HTC One M8s 16 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One M8s 16 GB / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Luuk1997 09-09-2016

Mooie software

Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

Na een aantal samsung telefoons te hebben gehad heb ik besloten naar een ander merk over te stappen. mijn oog is gevallen HTC en dan vooral om de dubbele box aan de voorkant die een mooi geluid geven. verder is de software onwijs mooi, een echte vooruitgang vergeleken met de Samsung software. Met een HTC heb je de mogelijkheid om je smaak uit te laten komen in de software. alles is te veranderen. Daarnaast zijn de foto bewerk apps erg handig en mooi. de mooie foto's die je kan maken met de HTC kun je nog mooier maken met de applicaties.

Pluspunten

• mooi geluid
  • groot scherm
  • ligt lekker in de hand
  • ziet er goed en strak uit
  • BOOM sound

Minpunten

• accu valt tegen
  • de achterkant is glad
  • weinig hoesjes keuze

fotokees040 12-08-2016

HTC One M8s grijs / 16 GB

Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

Goede snelle telefoon zoals verwacht helaas moeten kopen als vervanging van htc M8 die na val kapot bleek te zijn, is nog sneller dan de oude HTC One M8

stefan 07-08-2016

Htc ons m8s

Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

Wij hebben allebei een htc one m8s mooie telefoon met veel opties en mooi gebruiksgemak. Helaas is die van mij er snel warm dit komt Door de batterij die er warm wordt. Zo erg dat hij bijna niet vast te houden is. Dit wel bij intensief gebruik.

dave1997 18-06-2016

na een jaar kapot

Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

had hem sinds juni 2015 aangeschaft, na een half jaar gaat de aan/uitknop slecht reageren en nu is de batterij al kapot.
Degelijkheid wil ik eigenlijk een 0 geven maar dat kan hier niet

wyedema 18-09-2015
Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

Vorig jaar heb ik de HTC one m8 aangeschaft. Hiervoor had ik de Galaxy note 1, een batterij vreter puur sang. Daarom zocht ik wat anders dan een Samsung. Bij de M8 is het batterij gebruik veel beter.

Daarnaast is de vormgeving van de M8 erg mooi, met de dotview hoesje is de vormgeving echter niet meer te zien. Maar dat bezwaar valt weg door het gebruiksgemak van de dotview hoes, je kunt zien wie er belt en dan opnemen/weigeren met de klep dicht van het hoesje, daarnaast kun je ook gewoon de klepdicht doen tijdens het bellen. Briljante vondst!

Het is een degelijk apparaat, vorig week viel er een flinke lading koffie over heen, maar hij doet het nog steeds.

Na een jaar is het apparaat nog steeds snel met opstarten.

Ik vraag me af of er nog dingen te verbeteren valt met de nieuwe versie.

Mandyw 11-09-2015
Geschreven voor: HTC One M8s 16 GB / grijs

Ik vind deze telefoon geweldig ik had hier voor een iphone waar ik na een jaar probelemen mee kreeg maar met de htc heb ik nog geen probleem gehad