LG G4 H815 goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

Yootje 17-01-2016 Product half jaar in bezit

7,6
Ik heb een G4 Stylus, weet niet of deze ook onder dit onderzoek valt. Ben over het algemeen tevreden maar het toestel zou iets kleiner mogen, is vrij groot als je kleine handen hebt. Ben wel helemaal verslaafd aan de Stylus, geweldig ! Vind de foto kwaliteit ronduit slecht, zeker 's-avonds in huis bij lamplicht, foto's zijn dan erg korrelig en onscherp.

Claassew 23-01-2016

De G4 Stylus is een totaal andere, budget telefoon die absoluut niet in deze review thuis hoort. In geen enkel opzicht zal deze telefoon hetzelfde scoren als de LG G4.
Het is ook gelijk aan het cijfer af te lezen. Daarmee wordt de G4 geen recht gedaan. Deze review zou moeten worden verwijderd uit het rijtje.

Ievjes 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Lg g4 telefoon

De LG g4 een prima telefoon. Goede grootte en een helder scherm waarbij de kleuren wat mooier zijn dan vele andere telefoons omdat de kleuren niet te overdreven zijn. De camera aan de achterkant werkt snel en maakt goede foto's. De camera aan de voorzijde is erg goed. De telefoon heeft 23 gb beschikbaar geheugen en dat is voor mij genoeg. De batterij is best goed voor dagelijks gebruik, ga je m intensief gebruiken met zware spellen dan trekt de batterij wel snel leeg. De prestaties en hardware vind ik van goede kwaliteit, alleen de batterij had wat groter gemogen van mij. Daarnaast vind ik de telefoon er ook erg mooi uitzien en zijn de bedieningsknoppen op de achterkant prettig. Een ander voordeel ten opzichte van mijn vorige toestel is dat je de achterkant open kan maken en dus eventueel de batterij vervangen. Het licht gebogen scherm merk je in de praktijk niet heel veel van,behalve dat het net wat prettiger bediend dan een regulier plat scherm. nadeel vind ik wel dat er niet standaard een stylus bijgeleverd wordt. Het geluid wat uit de speaker komt kan echt hard en klinkt best zuiver, zelfs op hoog volume, alleen klinkt het wel allemaal een beetje vlak.

Dave2409 31-03-2016 Product paar dagen in bezit

Net toestel wat zijn verwachting waarmaakt!

9,6
Sinds een enkele paar dagen ben ik in het bezit van de LG G4. Ik kan tot nu toe niets meer dan lof geven aan dit super toestel.

Tevens ben ik in het bezit van een S5 waar ik ook tevreden over ben maar op sommige punten is de G4 toch iets beter, naar mijn mening uiteraard!

Het begint met het beeldscherm. Begrijp me niet verkeerd, de S5 heeft ook een mooi beeldscherm maar ik vind dat de G4 toch iets meer op de S5 voor ligt het IPS LCD beeldscherm. Dit zorgt ervoor dat de kleuren op de G4 net iets scherper zijn.

In het gebruikt gemak kan ik niets opmerken. De G4 draait lekker op Android en alle apps opent hij met gemak en vlekkeloos.

De camera op de achterkant van de G4 bedraagt 16MP. Genoeg dus om die mooie foto te maken. De voorcamera is iets meer dan mijn S5, namelijk 8 MP. Dit zorgt toch net voor die iets mooiere selfie :)

De accu duur is wat je kunt verachten van een telefoon die veel gebruikt wordt voor veel apps, social media en de rest.

Al met al een net toestel voor een nette prijs.

Marian 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Lg g4 mooi toestel

Leuk toestel om te zien met zijn ronde afrondingen.
Mooie camera erg scherpe foto's
Handige trucjes op het voor scherm.

Nadeel is de batterij, vooral als je langdurig erop zit en bv spelletjes doet, verbrand je bijna je vingers de scherm en achterkant wordt behoorlijk heet.

Verder prima toestel. Ligt goed in de hand.

judith 04-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige smartphone

Een hele goede smartphone die nog in een redelijk betaalbare klasse valt. Camera is superscherp met leuke opties. Geluid is prima en batterijduur erg lang. Toestel ligt lekker in de hand en de leren achterkant ziet er niet alleen mooi uit maar zorgt ook voor een goede grip. En daarnaasr is hij nog lekker snel ook. Ik kan hem echt iedereen aanbevelen. Ik ben er echt heel blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben.

manja83 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

LG G4 wauw

na de S5 nu de G4
geen spijt van deze switch
met onze 2 kinderen maken we erg veel foto's, en deze zijn beter dan met ons foto toestel!
uiteraard komen de nodige selfies ook voorbij, met de 8MP frontcam is dit een geweldige ervaring!

de handligging is perfect, door de bolling aan de achterkant.

verder ben ik nog ontdekkende, ik kom steeds meer 'leuke' trics tegen.

1 nadeel heb ik met whatsapp, de enter toets is de zend toets, dus steeds als ik een tekst typ en wil na de volgende regel word hij al verzonden, grr grr

Kepala65 24-05-2016

Dit is een instelling van WhatsApp zelf.

dvercouteren 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie telefoon, maar valt tegen

Ik heb jaren lang een iPhone gehad, maar wilde nu wel eens wat anders. Ik heb daarom gekozen voor de LG G4, omdat de specificaties erg goed zijn en hij er mooi uit ziet.

Helaas merk je al snel veel dingen die niet helemaal goed werken. Zo is de camera niet scherp en wordt de batterij heel snel heet. hij is wel erg snel en er zitten makkelijke features op, zoals dual-screen en infrarood, maar dit gaat wel ten koste van de batterijduur. Ook een mooie feature is het dubbeltikken om je telefoon te vergrendelen. Dit had ik nog nooit eerder gezien en vind ik erg makkelijk werken!

Gijs 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de LG G4 nu ongeveer 2 weken en tot nu toe ben ik er ontzettend blij mee. Het is weer heerlijke om een snelle telefoon te hebben. Hiervoor had ik een een Galaxy S3 die inmiddels wel echt veroudert was.
De beeld kwaliteit van deze telefoon is uitstekend een groot verschil met wat ik hiervoor had. Het gebruik van de telefoon is erg goed, je hebt nu ook de handige multi-task functie. De geluidskwaliteit is niet super, maar dit is zeker geen groot probleem. Het uiterlijk van de telefoon vind ik wel wat tegenvallen, ik heb dan de plastic versie maar ik zag al dat je verschillende achterkantjes kunt halen en er gemakkelijk op kunt zetten.
Waar de telefoon echt uitblinkt is de camera, zulke goede foto's heb ik niet vaker gezien bij andere mobiele telefoons. Misschien is dit op het moment wel de best camera die je op een mobiele telefoon kunt hebben.
Kortom een goede mobiele telefoon met een uitstekende camera.

Jordi1234556 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds een week ben ik in het bezit van de LG G4. Erg mooi design maar als je hem vergelijkt met de G3 niet heel erg veel veranderd. Beeldschermgrootte is gelukkig bijna hetzelfde gebleven dan als bij de LG G3, iets aan de grote kant maar dat went wel.

In vergelijking met mijn LG G3 is de LG G4 erg vooruitgegaan. De Camera maakt prachtige foto's en de snelheid en geluid van de LG G4 is perfect!

Als ik de G4 intensief gebruik gaat hij minimaal 2 dagen mee, bij de G3 hield hij het net een dag vol!

Een van de leuke features in het homescherm vind ik het Smart bulleting, wat ook al op de G3 zat maar op de G4 toch iets meer uitgebreid met onder anderen een snel overzicht van de afspraken op die dag en een optie om muziek snel af te spelen.

Ook iets wat ik miste op de G3 was de zaklamp, dit moest ik downloaden via een app maar op de G4 zit het bovenin ingebouwd in je balkje.

Kortom: ik ben zeer tevreden over de telefoon.

Bart 25-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een erg mooi en leuk designe, alleen praktisch wil ik het niet echt noemen.
Als je net als ik grote handen hebt kan je moeilijk bij de volume knop op de achterkand van de telefoon komen. Ook als je de telefoon op een vlak oppervlak heb liggen en jenwil vlug even de telefoon chekken dan is de bolle achterkand niet praktisch, want de telefoon gaat hard op en neer als een soort wip wap.
Verder is het scherm erg helder en gevoelig. Ook de camera is heel duidelijk en helder. Het volume is mooi helder en de bas is voor een telefoon ook van goede kwaligeit.

Claassew 14-02-2016 Product paar weken in bezit

9,4
wow wat een geweldige smartphone. inmiddels met android 6.0 is deze phone supersnel, heeft een heldere zeer scherpe display, maakt geweldige foto's met de beste phone camera verkrijgbaar, goede batterij die bovendien vervangbaar is en met 64 gb sd-uitbreiding meer dan voldoende opslagruimte. Check youtube en zie de vergelijking met bijvoorbeeld de S6 van Samsung. Gewoon supergoed en vaak beter dan de Samsungtopper en dan voor inmiddels een betaalbare prijs.
de gekromde vorm maakt dan telefoneren zeer prettig aanvoelt.
Kortom, ik ben zeer, zeer enthousiast.

knopjes 22-01-2016 Product half jaar in bezit

Top smartphone. Erg snel en met 5,5inch ook een lekker groot scherm. Veel automatische instellingen die goed werken.

Jan G4 19-01-2016 Product maand in bezit

Met een lichte kromming van het scherm, de knoppen achterop en de mogelijkheid om de batterij te vervangen een top toestel. Uitbreidbaar met een sd-kaart!

Liann1991 16-01-2016 Product kwartaal in bezit

Het originele hoesje is aan de achterkant snel beschadigd. Verder een hele fijne telefoon, enige minpuntje is dat hij nu na een paar maanden af en toe vastloopt. Maar dat is ook snel weer opgelost.

jpweijden 25-06-2015 Product paar weken in bezit

Wat een mooi toestel.
Hij ligt goed in de hand en de bediening met de knopjes aan de achterzijde is ook prima! het is eigenlijk juist de plek waar je vinger altijd ligt.
Het toestel is zeer snel in gebruik en heeft een erg mooi scherm. filmpjes worden heel scherp en prima vloeiend afgespeeld.
Het gebruik van social media is prima op dit toestel. Alle apps kunnen geinstalleerd worden en er is er geen een die vreemd reageert qua snelheid o.i.d.
De camera... die is het beste van alle toestellen die ik tot op heden heb gehad! wat een super scherp beeld. Mooie beeldstabilisator aanwezig waardoor fotos altijd scherp zijn. Kraakhelder tot in detail, ook bij inzoomen.
Verder gaat het toestel, net als een gemiddelde smartphone, net een dag mee. Hij is wel heel snel opgeladen.

Bert Feenstra 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

Een uitstekende smartphone

Ik heb de smartphone nu ongeveer 4 maanden in bezit en het dus goed uit kunnen testen.
Een review na enkele dagen na aankoop zegt mij niets.
De smartphone heeft een geweldige camera die bij weinig licht uitstekende opnames maakt.
En dat geldt ook voor de videofunctie.
Ik heb een kerstfilm gemaakt tijdens ons bezoek aan de kerstmarkt in Duitsland en daar zowel avondopnames als opnames overdag gemaakt.
Met een videobewerkingsprogramma heb ik het op blu-ray gebrand met een uitstekend resultaat.
Direct na aankoop heb ik er een Circle Cover bij gekocht (kijk op YouTube wat die kan)
Die geeft een extra dimensie aan de smartphone.
Ook het geluid is goed en hard genoeg.
Wil je er meer bas in hebben, gebruik dan een equalizer-app.
Echt een fantastisch toestel dat ook nog eens foto’s in RAW kan maken.
Maar ik ben meer een filmer, dus die functie heb ik nog niet gebruikt.

Frans 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima scherm met uitstekende kleurverhoudingen

Fraai toestel met zeer praktisch bedieningsgemak. Zeer gebruikersvriendelijk. Veel instellingen laten zich eenvoudig uitvoeren. Geen knopjes op voor- of zijkant.

Pluspunten

• Prima camera 16MP dus prachtfoto's
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudige menu structuur

Minpunten

• accucapaciteit laag
  • weinig uitleg in verpakking

Jolanda 24-07-2016 Product maand in bezit

smartphone LG G4 H815 grijs aanrader!

Heerlijke telefoon met veel opslagruimte, helder scherm, goede foto's en lange batterijduur. Als beste getest door de Consumentenbond: dit wordt in de praktijk waar gemaakt.

Claassew 03-06-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige telefoon

9,4
Ik houd het kort, details beoordelen is aan expert.
Wat mij betreft is deze telefoon een aanrader. Alles werkt minimaal zoals het hoort.
De gebogen vorm is een fantastische vinding. De vorm is sowieso prachtig. De dubbele tik om de telefoon te activeren is een echte super vinding. Zo handig en je went er zo snel aan.Een vereiste voor mij was een goede camera. Ook deze verwachting wordt meer dan waar gemaakt. Snelheid is super, batterijduur is goed. Vergeleken met andere zeer goede telefoons die ik ken, zoals de Samsung S6 en de IPhone 6, vind ik de LG4, door de vormgeving, de geweldige camera en de prijs, de grote winnaar. Weet ook dat de keuze in beschermende behuizing groot is en dat draadloos opladen mogelijk is. NFC gebruik ik nog niet, maar het is er wel.
Ik heb inmiddels een een lederen achterkant met een in China bestelde NFC-oplaad sticker. De sticker maakt draadloos opladen mogelijk en voorziet in NFC, voor 5 euro voeg je deze mogelijkheden toe.
Het woord 'aanrader' heb ik al gebruikt, dat is eigenlijk de belangrijkste mededeling.

Dalverian 11-05-2016 Product paar weken in bezit

LG G4, de gebogen camera telefoon?

Het was even wennen. De knoppen aan de achterkant, en het licht gebogen scherm. Maar al met al....

De uitblinker van dit toestel is toch wel de camera. Deze is echt van uitstekende kwaliteit. Samen met de mogelijkheid om op RAW te fotograferen en met de handmatige instellingsmogelijkheden een echt pareltje. De fotos zijn scherp, kleurrijk en ook in het donker nog van goede kwaliteit.
Geen vervanging van mijn DSLR, maar zeker wel een fijn extratje.

Wat betreft de accu ben ik minder tevreden. Bij licht gebruik kan ik de 3 dagen wel halen. Maar ga ik het toestel meer gebruiken voor browsen en intensief applicatie gebruik, zal het toestel het einde van de dag helaas niet halen.
Gelukkig is de accu in dit toestel verwisselbaar. dus een 2e accu meenemen blijft een goede optie.
De camera is snel, evenals de rest van het toestel

Het scherm is mooi, helder en scherp. De kleuren zijn misschien net iets TE veel, maar dat kan ook een persoonlijke ervaring zijn. De kijkhoek is matig, maar daar heb je als je het toestel zelf gebruikt weinig last van. Pas wanneer er andere mensen mee moeten kijken, kunnen zij de kleuren minder ervaren dan de persoon die er recht achter zit.

dubbel tikken op het scherm om te unlocken en locken, evenals het naar beneden swipen als het scherm in standby staat om te tijd te zien, zijn handige functies. Hoef je niet elke keer te zoeken naar je knoppen op de achterkant.

De lederen achterkant is prettig. geeft een hoge grip en word niet snel warm. Iets wat bij metalen toestellen van het moment toch wel erg snel is.

Al met al ben ik erg tevreden. Is het een fijn toestel en zou ik zeggen, ervaar het zelf.