Huawei Y625 4 GB / goud / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Y625 4 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

whizz 27-12-2015

koop hem niet !!

ik had eerder een goede review gegeven, want de phone is erg mooi, maar tamelijk hopeloos voor een niet computerdeskundige gebruiker.
Je kunt niet zomaar fotos naar je computer uploade, daarvoor heb je een download nodig van 35 MB genaamd Hisuite, die kun je vervolgens niet installeren zonder nog een programma te downloaden wat je moet betalen.
Intussen heb je geprobeerd je fotos naar interne opslag te verplaatsen en langs die weg te uploaden alwaar ze vervolgens niet te vinden zijn.
Dus wat mij betreft, tenzij je verder niets te doen hebt, is deze phone, bij nader inzien, beslist geen aanrader

Johan de Heer 19-01-2016

Tja, als je om deze reden de aankoop afraadt ben je niet goed bezig. Het kopiëren van foto's naar je computer doe je simpel met behulp van een usb-kabel en de Windows verkenner. Geen speciale apps voor nodig.

whizz 25-12-2015

Deze gekocht ter vervanging van mijn Samsung waar ik gek van werd. Dat was een goede beslissing.
De witte Huawei ziet er prachtig uit, met mooi logo ook, alles is duidelijk, mooi en groot, is snel in alles en modern.
Ben er super tevreden mee. Camera is geweldig, beeldkwaliteit is goed, touchscreen is snel, geluid telefoon mocht ietsje harder maar is OK. En als er iets mee gebeurdt of ik verlies hem op reis ben ik geen honderden euros kwijt.
Een klein minpuntje is dat er soms lichtelijk bizarre dingen gebeuren zoals dat wanneer je een andere schermafbeelding hebt ingesteld, het icoontje om weer een andere te kiezen opeens verdwenen is .
Maar gegeven de prijs en de goede functionaliteit stoort me dat niet zo erg.