Samsung Galaxy S6 edge 128 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 959 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge 128 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andre 15-06-2019

Beeldkwaliteit goed goede prestatie

Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mooi Compact betaalbare telefoon en zeer fijn in gebruik de prijs is perfect met wat je hebt .
De grote ideaal voor in de broekzak

ArjenJ 09-03-2017

Fijne telefoon, prima camera, duurzaamheid onvoldoende.

Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Telefoon 20 maanden in bezit. Een zeer fijne telefoon, zonder twijfel. Altijd zeer tevreden geweest. Na 18 maanden echter de eerste kuren, een tijdlang was de telefoon volstrekt dood. Als door een mirakel weer aan de praat gekregen, maar inmiddels heeft de usb connector het begeven. Dit valt niet onder de garantie! Uiterlijk is de telefoon als nieuw, altijd in hoesjes gebruikt, maar wordt gemakshalve onder val- / stootschade gerekend. Reparatiekosten maar nauwelijks onder de kosten van een nieuw exemplaar. Ondanks de aanvankelijke tevredenheid dus toch een kat in de zak. Het was de laatste Samsung, zullen we maar zeggen...

Pluspunten

• camera
  • fijne telefoon

Minpunten

• duurzaamheid

Esmee H. 15-01-2017

Heel blij met mijn aankoop

Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ik had een s4 mini, maar deze had beperkt opslag en ik wilde een wat groter beeldscherm. Het uiterlijk (het ronde scherm) vond ik heel erg mooi! Ik ben zeer te vreden over mijn aankoop en raad deze telefoon echt aan. Gebruik hem nu een week. Ben zeer blij met de extra gadgets die erop zitten! Enige minpunt is dat hij best wat kost, maar... het is het voor mij wel waard!

Pluspunten

• mooi design
  • werkt snel
  • 32 gb geheugen en 3 RAM geheugen

Minpunten

• voor mij wat prijzig

Josje61 23-10-2016

Super elegant model

Ik heb voor dit model en merk gekozen omdat het een mooi elegant en modern model is. Licht makkelijk in de hand en is heel gemakkelijk te gebruiken. Ik zou iedereen dit model aanraden. Heel veel van mijn vrienden zijn super enthousiast over mijn mobiel. En ik heb er een...nu jullie nog!

paraschiv mihaela 22-10-2016

groot scherm

good choice,this is a nice telephone with great designe and a long batery life and easy menu. thank you Samsung for this new phone!

Pluspunten

• 100
  • 100

brietje 18-10-2016

makkelijk in gebruik en een heerlijk groot scherm

Samsung galaxy s6 edge is een fijne telefoon en gemakkelijk in gebruik. De foto's zijn super duidelijk en mooie kwaliteit. Het scherm is groot en fijn om mee te werken. Al met al een top telefoon!!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • goede kwaliteit foto,s
  • groot scherm

blvckwingszs 17-10-2016

Goede accuduur

De telefoon is snel en werkt vooral heel efficiënt. Alleen wel jammer is dat je de telefoon alleen met de eigen kabels snel kan laten opladen

Wodan 15-10-2016

Mooi scherm, lange levensduur accu.

Mooi en overzichtelijk toestel, prachtig scherm.
Erg gebruikersvriendelijk, goede snelheid.
Echte een prima toestel voor een faire prijs.

samsung galaxy s6 edge is een geweldig mobiel 08-10-2016

groot scherm een geweldig accuduur

samsung galaxy s6 edge is een geweldig mobiel en een super camara .alle gemakken die je van een mobiele telefoon zou verwachten zit in deze mobiel

Marcel W 05-10-2016

Super scherm supper snel ook!

Een snelle telefoon met mooi kwaliteit scherm.
De grootte van de telefoon is ook goed.
Het mooie is natuurlijk ook hoe dit scherm afbuigt. zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Super snel

Minpunten

• Achterkant plat

marijn 04-10-2016

mooi ontwerp

mooie telefoon felle kleuren. ligt alleen beetje ielig in de hand. wel prettig dat van oude samsung naar deze samsung bijna alles automatisch overgezet word.

Pluspunten

• design
  • kleuren

Minpunten

• aanknop zit onhandig

Bart Smit 06-09-2016

Schitterend model, gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ondanks dat ik digibeet ben is dit schitterend vormgegeven toestel logisch te bedienen en in te stellen. Ik sta versteld van de snelheid bij meerdere geopende taken.
Klein minpuntje is de zichtbaarheid bij zonnig weer en het geluid valt wat tegen. Maar overall ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe speeltje!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Snelheid
  • Goede foto's

Minpunten

• Spiegelend scherm

ro.es 28-10-2015

Na eerst super enthousiast te zijn over deze Nexus 6 komen na enkele maanden gebruik de volgende software fouten naar boven.

Telefoon loopt regelmatig helemaal vast, ook in de rust stand. Opstarten moet dan met de aan en uit knop en de volume knop tegelijk ong. 10 sec. indrukken

Telefoon schakelt zichzelf in de rust stand soms spontaan uit en start dan opnieuw. Als je dat niet door hebt kunnen er geen oproepen worden ontvangen zolang de pincode is ingevoerd.

De vingerdruk scanner pakt vaak niet. Ondanks de 5 ingevoerde methodes die ik heb opgegeven.

Deblokkeren met Pin code is lastig daar het scherm met code maar heel even opkomt. Het is dus opnieuw activeren en dan snel reageren.

Met het design en de bouw kwaliteit van deze Samsung Edge is niks mis mee. De software van bijv. Sony Xperia is vele malen stabieler CQ beter. Des te meer teleurstellend dat de Software zulke grote gebreken vertoond van deze mooie Samsung Edge.

Degelijkheid dus een 2. Voor een toestel van deze prijs zou de software veel beter kunnen.

ro.es 15-09-2015

Was nooit een Samsung fan, maar na een maand super tevreden met deze goudkleurige Galaxy E. 64Gb. Deze Samsung bied veel kwaliteit, voelt robuust aan. Het geluid kan behoorlijk hard en blijft duidelijk, ook op handsfree. telefoon navigeert en reageert snel op alle commando's. Het afgeronde scherm bied weinig functionaliteit, maar geeft deze uitvoering wel een exclusieve look. Kortom eindelijk een Samsung waaraan veel klopt. Supersnel opladen is handig.

ro.es 30-11-2015

Ik heb de Samsung S6 Edge een 2e kans gegeven en de telefoon als helemaal nieuw ingesteld. Het gaat nu een stuk beter met de Telefoon, ondanks dat de vingerdruk scanner slecht werkt. de ene keer pakt hij de afdruk wel en dan weer niet. Dus gebruik ik maar niet. Kortom de perfecte telefoon bestaat niet en ook aan deze Galaxy S6 Edge kan nog veel aan verbeterd worden. De geluidskwaliteit, het beeldscherm, de snelheid en de camera zijn van een uitstekende kwaliteit.

Met Apple heb ik niks mee. Gaat hem nooit worden.

cees f 29-11-2015

Misschien toch beter een Iphone 6s kunnen kopen.Die hoeven geen reclame op tv te maken en cash-back acties en prijsverlagingen te geven. En een veel betere nazorg met updates.

DrPaultje 07-09-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Batterij gaat snel leeg (6-8 uurtjes) en wordt na verloop van tijd syeeds langzamer!
Het scherm is erg gevoelig ook met name aan de gebogen zijkanten. Als je hem vasthoud met 1 hand en typt met de ander kom je regelmatig met je handpalm op het scherm en die gaat dan een eigen leven leiden...door allerlei functies te activeren.
Als er kunstlicht van bovenaf op het scherm aanwezig is, zie je dat aan weerszijde glimmen als 2 lichtgevende strepen..

Ik raad een ieder die een s6 wil, om geen Edge te nemen.

Ook komen de updates erg laat!!

Kortom niet zo tevreden!

Mag ook gezegd worden allemaal dacht ik.

A. 07-07-2016

als iemand mag kiezen tussen de samsung galaxy s6 edge en de iphone 6 is het dan iphone 6?

EJ27 26-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Prima telefoon; had er het Samsung ClearView hoesje bijgekocht... Helaas maakt dat krassen op het scherm. Kan hem opsturen naar Samsung. Hoop dat dit gefixed wordt en dat ik nieuw hoesje krijg. Als dat zo is blijf ik tevreden ;-)

ro.es 22-08-2015

De eerste indruk bij het uitpakken van deze platina S6 edge geeft een WOW gevoel. het is een mooie telefoon. Het gebogen amoled scherm is fantastisch, de platina kleur ook. De draadloze oplader was in een combinatie aanbieding incl. de originele transparantie beschermhoes van Samsung. Deze oplader met de subtiele status verlichting is een mooie gadget. Ik heb voor de zekerheid een verzekering erbij afgesloten (per 3 maanden opzegbaar). €799 is niet niks voor een smartphone en ik wissel 2 keer per jaar.

De snelheid, ik kom van een Sony Xperia Z3 compact af en merk ik nauwelijks verschil. Ik schrok eerst van de batterijduur, die ging snel achteruit bij deze Samsung. Sony gaat makkelijk 1 1/2 dag mee.De spaarstand activeren op de S6 verlengt aanzienlijk de batterijduur.

De perfecte mobiel bestaat niet. Bij alle vind je min punten. IPhone, Samsung, Sony opereren allemaal in het high end segment van smartphones. Maar deze S6 Edge met zijn gebogen display is wel heel erg mooi.

Philip111 19-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Na de S6 Edge een tijdje in bezit te hebben met het zeer mooie transparate originele hoesje van Samsung hier wat vervelende dingen.
Door het hoesje onstaan pitje in je glas door eventuele zand korreltjes die in je broekzak zitten. Deze komen tussen de cover en je glas.
Nu sinds twee dagen spontaan het glas compleet gescheurd zonder enige aanleiding en absoluut niet laten vallen. Lezen op forums laat zien dat er al veel met hetzelfde probleem kampen. Samsung geeft niet thuis en wimpeld alles af met gebruikers schade. Vervangen glas kost je 250 euro.
Het is een zeer mooie telefoon maar door deze houding van Samsung voor mij een miskoop door de slechte service van Samsung.

dinandt 02-10-2015

Als je naar een van de 6 Samsung stores gaat met de aankoopbon van je tel en hoes vervangen ze de display 1X gratis.

DaafBo 09-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Vind het een fijne telefoon. Alles wat ik verwacht van een Samsung. Met de snellader is de mobiel zo opgeladen. Alleen nog steeds apps erop die ik er niet af krijg.

ursi45 05-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

ik zou niet meer voor deze telefoon kiezen, batterij is steeds leeg, wordt altijd heel heet en is super langzaam...terwijl ik zelf wel een samsung type ben en alle series heb gehad. Dit is echt een tegenvaller.

Nijntje95 12-10-2015

Iemand die ik ken had dit ook en die kon hem opsturen en heeft inmiddels een nieuwe.

Dejan Turkovic 04-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mooi toestel , alleen het scherm bleek beetje golfend te zijn en naar mijn mening splinter dun (soort blaren in het glas , heb vernomen dat de eerste modellen die zijn uit gekomen daar last van hebben )
Heb hier melding van gemaakt bij de T mobile winkel , maar dan moest die opgestuurd worden , week weg , bla bla ....dus dacht komt wel een x ......tot dat ineens in mijn scherm barsten springen terwijl ik ergewoon met mijn vinger op druk , bizar ....precies waar de blaren zitten ....
Ondertussen scherm laten vervangen en nu is het scherm wel mooi glad en voelt degelijker aan .....dus Samsung doe hier wat mee......en het ergste van allemaal ....al die applicatie's van samsung die je niet wilt gebruiken maar niet kunt verwijderen ,................heel irritant ..........dus hopelijk binnenkort een goeie kitkat erop zetten...........

Annet Geerdink 01-08-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mooi toestel. Glascover vd telefoon is sterk. Daarintegen camera glas erg breekbaar. Na een maand gehele achterkant moeten vervangen. 230 euro!! Veel mogelijkheden in gebruik.

denbroek 30-07-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Ik ben erg tevreden over de S6 Edge. Een mooi strak vormgegeven toestel. Supersnel en overcompleet. Ook het draadloos opladen vind ik mooie moderne oplossing die naar behoren werkt. Totaal geen problemen met bluetooth koppelingen (auto, speakers etc. Wel raad ik aan om er GÉÉN Samsung clearview cover bij te kopen. Ik heb deze er 3 dagen om gehad en dit heeft direct een aantal beschadigingetjes veroorzaakt op het scherm (wordt overigens een oplossing voor aangeboden door Samsung). De cover zelf is ook dramatisch gevoelig voor krasjes waardoor deze er in een mum van tijd waardeloos uitziet.

Victw 30-06-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mijn S6 edge heeft binnen 3 maanden kuren gehad met de batterij, deze geeft aan 'charging paused, battery tamperature to low' hij laad daardoor niet meer op waardoor die even gecheckt moet worden. hoogstwaarschijnlijk een software foutje. Buiten dit ben ik tevreden over deze mobiel, hij is snel, makkelijk in gebruik en qua geluid helemaal top. Hopelijk is de service ook snel waardoor ik het gebruik weer kan hervatten.

Maher 30-06-2015
Geschreven voor: Samsung SM-G925F

Mooi toestel en makkelijk in gebruik ook design ziet er goed uit. Laad ook zeer snel op. Ben zeer tevreden.