Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 959 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel0003 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

mooi prima en snel toestel,mogelijkheden zijn ongekend,vingerscanner werkt goed,beeld is perfect,en laad ontzettend snel op.

zouhair1975 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

ben super b lij met mijn nieuwe mobiel. hij zit er heel mooi uit. vormgeving is geweldig en de beeldkwaliteit is wauwww.

Ga zo door samsung!

Jeffrey1999999 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

De S6 Edge is een zeer mooi en fraai Design, Het toestel ligt erg prettig in de hand.
De afrondingen zijn erg mooi afgewerkt, de mogelijkheden op het toestel zijn veel maar makkelijk te bedienen.
de Camera van de S6 edge is scherp en de focus is zéér snel.
Kortom een perfect nieuw toestel van Samsung zoals we altijd al gewend waren.

Echter mis ik de Micro SD kaart. Maar buiten dat Top toestel !

Franky023 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

De S6 Edge is op alle fronten een verbetering in techniek, gebruik en design. Een aanrader voor zowel particulier als prive gebruik. Eenvoudig in combinatie met stijl.

Anoniem13691 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Het kost wat, maar je hebt dan ook wat!

Dat de Edge t.o.v. de S6 €150,- extra niet waard is lees je overal op het net. Dit is vrij persoonlijk, voor mij heeft de Edge wel een toegevoegde waarde(en ik heb het dan niet alleen over het uiterlijk). Kleine dingetjes als een simpel maar effectief nachtklokje(zo kun je in de nacht de tijd aflezen zonder het toestel aan te zetten en de hele kamer te verlichten) maakt het gebruik van een smartphone in je leven weer extra gemakkelijk. Verder heb je met de optie Edge lighting de mogelijkheid om te kunnen zien wie je belt zonder het toestel ook maar op te pakken(contacten kun je aan een kleur koppelen, waarna de randen dan opkleuren tijdens een oproep) zo weet je of je wel of niet de telefoon wilt oppakken. De Edge lighting werkt bijv. ook met sms-jes en Mailtjes van die contacten. En zo zijn er meer van dit soort functies. Verder heeft te toestel net als de S6 een waanzinnig scherp en kleurrijk beeldscherm(dit is echt waanzin). Accu laat zich erg snel opladen en tevens ook draadloos(via een actie van Samsung kun je deze ook nog eens gratis bestellen). Voor mij handig omdat ik dan de laadstation op mijn nachtkastje kan leggen zonder die kabel elke nacht in de connector te drukken(slijtagegevoelig onderdeel). Verder ligt het toestel heerlijk in de hand met een goeie grip, zo ben je er zeker van dat je dure centen niet uit je hand glipt. Ik heb hem nu enkele dagen en alle mensen in de omgeving staan er echt van te kijken wat dit toestel te bieden heeft. Qua uiterlijk maar ook vooral de prestaties. Het blijft toch een opvallend toestel!

En het vernieuwde Touch-wiz is eindelijk zoals ik dit gewild heb. Dit was voor mij in het verleden ook de reden om altijd een toestel van HTC te nemen. Dit jaar heeft Samsung duidelijk gewonnen!

Enige minpunt vind ik het geluid... een speaker hoort naar voren te richten en niet aan de onderkant van het toestel te zitten. De speaker is ook minder luid als die van de Iphone 6 bijv. Het is zeker niet slecht, maar dit had wel beter gekund.

Pluspunten:
Oneindige functies(oa. draadloos laden, S-health stappenteller erg leuk en de vernieuwde vingerprint/ heartbeat-sensor werken perfect.

Touchwiz heeft een grote schoonmaak gekregen alles is duidelijk en lekker overzichtelijk dit icm de snelheid en kracht van het toestel maakt het een heerlijk toestel om te gebruiken. dikke 10!

Uiterlijk is echt ongelooflijk goed, dit zul je ook zeker van anderen te horen krijgen.

Al met al zeker een tevreden gebruiker.

Ishakoglu 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

ik vind s6 edge heel mooie telefoon vooral het vorm en het gebruik van camera vooral bij inzoomen beweegt hij niet snel echt mooie kwaliteit selfie camera ik kan niks meer zeggen alles is gewoon perfect is veel aan veranderd dus dat maakt hem leuker he

Peppie1980 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Telefoon vandaag opgehaald en ontzettend onder de indruk. Mooi design, handig in gebruik en echt een wow-factor! Uniek concept en design. Vooruitstrevend.
Mijn vriendin heeft een S5 en hij is stukken sneller in gebruik.
Vind hem helemaal geweldig!

Elverathy 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ik heb vanochtend de Galaxy S6 Edge 32GB gekocht via de T-Mobile actie.
Ik heb er net wat mee zitten spelen en het toestel is erg snel en ligt goed in de hand.
De gebogen randen zien er fantastisch uit!

Ook kwam er al meteen een update uit die binnen no time geïnstalleerd was.

MohammedRM02 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Dit is terecht het paradepaardje van Samsung. Het geluid is heerlijk mooi helder. Zelfs bij opnames met veel geluid blijven alle geluiden mooi helder te horen. De telefoon bied mij veel mogelijkheden, één van deze mogelijkheden is dat ik mijn conditie goed in de gaten kan houden (en verbeteren). De telefoon is makkelijk te gebruiken, doordat alle functies uitgebreid beschreven worden kan zelfs mijn oudere moeder de telefoon hendelen. De vormgeving van de s6 Edge is gewoon zeer stijlvol en elegant. De telefoon is Oerdegelijk, een 10 uit een 10, de specificaties zijn zeer hoogwaardig. Daarnaast is de telefoon zeer toegankelijk (m'n ouwe moeder weet de telefoon zelfs te gebruiken!) Zeker het beste toestel van Samsung !

Larbi23 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Heb de telefoon net in bezit in de kleur zwart. Wat een prachtig toestel. Design is geweldig. Filmpjes hebben door de edge een mooi effect. Ook geluid is erg goed. Er zijn nog wel weinig accesoires van de edge, maar dat zal snel goed komen.

Harry1083 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Telefoon voelt prettig aan in de hand (voelt wel een beetje breekbaar). Scherm is hartstikke prettig. Telefoon gaat hartstikke snel en doet heel goed wat ie moet doen. Batterij laadt ook best snel op. Een prachtding!

Mammoet1992 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mooie telefoon, goed afgewerkt met aluminium behuizing en Gorilla glass voor en achter, super snel dankzij zijn octacore processor. Kortom ik ben tevreden.

Mammoet1992 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Fantastisch apparaat, snel en mooi afgewerkt, veel beter dan de oude galaxy's. Makkelijk in gebruik, supersnelle camera. Geluid is prima, met gorilla glass 4 praktisch onverwoestbaar.

LABBIE 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ik had eerst mijn bedenkingen qua vormgeving, maar dit is echt een supermooi toestel. De gadgets zijn erg vernieuwend. Het geluid en de beeldkwaliteit fantastisch. Ik heb er 6 uur voor in de rij gestaan vandaag maar dat was het dubbel en dwars waard!!

Erik vTriest 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

de telefoon werkt vlot zonder haperingen,ziet er mooi uit. voelt zeer degelijk aan. de geluidskwaliteit van de speaker is zondermeer goed te noemen

tweeling.69 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

De Samsung Galaxy s6 Edge is een mobiele telefoon met een uitmuntende en onderscheidende doch stijlvolle/uitmuntende vormgeving die je blik in 1 ogenblik direct je aandacht trekt.verder is de materiaalkeuze degelijk,doordacht en is toestel in modern jasje vormgegeven.
de mogelijkheden waaronder het edge lesuren ,draadloos opladen en in 10 minuten voor 4 uur accutijd liegt er ook niet om om maar een paar voordelen van dit toestel op te noemen.blij met deze aankoop, , zeker als je beseft dit toestel ultra hd videoopnames en 16 megapixel foto's maak, kortom: eyecatcher-dikke echte aanrader !!

TessaJ 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

het is een mooie telefoon, die er sterk en stevig uitziet. Ik heb de goude versie, deze lijkt is sommige belichting zilver/metallic, wat ik zelf erg gaaf vind.
Het overzetten van gegevens van mijn oude telefoon (ook samsung) naar deze s6 edge ging heel soepel door het gebruik van de app Smart Switch. hierdoor had ik direct mijn contacten, foto's, apps en muziek op mijn nieuwe telefoon staan.
naast het strakke design, is het systeem ook erg handig. Android vind ik erg makkelijk in gebruik en goed aan te passen naar mijn specifieke wensen,zoals volgorde van apps op de startpagina en het aanmaken van de widgets voor oa de wekker en nieuwsfeed.

mbik 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Geluid kan lekker hard en blijft zuiver. Veel mogelijk heden maar duidelijk gerangschikt en uitgelegd waardoor het gebruik makkelijk is. De camera's zijn haarscherp echt voor uitgang. Het opladen gaat snel alleen hij gaat ook wat sneller leeg. Daarnaast ziet die er prachtig uit, alleen sommige hoesjes laten de vorm van de telefoon er niet goed uitkomen. Zelf heb ik een iets wat duurder hoesje gekocht (clear view cover) zeker geld waard vorm blijft behouden en je kan door hoesje heen kijken.

Nick J83 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Een degelijke telefoon met een mooi design.

De speaker zit aan de onderkant wat wel goed is om het geluid te horen. Het geluid is helder (muziek). Ook bij gesprekken is men goed te verstaan.

De mogelijkheden zijn goed zoals alle android gebaseerde os systemen. De fingerscanprint is een leuke extra en de zijn gebogen zijkanten zijn qua design mooi, maar bieden in principe vrij weinig toe.
Wel had ik graag een uitbreiding in geheugen gezien (of eigenlijk de mogelijkheid om iets op een kaartje te zetten). En had ik ook graag de batterij (op den duur) zelf willen kunnen veranderen.

Het beste van het algehele gebruiksgemak is de camera die nu met 2 klikken op de homescherm is te openen.
Daarbij is de fingerprint scanner nu minder foutgevoelig waardoor het unlocken beter gaat.

De vormgeving is goed. Het apparaat voelt nu met een metalen/glazen behuizing nu degelijk aan. Ook de knoppen (aan/uit, vollume en home) reageren goed en zitten niet lossig.
Wel had ik graag gezien dat deze telefoon water en stofbestendig had geweest zoals de voorgaande versie.

paulo1967 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

heb deze telefoon net in bezit en ben meteen onder de indruk komende van de S4. beeld is zeer scherp en mooi...de zijkantjes zien er echt heel mooi uit..heel classy...is alleen een beetje gebruiksonvriendelijk in het begin..moet je echt aan wennen. al met al een zeer goede en mooi uitziende classy telefoon..samsung well done

michaelanouk 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ziet er prachtig uit.Uitstekende beeldkwaliteit . Gebruiksvriendelijk en licht.Degelijkheid ziet er goed uit. Moet nog wel blijken gezien de korte duur dat ik hem heb.

Dilivio 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Heel mooie details in de vorm makkelijk mee om te gaan.
mooi afgewerkt , goeie oordopjes in vergelijking tot de vorige.Mooie nieuwe kleine opties zoals de simkaart aan de zijkant zo hoef je het niet steeds open te maken.
Prima telefoon

Patricko92 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

De Samsung Galaxy S6 Edge is een uniek toestel en zeker een aanrader. Hij valt op door zijn randen waar het scherm als het ware overheen valt. Dit zorgt ervoor dat het lijkt alsof het scherm bovenop de telefoon ligt, dat geeft een toffe ervaring wanneer je naar het scherm kijkt. Daarnaast is het een ontzettend snel toestel, alles werkt snel en zoals het hoort. De camera is echt super, daar kan ik weinig anders over zeggen, vergeleken met andere toestellen die er op dit moment op de markt zijn is dit wel de betere camera die je in een telefoon kunt krijgen. De batterij gaat gewoon naar behoren mee, dit komt uit op zo'n hele dag bij normaal gebruik en verder niet heel bijzonder. Er zitten veel bijzondere apps en functies van Samsung zelf op, zoals de hartslagmeter die te vinden is naast de camera en boven de flitser. Deze kan ook gebruikt worden als 'selfie-knop' waardoor je handen niet meer in de weg zitten tijdens de foto's. Het geluid vind ik persoonlijk wat minder dat er uit de speakers komt, maar dit is iets wat ik sowieso persoonlijk weinig gebruik. Het is goed te doen en verder niet storend, het is voldoende. Daarnaast ligt de telefoon lekker in de hand en is de vormgeving echt subliem en ontzettend gaaf gedaan. De functie van de edge-rand mag van mij nog wel wat uitgebreider maar dit is dan ook nog in beginstadium en voegt op dit moment niet heel veel extra's toe. Maar het geeft het toestel wel een ontzettend mooie uitstraling. Kortom ik ben hartstikke tevreden en beveel dit toestel ten zeerste aan!

aggie1989 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Een supertelefoon. Ziet er geweldig uit, goed design, snel en makkelijk. Ik raad het zeker aan. Ik heb eerder ios gebruikt, maar blijkt dat je gegevens heel snel en makkelijk kan overbrengen. Je zult niks kwijtraken.

Billy Pang 10-04-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Goed toestel strak design werkt supersnel en handig. De lay out is weer spectaculair en ik ben hem nog aan het onderzoeken . tot nu toe top!