LG KF600 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KF600 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Kaat15 16-04-2011

bezit hem nu 2 jaar .

In het begin reageerde hij heel vlot maar na een jaar begint hij soms uit te vallen en toetsen beginnen te verslijten en blokkeert helemaal soms zodat ik weer de batterij er moet uithalen en terug opnieuw insteken om hem terug te laten werken.

Goeie muziekkwaliteit, berichten versturen snel en toetsenbord typt wel vrij goed

bram101 15-02-2010
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb nu die gsm al 2jaar maar, na een jaar zat er al een scheur in het touchscreen scherm.Ik zag niks meer op dat scherm maar het reageerde wel.Vorige maand is het hoofdscherm gebroken en kan ik niks lezen maar de gsm functioneert wel.Maar daar heb je niks aan. Ik heb hem nooit laten vallen, die schermen zijn zo overgevoelig.

mp3-speler en camera zijn heel goed. Maar de gsm is echter geen aanrader.

Paul Ritzen 23-09-2009
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb de KF600 in Januari 2009 gekocht, en het touchscreen functioneert al een tijdje (+/- 3 maanden)niet goed meer.
Volgens winkel geen garantie, dus uiteindelijk zelf aan de slag gegaan.
bleken 2 krassen op flatcable te zitten, melding gemaakt naar importeur, maar er werd niks mee gedaan.
Meegeleverde software geeft zeer weinig mogelijkheden, uitleg is ook zeer summier en noopt tot onnodig veel zoekwerk.

martijnnnnnn 01-01-2009
Geschreven voor: LG KF600 zilver

heelee moooie telefoon... moooie uitstraling en mooi geluid en moooi systeem! liedjes via usb kabel en usb instellingen op massa opslag geen probleem om liedjes erop te zetten;)
moooi resultaat vooral met de meegeleverde headset.
het tasje/zakje van stof erg mooi om hem er in te doen. batterij gaa by my 3/4 dagen mee ookal zit ik er heletijd mee muziek te luisteren en spelletjes te doen. heel mooi geluid via bellen. smsen heel makkelijk met t9. groeteeen martijnnnnnn en fijne 2009 toegewenst!

elkay15 22-12-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb de gsm al 1 maandje in mijn bezit, ik weet alleen niet hoe ik er muziek moet opzetten,dat vind ik wel jammer,voor de rest is het echt een aanraadertje ;)

AAH 26-11-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

De KF600 vind ik een hele mooie mobiel.
Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden en hij bevalt prima.
Ik heb er géén problemen mee gehad verder. Ik gebruik hem heel intensief en heb hem dag en nacht aan. Maar de batterij gaat bij mij echt lang mee pas na zo'n 3/4 dagen moet ik hem ff een nachtje in het stopcontact doen.
Ik vind het jammer dat het geheugen zo klein is maar met een geheugenkaart was dit zo opgelost.
Ik ben erg tevreden over deze mobiel en ik zou hem zeker aanraden!

Franklin01 23-11-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb deze telefoon nu een maand of 4 in mijn bezit. In het begin flink wennen met het nogal precieze touchscreen. Meteen bij het ontvangen van m'n telefoon merkte ik al dat mijn Clear/C knop niet echt lekker werkt, ik moet hem steeds heel duidelijk indrukken.
Het touchscreen is minder handig als je tijdens het lopen even snel wat wilt doen met de telefoon. Geluid verder goed, batterij niets op aan te merken. Foto's op PC bekijken is een ramp (foto's worden automatisch piepklein en zo niet zichtbaar)

Groot kritiekpunt is de degelijkheid. Ik weet zeker dat ik t.z.t. (voordat mijn abonnement afloopt) voor een andere telefoon moet zorgen. Ik ga er zuinig mee om (nooit laten vallen o.i.d.) maar hij vertoont heel snel gebruikssporen (krassen etc.)

De volgende keer ga ik voor minder design en meer stevigheid.

Den78 30-10-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb dit toestel nu zo´n 7 maanden en in de eerste week viel hij telkens uit.
Laten repareren (1 1/2 maand weggeweest!) en nu na 7 maanden werkt het touchscreen af en toe niet of blijft hangen...heel frustrerend.
Ondanks dat ik heel zuinig ben op dit toestel.
Ik vind het toestel echt een slecht toestel, je kunt beter een Nokia nemen o.i.d want die heb ik jaren gehad en laten vallen e.d. en die doet het nog steeds!!!
Het klinkt dus allemaal heel mooi dat touchscreen enzo, maar pas op.....

Robbie1315 14-10-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb deze mobiel nu een paar dagen in bezit en ben er heel tevreden over! In het begin moest ik even zoeken, omdat er een Poolse handleiding bij zat :s. Dus even zelf achterkomen waar alles zit enzo. Maarja verder vind ik het een goede mobiel. Ik ben niet zo'n hele fanatieke gebruiker, dus heb ook niet zo'n last van de batterij dat hij zo snel leeg gaat. En de functies die erop zitten zijn zeker genoeg voor mij. Ik hoef ook niet op internet op mijn telefoon, dus heb ook geen klachten dat internet een tikje langzaam zou zijn.
Het interactpad vind ik heel leuk, en het geeft inderdaad precies de functies weer die jij op dat moment nodig hebt. Het geluid is ook goed van de telefoon. Kortom ik ben er heel blij mee!

wiegerb 03-09-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

ik heb dit toestel nu een half jaar in bezit en ik heb hem net voor de 2 de keer laten opsturen .
eerste keer sloeg hij foto's op het geheugen kaart wat hij later niet meer kon lezen en werd gezien als mappen met computertaal als naam :S , verder als ik bluetooth uitdeed ging hij helemaal uit dit is denk ik ook niet de bedoeling !
verder foto's laden gaan heel traag maar dat is een LG kwaal ! ik heb hem nu laten opsturen omdat hij steeds uitvalt en dat is vrij nadelig als je hem als wekker gebruikt en geen ochend mens bent !
maar naar 3 keer opsturen krijg ik een andere toestel heb hem gelukkig verzekkerd dat is me goed bevallen bij me samsung e900.
ik heb verder helemaal geen last van de accu dat hij snel leegraakt , ja tuurlijk als je fm radio gebruikt maar ik kan hem denk ik 4 dagen standby hebben ( dag en nacht ) . ik heb toch spijt dat ik geen noka genomen heb die zijn hufterproof !

sandra0491 03-09-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

ik heb de lg kf600 nu 2 weekjes, en heb er al een heleboel gezeur mee gehad.
als eerste kreeg ik een kapotte telefoon toegestuurd van hi (ik had hem online besteld), nouja datdat ik dat gefixed had, door gewoon een nieuwe te halen bij de shop, duurde het 10 dagen voor het overzetten van mijn nummer.
nouja, kan ik hem eindelijk na 10 dagen gebruiken, hebben ze gewoon serieus ipv van een hi 25 abbo, een kpn flexibel 90 euro in de maand gegeven! :
egt te dom daarzo!

maarja, mobiel is verder gewoon echt super!
de foto's gaan idd niet zo snel, als je erdoorheen loopt zeg maar, maar ik vind dat persoonlijk niet zo storend.
verder vind ik wel zo dat het nogal stroef gaat, als je de batterij op wilt laten of zo, en je het stekkertje erin wil stoppen, dat gaat best moeilijk.

verder vind ik het super fijn toestel, wel ff wennen aan touchscreen, maar dat is bij iedereen wel zo

groetjes

b4s 07-08-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

ik heb net mijn lg kf600 binnen gekregen ik vind het een erg mooi toestel de touch is even wennen vind ik. Inderdaad dat de foto's erg langzaam gaan maar dat zal wel aan de resolutie ligen. het is een mooi toestel met een lekker groot scherm en met veel functies. ik heb er een 1gb geheugen kaartje in gestop en daar word hij niet langzaam van daar hed ik met mijn vorige telefoon wel last van sony ericsson w300i.

paar uur in bezit

Danaa1 18-07-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb hem nu een maand en hij bevalt super. Touchscreen werkt echt super, en het geluid doet het ook goed. Je kunt, wat ik graag had gewild, alleen geen wachtwoord zetten op je berichten.. Wel op je hele telefoon. (Als je hem dichtschuift moet je, als je naar je menu wilt, eerst een wachtwoord intikken.)

Verder een nadeel: Je kunt geen eigen geluid als berichtsignaal gebruiken. Je kunt uit een aantal signalen kiezen, (wel leuke!)

Batterijen werken bij mij uitstekend. Kan er twee dagen meedoen ofzo.. Spelletjes zijn leuk! smsen gaat vlot (ik ben samsung gewend) en het is handig dat er vliegtuigmodus op de telefoon zit. Foto's zijn mooi, wel verstandig om een geheugenkaart te kopen aangezien er weinig geheugen op de telefoon zelf zit. Verzonden berichten bewaart hij automatisch (handig voor een abonnement) en leuke thema's, kleurtjes etc.

Lettertype kun je veranderen, erg leuk.

Ben enorm positief over deze telefoon. Verstandig om een hoesje eromheen te gebruiken (krijg je er als het goed is ook bij) aangezien er anders snel krasjes op het beelscherm komen.

Nogmaals: supertelefoon!

marjan 1960 29-06-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

leuk toestel, batterij in 1 dag leeg terwijl ik niet eens ermee deed bellen, terug naar de winkel, hoop smoezen gehoord en nieuwe batterij, net zo vlug leeg, e-mail naar LG, adres opgekregen om na te laten kijken ik heb hem opgestuurd, redelijk vlug terug, batterij oke+telefoon oke+oplader oke wat moet je dan hadden er wel nieuwe software opgezet en nu met mijn laag bel gedrag kan ik net geen week doen met de batterij het heeft dus wel geholpen, voor de rest is hij heel gebruiks vriendelijk ik vind het tot nu toe een fijne telefoon, geen motorola want die was ik gewend

Lalalasann 24-05-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Vanuit mijn oogpunt de pluspunten:
- Mp3 speler vind ik super mooi vormgegeven. Echt genieten als ik muziekjes draai.
- Het design is gewoon super mooi.
- Even wennen aan het touchscreen. Is wel te doen!
- Voor 10 euro een geheugenkaartje SD 1gb gekocht. Zonder dat kaartje kun je amper iets 'r op zette (maar 3 liedjes ofzo). Met het kaartje kun je super veel 'r op zette. Ik heb geen problemen met het erop zetten van het kaartje. In de handleiding staat hoe je het moet 'activeren'. Ook op de pc doet alles het naar behoren.

Vanuit mijn oogpunt de nadelen:
- Jammer dat je niet direct kunt zien wie je smst als je een berichtje krijgt... (staat alleen 'bericht ontvangen', pas onderaan het bericht staat de afzender) Beetje vreemd.
- BATTERIJ!!! Ik heb mij niet aan de lange tijd opladen gehouden in het begin (dat hoort zo volgens de meeste mensen). In het boekje staat namelijk: opladen tot ie vol is. En hij is vrij snel vol.... Maar ook heel snel leeg. Dat vind ik echt niet fijn.
Daarnaast geeft hij niet aan dat ie leeg is. Hij valt zomaar uit en altijd als de batterij op het scherm nog één streepje aangeeft.... Jammer.
- Ik heb nu al een barst in de telefoon.... Ben terug gegaan naar de winkel, geen verzekering (ik heb als back up mijn sony ericsson nog maarja), eigen toedoen. Telefoon viel vanaf 30 cm hoogte oid. ....... Een dom ongelukje. Moet er nog 2 jaar mee... Gevoelig spul dus met het touchscreen.

Conclusie: mooie telefoon met veel leuke snufjes (mp3, design). Mijn grootste bezwaar op dit moment is de batterij die snel leeg is zonder waarschuwing.

IkkuhLien 20-04-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb deze telefoon nu een paar weken in bezit, maar hij valt mij behoorlijk tegen.

Oke, ik moet toegeven het is een mooi toestel en het touchscreen is ook leuk.
Maar, de batterij is binnen een dag leeg, hij is nu al een aantal keer vastgelopen, internet doet het indd niet goed, soms valt hij spontaan uit, en het geheugen wat foto's betreft is minimaal waardoor je al een extra geheugenkaart moet kopen als je iets meer dan een paar foto's op je telefoon wilt hebben. Ik had veel meer verwachtingen van deze telefoon, maar ook het instellen van een ander smstoontje wat niet standaart op je telefoon zit, is onmogelijk.

Achteraf gezien had ik niet voor dit toestel gekozen.

suzannesuzanne 12-04-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

ik heb de telefoon nu een week..
ben er erg tevreden over, een leuk en mooi toestel.
heb nog geen problemen gehad, af en toe reageert 'ie niet als ik een sms wil verzenden en een beginletter uit het telefoonboek intyp. maar als dat alles is!
de telefoon is makkelijk te bedienen, alleen het touchscreen reageerd snel waardoor je soms een verkeerde 'knop' indrukt.

eschanty 03-04-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik hem de telefoon net een dag
Zwaar getwijfeld aangezien ik een nokia fan ben:-)
maar goed,,.. ik vind het een goed toestel, ik hoef niet perse mee te internetten enz... Dus voor mij is het een goed foontje!

Maar wie weet dat ik hem over 2 dagen ook niet zo leuk meer vind. Nou dan ruil ik hem wel weer om! Gelukkig mag je ze tegenwoordig op de proef nemen, als je ze maar zonder krasje of wat dan ook terug geeft!

Enneuh.. dat hij niet meer opstart, ik zou hem dan gewoon terug brengen!
Moet de winkel maar lekker uitzoeken.... niet jou fout!

gr chan

kloontje 26-03-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik vind het een super toestel. Ik heb hem nog maar een paar dagen dus ik weet niet hoelang ik dit blijf vinden. Maar ben op dit moment erg blij met mijn aankoop!

Diesel 26-03-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik vond het een heel mooi toestel maar je kan er verder niets mee.LG gebeld en die zegt dat het een telefoon is en geen PC!!!!!Mijn computer herkent het proramma niet en de batterij is in een dag leeg. Ga morgen ok kijken of ik deze kan ruilen.

lcz 25-03-2008
Geschreven voor: LG KF600 zilver

Ik heb sinds een paar dagen de lg kf 600. Maar internet doet het niet goed. (lees doet het ongeveer 3 min maar dan wel eerst telefoon uit en weer aan zetten.) daarnaast reageren veel knoppen niet goed. ga vanmiddag kijken of ik hem nog kan ruilen. zeer ontevrede over.