Motorola Moto G SM4025AE7T1 zwart / 8 GB - Reviews

Os
Android OS
Opslag
8 GB opslag

Beoordeling op basis van 1 review

Nick vd Veen 16-09-2015 Product paar dagen in bezit

Naar mijn mening de beste 5 inch Android in dit prijssegment. Telefoon voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Past in mijn broekzak en borstvakje van mijn overhemd. Accuduur is tot dusver prima (ruim anderhalve dag bij normaal gebruik). Nadeel is wel dat de batterij officieel niet zelf te vervangen is, al zie ik tutorials op Youtube die uitleggen hoe dat eventueel wel kan. Fotokwaliteit is naar mijn mening erg goed. Hij navigeert snel en er zitten een paar erg handige functies op, zoals het feit dat je bepaalde functies afhankelijk kunt maken van waar je je bevind (thuis, in de auto, in vergadering). Erg prettig. Geluidskwaliteit van dit toestel is het beste dat ik tot dusver heb ervaren met Smartphones (en dat is inclusief diverse iPhones en Samsung modellen). Qua uiterlijk misschien minder chique dan bijvoorbeeld een Samsung S6, maar daar betaal je dan ook het viervoudige voor. Wat mij betreft een aanrader voor mensen die wel het gemak en de snelheid zoeken, maar niet zoveel geld uit willen geven aan imago of uiterlijk. Al moet ik zeggen dat ik 'm zelf best chique vind.