Sony Xperia Z5 Premium chroom / 32 GB - Reviews

9,1

Faria 26-05-2016 Product paar weken in bezit

Top mobiele telefoon!

9,4
De Sony Xperia z5 Premium vind ik een top product. Het grote 4k scherm vooral maakt het veel mooier. Ik heb de gouden Premium en ben er heel blij mee.

Kevin 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Mooi toestel!

Mooi toestel ben er tevreden mee,
Als dit zo blijft voor mij niks anders dan Sony, Sony apparatuur makkelijk koppelen,
1 nadeel telefoon word erg warm.

paul roeffel 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie upgrade

Na mijn jare lange ervaring met Xperia is deze wel de mooiste en de gene met het beste beeld en geluid weergave

Pravin 21-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Fantastische Z5 Premium

Ik keek uit naar de Z5 Premium en toen het beschikbaar was heb ik t direct besteld met abonnement. Ik heb de goude kleur en ben er blij mee. Het is verbonden aan mijn ps4 en mijn vaio laptop. Ik luister veel muziek en ben bekend met de kwaliteit van Sony. Ik vindt het geweldig dat er 2 speakers zijn geplaatst zodat als je de telefoon omkanteld je meer ervaart. Ik maak natuurlijk ook veel filmpjes en foto's en ben zeer tevreden over de Kwaliteit! Het enige nadeel is dat in ears niet in m'n oren gaan. Vandaar dat ik overweeg om een Sony koptelefoon headset te kopen.

Sander 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

Strakke prachtige telefoon

De Sony Xperia Z5 Premium is een telefoon die in het begin, als je iets kleinere telefoons gewend bent, groot uitvalt.

Ik kom van een Apple IPhone 5 af en verwachtte te moeten wennen maar was binnen een dag over.

De batterij gaat inderdaad 2 dagen mee als je geen spellen doet en alleen belt en berichten verstuurd. Anders is het namelijk een dag.

Het beeld in 4K is zeer mooi. Ik heb weinig telefoons gezien die dit nadoen.

De camera maakt zeer scherpe beelden echter vind ik hem langzaam reageren. Zeker als je een bepaald moment wilt hebben dan kun je die net missen.

Ik ben fan van de vingerafdruk scanner. Het maakt het ontgrendelen zeer gemakkelijk. Echter als je iets van natte vingers hebt dan werkt deze niet. Dit kan aan mij liggen maar dit is iets wat mij opvalt.

De optie om een extra geheugenkaart te gebruiken is een uitkomst ( Bij Apple helaas nog steeds onmogelijk). Let wel op want het kaarthoudertje voelt wat zwak aan en kan volgens mij zeer gemakkelijk breken.

Al met al een zeer goed ontworpen high end telefoon die zich zeker kan meten met de laatste Apple en Samsung telefoons.

Danny 18-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super toestel.....

9,4
Ik ben begonnen met de Sony Xperia , en van daaruit doorgegaan naar de Xperia Z5 premium, een super toestel, zeer snel en diverse toepassingen die men tegelijk kan openen, toestel gaat er met gemak mee om.
De vingerafdrukken scanner werkt super goed.
Camera werkt zeer goed, ook bij zeer weinig licht, ook de voorste camera zeer goed.
Veel toepassing die het toestel heeft, ook het overzetten van mijn eerder toestel naar deze premium werkte perfect.
Zeer goed toestel een echte aanrader......

Roland Thoonen 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Echt premium

Gewoon weg top👍👍👍,perfecte grootte scherm en helderheid.Geluid is prachtig. Foto's en filmen ideaal. Zeer tevreden met mijn experiment z5 premium.

henk 09-05-2016 Product maand in bezit

de beste telefoon voor mij

dit is precies waarom ik dit toestel heb gekocht omdat hij heldere en vooral scherpe foto,s kan maken dat de telefoon veel geheugen aan kan en zelfs nog uitbereid kan worden in geheugen maar boven al is het toestel fijn in gebruik en de compactheid van het toestel is overteffend beter dan al mijn vorige telefoons dit toestel teloof type sluit echt perfect aan op mij als gebruiker de accu gaat ook veel langer mee in gewoon gebruik in een zin een top telefoon

Harm 07-05-2016 Product paar weken in bezit

Weer een mooie telefoon in de Xperia reeks

Erg fijne telefoon. Heb de overstap gemaakt van de Xperia Z naar de Z5 premium. Wat een verschil zeg. Erg mooi en helder scherm, maakt super mooie foto's. Geluid is best hard.

Ricardo van Den Berg 07-05-2016 Product half jaar in bezit

Een top telefoon

Werkt snel goede camera er komt ook goeie geluid uit echt helder heeft heeft geen klepje voor micro usb aansluiting in het dagelijks leven is dit echt perfect.

Sam 06-05-2016 Product half jaar in bezit

Xperia Z5 Premium

Z5 Premium is een prachtige toestel van Sony. Het doet zoveel dingen goed, super mooie design met een lekker groot scherm. Één maal in hand voelt het als een premium aan, lekker stevig van gevoel. Gebruiks gemak is heerlijk simpel en weinig voorgeïnstalleerde apps(bloatware). Eerste toestel van sony dat echt daadwerkelijk 4k content kan afspelen en opnemen. Vooral 4K content die je zelf op kan zetten. Oogverblindend mooi. Toestel in idle of normaal gebruik is gewoon in full HD. Dat moet ook wel vanwege z'n grootse minpunt van het gehele toestel, batterijduur. Helaas zit je gauw op 15% als je het toestel intensief gebruikt, laat staan constant op 4k modus. Hierdoor voegt 4k niet echt veel toe aan het toestel. Helaas is het nog te vroeg voor een 4k toestel. Zeker vanwege zijn batterij. Maar mocht je toch genoeg geld over hebben en het accu een non-problem is dan raad ik het om het aan te schaffen. Sexy telefoon for sure.

Bert 06-05-2016 Product half jaar in bezit

Heerlijk toestel met mooi groot scherm

9,6
Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar Sony. Ben ontzettemd tevreden over het scherm. De camera is uitatekend, vooral de shutterknop aan de zijkant is handig, werkt als een gewone camera.Ik heb thuis alles van Sony en je kan het connecten met je tv bijvoorbeeld. Er zittem zoveel mogelijlheden op,dat ik elke dag weer iets nieuws ontdek. Dit toestel verveeld echt nooit. Updates gaat prima. Kortom het is absoluut een aanrader. Ook als het regent kun je m blijven gebruiken doordat het waterdicht is. TOPTOESTEL

Eddy de gier 04-05-2016 Product maand in bezit

Onvergetelijk genieten

Ik heb me Sony z5 premium nu paar maand ma hier voor had ik ook Sony en was daar ook al dik tevreden over ma super telefoon snel gemakkelijk scherp lange batterij duur en noveel meer maar drm raad ik hem ook iedereen aan groetje eddy

Mijn review 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn Z5 premium

Heb hem net binnen en ben helemaal blij, hij wordt echter wel snel warm. Verder is hij snel, fijn in de hand en makkelijk te gebruiken

Tosh 03-05-2016 Product kwartaal in bezit

4K scherm!!!

Iedereen heeft het over het scherm en terecht. Ja amoled heeft zijn charme, maar 4K kent geen gelijke. Oppassen met te strakke broeken want het toestel is best groot. Helaas tijdens het zitten (toestel zat in mijn voorzak) is het glas aan de achterzijde gebarsten.

Sidney 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon

Ik heb de sony xperia z5 premium nu al een paar weken ik ben er erg tevreden mee. De camera is erg scherp en ik maak er top fotos en videos mee. Het min punt van de sony is wel de sterkte van de voorkant en achterkant hij is erg breek baar ik heb na 2 weken al de hele achterkant bebroken de telefoon is ook erg glad dus valt snel de zijkanten van de telefoon raakt ook erg snel beschadigd. Dus een goed hoesje kopen en niet in de achterzak doen.

Bart 25-04-2016 Product half jaar in bezit

Xperia Z5 premium

Toestel is lekker snel en het gebruik in regen of in water is geen probleem.
Sony maakt er met wat speciale apps iets moois van.

K Cetinkaya 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een goede keuze!

De sony xperia z5 premium is een zeer kwalitatief smartphone met zeer goede beeld en geluidskwaliteit. Het beeld is zo zuiver dat je ervan geniet als je er een video mee bekijkt of de navigatie volgd je ogen worden niet overbelast. En ik vind de touchscreen ook fantastisch dus alle primaire functies waar je continu gebruik van maakt voldoen perfect aan de eisen. Zeker een aanrader...

Sidney 20-04-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon

Michael 19-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super telefoon

Ik gebruik de z5 premium nu bijna 4 maanden en kan niet anders zeggen dat het een geweldige telefoon het is. Foto's maken in zeer goed kwaliteit, en 4k filmen Batterijduur die zeer goed is en hij is natuurlijk spatwaterdicht. Alle apps draaien als een zonnetje op de telefoon. Voor alsnog geen minpunten kunnen ontdekken.