Samsung Galaxy J5 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J5 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Goldebeld 22-11-2016

Veelzijdige smartphonel

Een smartphone met veel mogelijkheden. Zonder problemen, en toch gewoon simpel. Erg de prijs waard, en zeker een aanrader

Pluspunten

• Helder scherm
  • Lange accuduur
  • Snelle handelingen
  • Goeie camera

Nathalie 02-11-2016

Prima opvolger voor een ouder type smartphone

Ik heb jaren gedaan met een Samsung Galaxy S4 mini. Nu was deze aan vervanging toe en wat kies je dan? Na wat vergelijkingen kwam ik bij deze telefoon uit. Ik heb de telefoon nu enkele weken in gebruik en bevalt uitstekend. De batterij gaat bij normaal gebruik bijna drie dagen mee. Daarnaast is de telefoon ook een stuk sneller dan wat ik gewend was. De instellingen zijn heel overzichtelijk wat de gebruiksvriendelijkheid ten goede komt. Wel moest ik wennen aan het formaat, deze is een stukje groter als wat ik gewend was en past soms wat minder goed in een jas- of broekzak. Voordeel van het formaat is dat je sneller je mail behandelt via je smartphone waar ik dat voorheen liever op de laptop deed. Kortom een uitstekende telefoon.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur
  • Snelheid

Jeroen 06-09-2016

Hitte

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 8 GB / wit

Telefoon wordt snel heet tijdens gebruik waardoor het scherm 'springt'. Dit valt niet onder de garantie ondanks je hier niets aan kunt doen.

Pluspunten

• Goede fotos

Minpunten

• Accu wordt heet
  • Scherm springt door hitte

Frits 23-07-2016

mooie en goede telefoon

mooie telefoon met een prima camera een goede geluidskwaliteit en bij normaal gebruik een zeer lange baterijduur gekocht als vervanger voor galaxy s3 die elke dag opgeladen moest worden de j5 eens in de 4 dagen dus zeer tevreden

andreaenremon 15-07-2016

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 8 GB / wit

Het is een super mooie telefoon en makkelijk in gebruik! Het beeld is mooi helder en je kunt er super gave fotos mee maken! Top!

Klaas 07-07-2016

Galaxy J5 is top

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 8 GB / wit

Mooie vormgeving,heel dun,kwaliteit/prijs verhouding heel goed.
Zeer overzichtelijke menu structuur.
Heel scherp beeld door de hoge resolutie.

Julian 08-06-2016

Prima mobiel

Ik vindt het een prima mobiel de geluidskwaliteit is goed. De beide camera's zijn ook goed. Het enigste minpuntje vindt ik het beeld kwaliteit maar voor de rest een prima mobiel en goedkoop bij belsimpel.nl

Willem155 29-06-2016

Het interne vaste geheugen is met 1,5 Gb best veel. Ik heb een lekker groot extra geheugenkaartje erin zitten waar veel apps en gegevens als foto's naar overgebracht kunnen worden. Daarvoor heeft de J5 een heel makkelijk te bedienen functie onder de instellingen.
De beeldkwaliteit van foto's met weinig licht gemaakt zijn idd wat korrelig. Zorg altijd voor goed licht of gebruik het LED lampje.

Julian 26-06-2016

Het geheugen is ook prima

S 19-06-2016

Wat vond u van het geheugen? Ik wou deze gsm kopen maar heb helaas al veel negatieve dingen gehoord over de grootte van het geheugen..

RD 08-06-2016

Leuke telefoon jammer van het geheugen

Super leuk toestel, doet alles wat het moet doen. Jammer dat je er zoveel verplichte apps bij krijgt die teveel van het geheugen vreten. Dan moet het geheugen toch echt groter zijn! Bij bijna elke update moet ik het toestel opschonen anders komt het niet binnen.

Willem155 29-06-2016

Hefet u geen extra SD kaartje erin zitten. Doen ! Deze kosten op Ebay zo weinig....

RD 30-06-2016

Zit er al in, maar ik kan masr een beperkt aantal apps hiernaverplaatsen. Er worden tegenwoordig een hoop apps met de telefoon meegeinstalleerd die kun je niet verplaatsen en daardoor is de telefoon heel snel vol. Alles wat wel op het kaartje kan staat er al op. Misschien andere tips?

MD 12-03-2016

Snapchat veroorzaakt camerafout

Na deze telefoon een half jaar te hebben kom ik er achter dat er aan deze goede telefoon 1 groot nadeel zit, namelijk ik krijg steeds camerafout, ik ben teruggegaan naar mediamarkt en zij zeiden dat het ligt aan de app Snapchat,als ik hem verwijder is het probleem inderdaad weg maar ik gebruik deze app dagelijks, zeer jammer dus, voor de rest een goede telefoon, maar gebruil je ook graag snapchat is de Samsung galaxy j5 een afrader

candylover 29-03-2016

ik gebruik elke dag snapchat en wou deze telefoon koen maar als dit zo is ga ik hem niet kopen wel jammer:(

Hoi 20-03-2016

Maar mis was dat een fout bij u telefoon.
Ik gebruik ook geen snapchat.
Dus is in dat geval een prima telefoon.
Voor mij dan.

Willem155 11-03-2016

Uitstekende smartphone deze Galaxy J5.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5

Waarom deze smartphone ? Juist omdat een duurdere voor mijn helemaal niet nodig is. Deze heeft de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Alles werkt prima.
Voordelen: snelle processor, accu gaat lang mee (standaard 2600 mAh), prima schermresolutie, helder geluid, niet te groot, groot genoeg voor duidelijke en makkelijke bediening, mooie metaalchrome afwerking, representatief uiterlijk, bijdetijdse Android versie.
Nadelen: nog niet gevonden.

Esther 03-03-2016

Prima toestel. Jammer dat de speaker aan de achterkant van het toestel zit. Wat mij meer irriteert is het geheugen van dit toestel. Dat is echt te weinig. Heel jammer!

annelies schinberg 24-02-2016
Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 8 GB / wit

ik vind de samsung galaxy j5 een goede mobiel want hij is vrij snel, mooi gedsigned, heeft een mooi, scherp beeld. het geluid kan vrij hard maar is niet super duidelijk. het beeld is fijn om mee te werken. de camera is perfect voor mensen die regelmatig foto's maken, heel scherp. vrij goedkoop voor zo'n goede kwaliteit ik heb ook een iphone 4s gehad en als ik het daarmee moet vergelijken is de samsung stukken beter dan de iphone. ik heb hem al een stuk of 10 keer laten vallen en alleen een klein krasje op de achterkant.

Aron 22-01-2016

Goede telefoon met veel opties. Goede camera, goed en erg mooi scherm ( Amoled ) en erg snel. Jammer van het 8gb geheugen maar dat is gelukkig ui te breiden. Ook jammer dat de speaker aan de acherkant zit en niet aan de voorkant of onderkant.

José 14-01-2016
Geschreven voor: Samsung Galaxy J5

Een verademing om met dit toestel te werken. Na 2 jaar met een ander merk te bellen sms enz. Werkt deze Samsung zeer gemakkelijk. Het scherm is een helder en duidelijk scherm. Met het G4 netwerk van KPN is het heel snel.
Het toestel heb ik tijdens de sinterklaas drukte besteld bij Bol.com en had het de volgende dag al in huis.

Kiki 23-12-2015

Het toestel was voor mij in het eerste opzicht perfect.
Na 3 weken gebruik viel ik van de trap en mijn telefoon was meteen kapot. ik begon ook bij sommige apps na een aantal dagen al problemen te krijgen. Nu moet ik hem laten repareren kost 115 euro omdat het niet goed aan te komen is. Handig zeggen we dan maar ik koop voortaan wel een duurdere telefoon. echt een afrader

Kiki 15-01-2016

Wat is nu het geval na 1,5 maand is mijn telefoon nog niet gemaakt het glas is blijkbaar niet leverbaar maar ik heb niet zomaar een goude telefoon gekocht ik ga nu dus ook echt niet voor een zwarte betalen.

Sanne 04-02-2016

Uhm het lijkt mij logisch dat als je van de trap loopt hij stuk is

rw 03-12-2015

fijne telefoon mooi scherm en werkt met 4g abonnement van tele 2 erg snel dit is tevens een toestel wat niet duur is bij mijn eerder af willen sluiten abonnement sim only van €10.00 toch maar inclusief toestel en kost dit toestel slechts € 5.00 per maand extra gedurende twee jaar, het toestel kost dus slechts € 120.00. heel tevreden mee, dit is kwaliteit voor een lage prijs.

S.ch 26-10-2015

Deze telefoon bij de mediamarkt gekocht voor €199.
Voor dit geld krijg je een telefoon voorzien van alle gemakken die je van een moderne telefoon verwacht.
Vooral het superamoled scherm is zeer goed.
Verder ligt de telefoon lekker in de hand.
De toestel reageert vrij snel dit komt door de combinatie van nw software android 5.1 i,k,m samsungs nw verbeterde bedienings software.
Verder heel tevreden met de accu duur gaat met gemak 2 dagen mee. Deze telefoon bevalt tot nu toe heel goed.
Voor dit geld een goede prijs/kwaliteit.
Voor wie alleen een beetje internet,mailt en whatsappt
Of een you tube filmpje afspeelt.
En af en toe een spelletje speelt is dit de telefoon.
Waarom meer uitgeven dan nodig is.

harriexd 06-09-2015

Fijne telefoon, doet wat het moet doen! goede prijs-kwaliteit verhouding. je krijgt echt waar voor je geld. jammer dat de flitser aan de voorkant niet werkt bij andere apps.