Sony Xperia Z5 32 GB / wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia Z5 32 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne 09-04-2018

Gevoelig scherm

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Prima toestel. Bij een barst in het scherm is het toestel echter direct onbruikbaar. Je kunt dan geen toetst op het display meer normaal gebruiken. Je kunt dan een nieuw scherm bestellen twv 140 euro.

Minpunten

• gevoeligheid scherm

Bart 06-05-2017

erg kwetsbaar apparaat, snel total loss.

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ik had mijn Z5 ongeveer 8 maanden in gebruik, toen ie er ineens mee ophield. ( ter vergelijking de HTC waar ik voorheen mee belde doet het nadat ik hem 4.5 jaar verving nog steeds) had er een hoesje en een screen protector bij, helaas te vergeefs..

dus als je telefoon zoekt die waterdicht is, maar ook tegen een stootje kan, dan vooral géén xperia z5! de glazen achterkant was al gebarsten toen ik hem een keer uit de protector haalde om schoon te maken.

overigens, als ie het doet, is het een erg fijn toestel, goed geluid, goede camera... alleen jammer dat ik er maar 8 maanden van heb kunnen genieten.

Pluspunten

• scherp beeld,
  • goede camera
  • goed geluid

Minpunten

• beeldscherm érg kwetsbaar
  • achterkant van glas, gaat snel kapot.

Lexeman 20-02-2017

Wat een fijne telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Deze telefoon doet gewoon alles goed. Hij is snel, maakt geweldige foto's, de accuduur is prima en hij is waterdicht. n niet onbelangrijk: je kunt er ook uitstekend mee bellen. Ik ben overgestapt van een HTC M7 (mooi, maar wat een slecht apparaat) en nu ben ik dik tevreden. Sony heeft er een fan bij.

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera
  • Look & feel
  • Snelheid

Eduard_GN 30-08-2016

Fijn toestel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Goed en mooi toestel. Zeer fijn in gebruik, met een camera die hele mooie foto's maakt. Maar....zoals zoveel nieuwe toestellen met een groot scherm is hij wel redelijk snel leeg.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooi geluid
  • Camera

Minpunten

• Accu

Robert 07-06-2016
Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Fijn toestel mooi en compact. Reageert snel en is makkelijk in de bediening. Het geheugen is uitbreidbaar.
Enige nadeel het toestel is wel wat dik.

Meijvogel 27-05-2016

Fijn en compact toestel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Dit toestel is snel en overzichtelijk. Een leuk voordeel is de Xperia Lounge waar je veel prijzen kan winnen. De matte achterkant vind ik een mooie uitstraling hebben. Daarnaast werkt het toestel snel en heb ik er eigenlijk nooit problemen mee. Ik ben heel tevreden met het toestel. Dat komt ook door de zeer goede camera die je volledig zelf kan afstellen.

Arman 26-05-2016

De beste mobiele telefoon ooit!

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

De Sony Xperia Z5 is de beste telefoon die ik ooit heb gehad na de Xperia Z1.Xperia Z5 heeft veel mogelijkheden qua technisch en camera met 23MP.
Prima telefoon

Michel de zeeuw 26-05-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Na jaren een Samsung te hebben gehad toch maar is gekozen voor een Sony. Heb hem nu pas een week in bezit maar het is aan begin wat zoeken maar hij bevalt me prima.

Mazen Alhaj Hasan 26-05-2016

Perfection

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

De Sony Xperia Z5 heeft geen grenzen, het is echt een perfecte toestel met geweldige specificaties,Ik hou gewoon alles over, de ontzagwekkende ontwerp, de krachtige prestaties en de camera,Ik had veel Android-apparaten ervaren en daarna kan ik gemakkelijk zeggen dat de Xperia Z5 is de perfecte Android-toestel ooit op dit moment.

Ruud 25-05-2016

What else then Xperia?

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

In alles een prima toestel. Maar vooral een super goede camera aan boord. Helder scherm en snel met video's afspelen. Geen hapering te bespeuren. Goed dat ik overgestapt ben van IPhone naar Xperia 😄

Bernd 25-05-2016

Beter dan de x serie

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Toegegeven, ik ben een fan geworden van sony maar niet zonder reden. De Z5 sluit bijna totaal aan bij mijn wensen; een fm radio, een cpu die niet te heet wordt, rond de 5 inch scherm, goede camera, goede software support door de jaren heen en handige knoppen (lees: niet op de achterkant). Wat ik nog mis is nog sneller opladen, een grotere batterij (de z2 die ik hiervoor had was zeer goed qua energieverbruik) en draadloos opladen. De meegeleverde oordopjes waren wat minder vergeleken met de high quality in ear oordopjes die ik bij de z2 kreeg maar alsnog wel handig. Ik kan de z5 aan iedereen aanraden. Snel, mooi, betaalbaar en future-proof.

Bob80 25-05-2016

super telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Na de Xperia Z1 en de Z3 compact, heb ik nu de Z5 compact. Telefoon is heel prettig in gebruik. De Z5 heeft veel mogelijkheden om het toestel naar je eigen smaak in te delen.

RVermeeren 25-05-2016

Xperia Z5 topper

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

De Sony Xperia Z5 is een top toestel. Geluid is goed, zowel zonder als met oordopjes. Mooie kleurenscherm, top camera, stabiel OS.
Batterijduur is voldoende, 1 a 1,5 dag. Dit hangt natuurlijk sterk af van je gebruik. Toestel komt solide over, toestel is niet meteen stuk als je deze laat vallen. En natuurlijk 'waterdicht', (de Xperia Z was de eerste) heerlijk als je het toestel gebruik voor navigatie op de fiets of motor.

Diana Valk 25-05-2016

Nog steeds superblij mee.

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

En trots op mijn toestel. Ik heb een goude. Ik leer elke dag weer wat nieuws. Genoeg opties. Camera is top. Superfoto's zowel automatisch als handmatig. Nu moet ik nog leren hoe ik kan inzoomen zonder kwaliteitsverbetering. Genoeg opslag voor foto's en muziek. Na genoeg mobieltje gehad te hebben is dit de eerste die zo veelvuldig gebruikt wordt.

Oday Ibraheem 25-05-2016

This very good mobile i like so much

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much This very good mobile i like so much

Aflanis 25-05-2016

Een 8 voor mijn schat

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

De Sony past perfect in mijn leven. Ik kijk er veel series op en door het mooi beeld en geluid kwaliteit stoort het me niet dat ik mijn series op een kleine beeldscherm kijk.

Rinus 24-05-2016

Perfecte telefoon

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Voordat ik in bezit was van mijn eerste Sony telefoon had ik een Samsung, maar ik had er veel problemen mee. Ik heb toen een Sony Xperia Z2 gekocht, deze was geweldig en werkte goed, anderhalf jaar later heb ik de Z5 gekocht. Hij werkt perfect, heeft een uitstekende camera, vingerafdrukscanner werkt goed, is snel, ziet er mooi uit en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn volgende telefoon zal zeker weer een Sony zijn

Ruben 24-05-2016

Een echt high end toestel!

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn Xperia Z5! Ik heb hem ongeveer sinds de releasedatum. Ik heb hem gekocht om de camera. En alles is zeker waar. Ook vind ik de telefoon er erg mooi uit zien en hij is erg snel.

S 24-05-2016

Stijlvol en elegant toestel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ik ben een echte Sony fan!
Dit is mijn derde Sony.(elke 2 jaar een nieuw model.)
Moest mijn abbonnement verlengen,maar alle toestellen werken nog optimaal en wilde ook een ander model na 2 jaar.
Ik vind het een stoer, maar ook elegant toestel en heeft een fantastische camera!
Gebruiksvriendelijk en functioneel en origineel.
Ik wordt er blij van.😀

MMJ 24-05-2016

Mooi, functioneel en degelijk gaan goed samen in de Z5 compact

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ben zeer te spreken over de vormgeving en het functioneren. Ook kan het toestel goed tegen een klein stootje. Batterijduur is ook goed, ik doe twee dagen met een volle accu bij normaal gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Mike 23-05-2016

Mooie mobiel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn z5. Erg fijn in gebruik. Handig in gebruik en mooie vormgeving. Ik ben ook erg fan van de 4k ondersteuning

Haan 22-05-2016

Beoordeling Sony Z5

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

De sony z5 heb ik speciaal aangeschaft omdat ik hem als navigatie apparaat gebruik, ook op de fiets. Dankzij de gecertificeerde waterdichtheid van dit toestel hoef je niet bang te zijn voor een regenbui.
Kortom: een aanrader voor een ieder die zich veel in vochtige ruimtes begeeft (zwembad toezichthouders e.d.)

Arezuu 21-05-2016

Perfect toestel

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Ik had jaren iPhone en was ik gevent aan kleine toestel.
Eigenlijk ik was op zoek naar een toestel met perfecte camera (ik maak graag 📷 foto's ).
Dus de medewerkers van KPN hebben Sony Expedia z5 aan mij laat zien dat die heeft 23 mega pixel camera.
Dat heeft die wel maar je moet in vrije tijd met alle dietels oefenen om te zien in welke situatie welke diteel moet gebruiken.
Foto's met 23mp zijn kleiner dan 20 mp en 20mp van 18 mp en zo.
In de album je heb geen vuilnisbak net als iPhone, als je een foto's per ongeluk verwijderen dan gaat die voor altijd weg. Dit miss ik heel erg op dit toestel.
In de iPhone tot een maand blijf de verwijderde foto in vuilnisbak dan gaat vanzelf weg.
Ik wou heel graag dat Sony bedrijf een oplossing voor dit vinden.
Geluid is perfect 👌.
Prijs is normal niet echt duur.
En Uiteindelijk dit toestel is super snel alleen moet even wennen dat is het. 💐😊👋

Louk Peters v Neijenhof 21-05-2016

Perfect Z5 compact

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Voor mijn doeleinden in de schapenhouderij een perfect toestel. Af te spoelen stofdich
t makkelijk hanteerbaar en past gemakkelijk in de broekzak.
Kortom perfect

Erik 21-05-2016

Wat een fijn toestel!

Geschreven voor: Sony Xperia Z5 32 GB / zwart

Overgestapt van Samsung s6... Dit bevalt veel beter: look en feel is beter...mooi voorbeeld is toetsenbord: bij samsung wat typen altijd lastig

De camera is ook top..

Heel tevreden,is aanrader