Sony Xperia Z5 Compact geel / 32 GB

Beoordeling op basis van 221 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Merve 30-07-2016 Product kwartaal in bezit

Super smartphone

9,4
Sony Xperia Z5 Compact is echt een super ding! Je kan veel mee. Het is makkelijk te gebruiken en past precies goed in je hand. De geluidsknop mocht wel linksboven zitten, plaats van onderaan. Vooral de batterij gaat ruim 1.5/ 2 dagen mee.

remon 18-07-2016 Product half jaar in bezit

Beetje jammer toch

7,6
Heb hem.nu zo'n half jaar
Batterij binnen een dag leeg
Als ik het scherm.wil ontgrendelen gaat telkens de camera aan
De oordopjes zijn niet fijn
Eigenlijk minder dan ik eerst dacht
Verder best een fijn toestel

Guido Trentadue 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Nice improvement

7,6
The last XPeria phone I had was the S, and I was happy with it, except for the bloated software. This time around Sony keeps the software but improves it. The phone seems more responsive and the camera works nicely under most conditions. The sound of the speakers is good but could improve if we compare to the iPhone SE. the size of this thing is almost perfect, maybe a bit thick for my taste. This is also personal but I think that it should have a curved design at the back so that the corners don't ruin my pockets. But we shall see whether that happens.

Noot Bootsma 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige telefoon

Hele mooie telefoon die doet wat het belooft! Lekker snel, waterdicht, mooie foto's en filmpjes, makkelijk te gebruiken.

luuk 24-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima Telefoon!

Prettig formaat toestel terwijl er niet wordt ingeleverd aan prestaties. Batterijduur bij intensief gebruik makkelijk een hele dag. Bij matig gebruik 2dagen!

Danique 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiker Sony Xperia z5 compact

Het geluid van de telefoon kan aangepast worden aan de muziekstijl. Als dit wordt ingesteld zorgt de telefoon ervoor dat het geluid er zo goed mogelijk uit komt. Er is ook een muziektracker die standaard op de telefoon staat. Erg handig.

Er zijn ook veel mogelijkehden met de camera. Als je de functie's die er al op zitten nog niet genoeg vind dan kan je speciale (gratis) apps voor installeren waardoor je dus nog meer mogelijkheden krijgt.

Verder is de experia waterdicht. Maar er moet wel voor gezorcht worden dat de stroming van het water niet te krachtig is, anders worden er dingen op het scherm aangetikt.

Het intern geheugen van de telefoon is redelijk snel vol, omdat er van te voren al een aantal voorbeelden op staan en de telefoon best veel functies heeft. Dit is wel prima op te lossen door het geheugen uit te breiden met een sd-kaart.

De batterij houd het redelijk lang vol. Maar als je veel spelletjed speelt dan is de Xperia na een dag ongeveer wel leeg. Ook wordt het toestel redelijk snel heet (maar nog niet oververhit) dit is soms te reduceren door achtergrond apps te sluiten.

Matt 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top telefoon

7,4
Top telefoon, de Sony Xperia z 5 compact nu langer dan een jaar in bezit, maar nog niet te klagen
Goede batterij, helder scherm, mooie foto's, snel. Deze telefoon is echt een aanrader.

JGJM Heyblom 22-05-2016 Product maand in bezit

xperia compact is de oplossing

9,6
Heb de xperia compact nu enige tijd in gebruik en ben uiterst tevreden over de prestaties van dit toestel(zelfde specificaties als de experia Z5).Het formaat vind ik ideaal voor in mijn broekzak en hij ligt lekker in de hand. In combinatie met de smartcover echt een supertoestel.Werkt natuurlijk fantastisch samen met mijn overige sonyapparaten.
Kortom een aanrader.

Bombero 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie toestel

Heel mooie toestel, ik heb altijd voor sony gekozen.
ik ben tevreden sinds altijd. De kwaliteit van de foto's en het geluid zijn voor mij belangrijk. Thanx Sony!!

George 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht toestel

De telefoon licht makkelijk in de hand werkt perfect en maakt echt prachtige foto's. Het geluid Is ook prachtig en het toestel werkt lekker snel. Nooit problemen mee gemaakt.

Jan Germ van Gogh 17-05-2016 Product half jaar in bezit

Z5 compact

Goed toestel, maar minder degelijk dan de z1. Scherm is relatief kwetsbaar dus een goed hoesje is een must.

Hobbes 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met Xperia Z5 Compact

9,4
Na Huawei en Apple toch weer terug naar Sony. Mooi formaat toestel met fraai design en helder display. Uit de doos (helaas) direct al laten vallen en dankzij kunststof beschermrand geen schade! Helemaal tevreden!!

Bartkeinemans 16-05-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon goede telefoon

Een paar weken geleden was ik toe aan een nieuwe telefoon. Ik dacht laat ik eens bij Sony kijken. Ik heb uiteindelijk besloten om voor deze telefoon te gaan.
Hier een paar min en plus punten

+ Mooi design niet te dun maar naar mijn mening een beetje lomp (dit vind ik wel mooi)
+ goede achtercamera (voor gebruik ik nooit)
+ lekker grote opslagruimte voor genoeg fotos filmpjes en apps
+ handig geplaatste vingerafdrukscanner soms vervelend met een hoesje
+ redelijk snel in alles wat ik doe
+ alles is vrij duidelijk aangegeven

- Quick charger niet meegeleverd
- Toch wel 400 euro
- Zwakke zaklamp
- alleen virtuele homeknop

Maar al met al is het een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Alle plus punten wegen veel zwaarder dan de minpunten. Dus ik zou deze telefoon aan iedereen aanbevelen.

Sidney 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer fijne smartphone!

Werkt snel, prettig en prima camera en geluidskwaliteit. Vooral filmpjes zijn erg mooi. Batterij gaat ook bij intensief gebruik goed mee!

Guyon Waltmans 14-05-2016 Product maand in bezit

Guyon Xperia Z5 Compact

Na een aantal jaar een Google telefoon te hebben gehad, op aanraden van mijn vriendin toch de overstap gemaakt naar de Xperia Z5 compact. Uitermate tevreden tot nu toe, gewoon een super telefoon, uitmuntende camera en batterijgebruik.

Davy 14-05-2016 Product paar weken in bezit

Strak design

Ik vind het zelf een zeer fijne en mooie telefoon. Er zijn veel mogelijkheden op de telefoon, de camera is goed en hij reageerd snel. Klein nadeeltje de compact is net iets te klein voor in m'n hand en de normale is weer te groot voor mij.aar verder je de compact echt een top telefoon. Zeker een aanrader'!

RACY 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Sony Z5 compact

7,6
Toestel ligt heel goed in de hand veel beter, dan de grotere modellen.

Maakt hele mooie foto's.

kevin schouten 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima telefoon

Werkt goed en naar behoren. Regelmatig updates en geen problemen ondervonden tot nu toe.

Max Klijnstra 12-05-2016 Product paar weken in bezit

Sony White z5 compact

Ik vind het een goede telefoon veel opties gebruikersvriendelijk snel mogelijk tot veel dingen loopt niet vast ligt lekker in de hand is stof en waterdicht zeker een pluspunt simpel menu uitstekende camera maakt hele mooie foto's en films mooi design ziet er niet goedkoop uit ik ben er heel wijs mee altijd al fan geweest van Sony telefoons

Edin Becirovski 11-05-2016 Product half jaar in bezit

The z5 xperiance

The Z line is getting improved in this series. Including the finger scanner. Thw possibilities are far beyond what I thought, and still after half year. I am still learning new things about the z5 series.long Battery time