Samsung Galaxy S5 neo 16 GB / zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S5 neo 16 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

JimZ 02-09-2016

Top toestel zonder gedoe

Sinds 2 maanden in bezit. Met de introductie van de S7 modellen ging de prijs hard onderuit, uiteindelijk nieuw aangeschaft voor 120 euro icm een abo.

Toestel draait standaard op Android 5 maar kan meteen worden ge-upgrade naar 6, wat wel een flinke verbetering is (met name accuduur en interface), dus gewoon voorzien van de laatste Android versie.

Verder ben ik erg positief over het gehele plaatje. Hij is snel, heeft voldoende (uitbreidbaar) geheugen, en natuurlijk het super amoled scherm. Ook de camera is van zeer goede kwaliteit, de selfie camera is wel wat minder maar die gebruik in zelden.

In tegenstelling tot de S5 zijn een aantal onzinnige functies weggelaten zoals een fingerprint scanner, en zitten er veel minder voorgeinstalleerde apps op. Overigens is de onbruikbare hartslagmeter nog steeds aanwezig... Overigens vind ik het geluid verder prima, het is duidelijk en kan hard genoeg gezet worden. Het is nou eenmaal geen home cinema set

Zeker gezien de prijs is dit een toptoestel welke nog jaren mee kan.

Pluspunten

• Snelheid
  • Super Amoled scherm
  • Prijs

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

Cynthia 16-08-2016

Zeer fijn in gebruik

Zeer fijn in gebruik, helderen duidelijk scherm, goede foto's, voldoende opslag mogelijkheid, uitbreidbaar geheugen.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk in gebruik
  • licht gewicht
  • helder duidelijk scherm
  • uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• mindere kwaliteit video's

Bobine 29-07-2016

Goed product .

Een geweldige smartphone voor een aanvaardbare prijs.
Werkt snel en makkelijk te installeren met samsung switch
van gegevens oude gsm. Mijn beste koop voor dit jaar.

Geert 28-06-2016

Teleurstellende telefoon, met te donker scherm

Na lang zoeken gekozen voor de Samsung S5 Neo vanwege de goede specificaties (NFC, grote accu en groot scherm)
Helaas is alles me tegengevallen. De accuduur vond ik teleurstellend, het scherm is veel te donker. Fotos zijn amper te bekijken in buitenlicht. En na het installeren van verschillende apps werd de telefoon ook erg traag.
Daarnaast zal het nog wel een paar maanden duren voordat Samsung een update naar Android 6 zal uitbrengen (sneller en zuiniger).

Linda T 17-10-2015

Eeen week in bezit, een paar dagen in gebruik. Hiervoor geen samsung, dus even wennen aan de andere ordening, aan en uit knop rechts, dat soort dingen. Accu gaat lekker lang mee, foto's zijn geweldig, en leuke dingetjes als 'cheese' zeggen om dan na een paar tellen een foto/selfie te maken. Ik moet nu alleen even puzzelen waarom 'ie zegt dat er geen SD kaar inzit, terwijl ik die er wel (en ja; goed om) heb ingedaan

Bobbel 19-03-2016

formatteren op je pc ? (fat32) misschien werkt de SD kaart dan wel