Samsung Galaxy J5 zwart / 8 GB

Samsung Galaxy Xcover 3 VE zilver / 8 GB

• Display 4.5 inch scherm
  • Opslag 8 GB opslag
Samsung Galaxy Xcover 3 VE zilver / 8 GB

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Willem155 11-03-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende smartphone deze Galaxy J5.

Waarom deze smartphone ? Juist omdat een duurdere voor mijn helemaal niet nodig is. Deze heeft de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Alles werkt prima.
Voordelen: snelle processor, accu gaat lang mee (standaard 2600 mAh), prima schermresolutie, helder geluid, niet te groot, groot genoeg voor duidelijke en makkelijke bediening, mooie metaalchrome afwerking, representatief uiterlijk, bijdetijdse Android versie.
Nadelen: nog niet gevonden.

José 14-01-2016 Product maand in bezit

Een verademing om met dit toestel te werken. Na 2 jaar met een ander merk te bellen sms enz. Werkt deze Samsung zeer gemakkelijk. Het scherm is een helder en duidelijk scherm. Met het G4 netwerk van KPN is het heel snel.
Het toestel heb ik tijdens de sinterklaas drukte besteld bij Bol.com en had het de volgende dag al in huis.

Goldebeld 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdige smartphonel

Een smartphone met veel mogelijkheden. Zonder problemen, en toch gewoon simpel. Erg de prijs waard, en zeker een aanrader

Pluspunten

• Helder scherm
  • Lange accuduur
  • Snelle handelingen
  • Goeie camera

Nathalie 02-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima opvolger voor een ouder type smartphone

Ik heb jaren gedaan met een Samsung Galaxy S4 mini. Nu was deze aan vervanging toe en wat kies je dan? Na wat vergelijkingen kwam ik bij deze telefoon uit. Ik heb de telefoon nu enkele weken in gebruik en bevalt uitstekend. De batterij gaat bij normaal gebruik bijna drie dagen mee. Daarnaast is de telefoon ook een stuk sneller dan wat ik gewend was. De instellingen zijn heel overzichtelijk wat de gebruiksvriendelijkheid ten goede komt. Wel moest ik wennen aan het formaat, deze is een stukje groter als wat ik gewend was en past soms wat minder goed in een jas- of broekzak. Voordeel van het formaat is dat je sneller je mail behandelt via je smartphone waar ik dat voorheen liever op de laptop deed. Kortom een uitstekende telefoon.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur
  • Snelheid