016

Nu een aantal weken in mijn bezit en wat een wereldapparaat. Voorheen had ik een Samsung en doordat ik thuis nu ook allemaal Apple spullen heb toch ook maar overgestapt naar een iPhone. Geen seconde spijt van. Is eigenlijk gewoon een iPad in het klein, nou ja klein...

FreekMinderman 13-01-2016

Ik heb de iPhone 6s bij mijn contractverlenging genomen en ik ben zeer tevreden. Echter ben ik wel meteen voor 64GB gegaan, omdat 16GB veel te weinig ruimte overhoudt voor de mooie 4K beelden die dit toestel maakt. De Force Touch functie is handig en innovatief, maar in het dagelijkse leven gebruik ik het niet heel vaak.

Qua gebruiksgemak staat Apple met haar iOS helemaal aan de top bij mij. Ik vind de restricties niet erg op de telefoon, omdat ik alles op logische plekken kan vinden (in tegenstelling tot veel Android apparaten).

Mk 07-01-2016

Het is een geweldig toestel! Alles klopt en is logisch/mooi vormgegeven. De telefoon ligt goed in de hand en 3d-touch biedt een heel scala aan mogelijkheden

Ludeejee 04-01-2016

Het is een goede en fijne telefoon. Met 4K videokwaliteit en HDR foto's is het ook een perfect toestel voor foto's en video's. Behalve dit heeft hij ook een mooi design en is hij zeer gebruiksvriendelijk. Het enige nadeel is de prijs. ;)

Thom_Bos 03-01-2016

Ik vind mijn iphone 6 slechter dan de samsung galaxy s6 die mijn broer heeft, ik vind het een goeie telefoon maar voor die prijs mwa, ik zou een samsung galaxy aanprijsen als je een smartphone zoekt, bahalve het besturings systeem vindt ik beter maar zoon groot verschil is het niet

Mrisj 29-12-2015

Ik ben tevreden over alle generaties van de iPhone en ook over deze laatste versie. De gemaakte foto's en ook selfies zijn ontzettend scherp en ook de 3D touch is een hele ervaring. Het maakt het openen en gebruiken van bepaalde apps een stuk handiger. De code met vingerafdruk was er al even, maar ook dit blijft een ideale en meest veilige oplossing!
De iPhone is inmiddels als een keer in de toiletpot beland en dan ook echt kopje onder, maar dit heeft hem absoluut geen kwaad gedaan. De iPhone functioneert nog steeds zoals hij zou moeten doen (gelukkig)! Ondanks de vele mensen om mij heen met een Samsung, zou ik toch niet anders dan een Apple iPhone meer willen. Nog steeds zijn mensen in mijn omgeving weleens verbaasd over wat een iPhone wel kan en de Samsung nog niet.

Matt1062 29-12-2015

Na 1 jaar ge-3Gst en ruim 2 jaar met veel genoegen ge-4Gst, gebruik ik nu met veel plezier de ook voor mij enige logische opvolger: de Iphone 6Gs. 16gb is nog steeds genoeg, de 6Gs heeft superbeeld en geluid, is heel veelzijdig en regelmatige software updates houden hem actueel. Het gebruik is nog steeds onovertroffen simpel- Steve Jobs had gelijk: m'n 4jarige dochter gebruikt m'n IPhone met speels gemak.

tanjau 29-12-2015

Zoals met elke iPhone die ik tot nu toe heb gehad is het een prima toetstel. De geluidskwaliteit is over het algemeen prima. Alleen soms via een bluetooth verbinding met de auto niet helemaal goed. De mogelijkheden zijn voor mij voldoende. Als je veel zelf wilt kunnen bepalen, (zoals bij Android kan), kom je beperkingen tegen, maar daar heb ik geen last van. Soms is de opslagcapaciteit wat aan de lage kant. Een volgend model zou ik met een grotere opslag kiezen. De kwaliteit van de camera is echt verrassend goed. Ik neem voor 'kiekjes' geen losse andere camera meer mee. Het scherm is fantastisch. Ik lees graag ebooks en dat gaat prima. Weinig spiegeling. Ook de games die ik speel werken prima. Kortom een compleet toestel dat doet wat ik wil. Met weinig rompslomp omdat apple alles zo'n beetje voor schrijft. Overzetten van vorige telefoon (ook iPhone) ging vlekkeloos. Nu al sinds de iPhone 3G een trouwe iPhone bezitter.

m.ingenhoes 29-12-2015

Beste celloconcert die ik ooit gehad heb, al heb ik dan de Apple 6 Plus.
In een woord geweldige foto's ook bij weinig licht. Goeie mogelijkheden betreft apps in de Appstore, werkelijk alles voorhanden waarvan veel gratis. Mijn Samsung S6 na 2 maanden weggedaan, ik kreeg er gewoon geen band mee.Volgende wordt de iPhone 7 die in september komt.Misschien wischfull thinking maar IOS 10 mind blowing.

zendman 29-12-2015

De Touch ID gaat heel snel en gemakkelijk. Ook de touch op het scherm gaat prima. Het geluid is beter geworden dan de IPhone 5. Ook is de Iphone 6s veel sneller geworden met een app of meerdere apps opstarten. Het is een geweldig apparaat.