Acer Liquid Z220 8 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid Z220 8 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Gerrit 06-01-2018

klein toestel

Mooie kleine telefoon.Accu werkt in standby 4 dagen. Ik ben zeer tevreden met dit toestel.Tot nu toe geen nadelen gezien.

Pluspunten

• grootte
  • accu capaciteit

erikange1972 29-04-2016

mooie telefoon

De telefoon ligt lekker in de hand, een soort anti-slip lijkt het. De aan/uit knop is wat stroef, de batterij is helaas best snel leeg, ik kan foto's helaas niet in een mapje zetten, of de naam veranderen.
Verder een leuke telefoon.

Nienke 16-11-2015

Het toestel is makkelijk in gebruik, hij is niet heel snel maar wel snel genoeg. Ik heb er niet te veel apps op gedownload om eerst even aan te kijken hoe hij het doet. Hij ligt erg fijn in de hand en in eerste instantie was ik er blij mee (zeker voor die prijs!). Helaas is het toestel binnen vier dagen gestopt met werken, hij start niet op en ontgrendeld niet. Ik weet niet of ik net pech gehad heb of dat dit een kenmerk voor het toestel is. Wel weet ik dat ik hierdoor het toestel niet zou aanraden, het was in te kort tijdsbestek en het heeft voor mij het vertrouwen in deze telefoon weggenomen.