Huawei Ascend Y360 4 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Ascend Y360 4 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Bellie1981 08-03-2017

Leuk ding voor een leuke prijs

Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten.
Verwacht er dan ook niet te veel van, maar de telefoon biedt ruim voldoende mogelijkheden.
Deze telefoon is handzaam en gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• handzaam
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende mogelijkheden
  • goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• weinig opslagcapaciteit
  • batterij raakt gauw leeg
  • meerdere malen moeten resetten

Marc Schreurs 13-02-2017

Redelijk voor deze prijs

Prijs kwaliteit is goed te noemen. Snelheid is redlijk maar laat na na installatie van meerdere apps. Beeld en geluid zijn goed. Echter na een half jaar was het gedaan met de WiFi en werkte niet meer, Na reparatie, 3 dagen en weer stuk. Op internet zie je over dit euvel veel klachten, kijk zelf maar. Mijn Huawei ligt in de prullenbak. Service en aftersale waardeloos. Nooit meer.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Mooie en stevig omhulsel "case"

Minpunten

• Wazig camera beeld
  • Wifi zeer slecht en snel stuk
  • Wordt snel trager

marij 29-09-2016

helder beeld

Ik heb dit toestel nu een jaar ,en heb nog nooit zo slecht toestel gehad moet batterij 2x per dag opladen ,doe geen spelletjes want dan loopt het toestel vast,alleen bellen en whatsapp paar maal per dag ,het geheugen is snel vol ondanks dat ik er een 16 gb kaart in heb zitten.het enige want aan dit toestel goed is is het beeld ,ook geen goede foto's volgens de fabrikant zou er nieuw soft ware in moeten ,maar dan ben ik het toestel 3 weken kwijt

Pluspunten

• 'helder schermbeeld

Minpunten

• slechte accu
  • loopt snel vast
  • slechte foto

Fred 09-08-2016

Lekker klein en niet te veel toeters en bellen

Het is goed hanteerbaar. Kan alles wat ik wil en is voldoende snel. Natuurlijk als je de bescheiden prijs in ogenschouw neemt.

Pluspunten

• Lekker klein
  • Ruim voldoende functies

sirion2 13-05-2016

Huawei Y360 dual sim.

Dit is mijn eerste smartphone.
En ik kan zeggen dat ik er zeker blij mee ben.
Doet het prima naar verwachting en er zitten veel mogelijkheden op.
En de prijs is ook zeer gunstig.
Dus als deze smartphone zo blijft presteren dan ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

B. Boer 21-02-2016

Voor het geld een leuke smartphone. Goed beeld, matige camera. Ik heb er een 32GB micro-sd kaart in gestopt, waardoor ik best veel apps erop heb gekregen. Als er veel apps op geinstalleerd moeten worden, moet je wel creatief met geheugenbeheer zijn. Ik ben best tevreden. Nogmaals.... voor het geld echt geen raar ding...