Huawei Y5 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Y5 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Kruimeltje 07-07-2016

Perfecte smartphone vd lage prijs

Geschreven voor: Huawei Y5 8 GB / zwart

Simpele maar goede smart phone.
Doet niet veel onder aan de Samsung s5mini!
WiFi en 4g werkt prima wat ik niet had verwacht ivm slechte WiFi in mijn huis.
Beeld is iets wat minder scherp maar hindert mij niet.
Geluid g.b
Snelheid op kleine apps prima, ik speel geen grote spellen.
Al met al een super foon voor een lage prijs!

OmeSjaak 07-06-2016

Prima telefoon, waardeloze camera

Geschreven voor: Huawei Y5 8 GB / zwart

Prima, snelle telefoon. Apps kun je snel en veel installeren en werken soepel. Alleen de hoofdcamera die 5MP zou moeten zijn is compleet waardeloos. De frontcamera die maar 2MP is, maakt duidelijk betere foto's. Het lijkt wel alsof de hoofdcamera een oude afgedankte frontcamera van 0,5MP is waarvan de resolutie softwarematig opgeblazen is. De Camera van mijn oude Huawei Y300 is 1000x beter. Omdat camera's een belangrijk onderdeel van de smartphone vormen, zeg ik: laat deze beker aan u voorbijgaan.

OmeSjaak 11-06-2016

Mede n.a.v. de reactie van Borry52, mijn telefoon teruggestuurd naar de webwinkel met verzoek om een nieuw exemplaar. Die kreeg ik prompt. Gelukkig is de camera van dit nieuwe exemplaar wel goed. Er schijnen dus exemplaren met slechte camera's te circuleren. Let daar op direct bij/na aankoop. Met een correct werkende camera is dit model voor deze prijs zeker een aanrader.

Borry52 24-04-2016

Goede telefoon vooe een redelijke prijs.

Geschreven voor: Huawei Y5 8 GB / wit

Dit is mijn eerste smartphone, hiervoor had ik een gewoon mobieltje en omdat ik weinig bel vond ik het ook niet zo nodig.
Nu ik toch wat vaker foto’s wil maken van de kleinkinderen en niet altijd een fototoestel wil meeslepen vond ik het tijd om een smartphone aan te schaffen.
Omdat ik niet te veel geld wilde uitgeven heb ik gekozen voor deze telefoon.
Ik moet zeggen dat voor deze prijs het best wel een mooie en goede telefoon is.
Hij ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen.
Ook is hij stevig gebouwd en voelt niet goedkoop aan.
Ik heb een weekje een dure Samsung telefoon van mijn schoonzoon geleend maar deze doet er zeker niet voor onder.
De kwaliteit van de foto’s en filmpjes valt mij 100% mee en zijn naar mijn mening erg goed.
Dit is de tweede telefoon omdat de eerste geen scherpe foto’s maakte, de autofocus werkte niet goed.
Nadat ik terug ben gegaan naar de Media Markt werd hij zonder gezeur omgeruild voor een nieuwe.
Kan een micro SD tot 32Gb in en je kunt ook een heleboel apps naar de SD kaart kopiëren.
Het scherm is best wel heel duidelijk voor een resolutie van 480x854.
Ook het geluid is goed en duidelijk.
Kreeg er een Lebera Sim-kaart bij maar die gebruik ik niet. De telefoon is simlock vrij zodat ik mijn oude Vodafone sim, nadat ik hem op maat geknipt had, gewoon kan gebruiken.
Heb er direct een TPU hoesje en screen protector bijgekocht.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze telefoon.